Vazelína - všestranný pomocník

Krásny štvrtok želám všetkým ~
Moja zbierka kozmetiky je naozaj rozmanitá. Väčšinou v sebe ukrýva produkty pre starostlivosť o pleť a telo, avšak nájde sa tam aj zopár univerzálnych produktov. Jedným z takýchto produktov je aj vazelína, ktorá je pre mňa všestranným pomocníkom. Nájde si u vás tak veľa využití, že si ju budete zaiste chcieť zaobstarať aj vy. Alebo budete nad nejakou aspoň troška rozmýšľať. Rada by som sa s vami podelila o niekoľko tipov, ako a na čo využívam tento kozmetický produkt ja.

1. Starostlivosť o pery ~ Chladné dni sa nám začali a tak skoro ani zďaleka neskončia. Moje pery sú na chlad a zimu veľmi citlivé a často sa na nich objavujú jemné šupky či prasklinky. Vyzelínu využívam nielen ako príležitostný balzam na pery, ale aj ako nočnú hydratačnú masku na pery.

2. Hydratačná maska na noc ~ Vazelína má výborné hydratačné účinky. Ak pociťujem hydratačný deficit na mojej pleti, použijem ju ako posledný krok vo svojej nočnej starostlivosti o pleť. Slúži tak ako nočná hydratačná maska. Mne osobne póry neupcháva, avšak u niekoho to možné je, takže opatrne :)

Ziaja Special Care Biela Vazelína Vaseline Original
Ziaja Special Care Biela Vazelína * Vaseline Original

3. Hydratácia suchých miest ~ Vyskytujú sa na vašej pleti suché miesta? Sú v tomto ročnom období vaše kolená či lakte extrémne suché? Vazelína ...

4. After pulling/shaving care ~ V tomto prípade mám na mysli obočie, ktoré môže byť suché či podráždené v dôsledku odstraňovania chĺpkov. Okrem trhania si ho niekedy aj holím špeciálnym strojčekom alebo ako to nazvať. Ak tak učiním, vtedy je pokožka jemne červená a suchá, preto je potrebné ju ošetriť a zvláčniť.

Na Notino.sk nájdete rôzne druhy vazelín.

5. Okolie nosa ~ Trpíte nádchou alebo chrípkou a fúkate nos každých 10 sekúnd? Ten je určite červený, podráždený ale najmä suchý a ďalšie fúkanie môže byť nepríjemné. Pre takéto prípady mám pri sebe vždy kúsok v malom tégliku.

6. Maska na chodidlá ~ Aj táto časť tela potrebuje dostatočnú hydratáciu a to najmä v týchto zimných dňoch, kedy môže byť pokožka naozaj veľmi suchá. Na noc si rada chodidlá natriem hrubšou vrstvou vazelíny a obujem si ponožky. Ráno sú chodidlá jemné a vláčne.

Bione Kozmetická vazelína Levanduľa Bione Kozmetická vazelína Med
Bione Kozmetická Vazelína Levanduľa * Bione Kozmetická Vazelína Med

1 comment:

  1. Kati16:02

    I'm a big fan of face masks in winter time!

    -Kati
    Almost Stylish

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)