Modrá Púpava | Pleťový krém a Nechtíkové mydlo

Modrá púpava recenzia

Pekný piatkový deň želám. V dnešnom článku by som vám rada predstavila dva produkty, ktoré som obdržala na recenziu od e-shopu Modrapupava.sk. Veľmi sa mi tento názov páči. Myslím si, že je jedinečný a pri predstave modrej púpavy sa vždy trošku pousmejem. Produktmi, o ktorých dnes bude reč, sú prírodný pleťový krém INspiral s ružovou vôňou a slimačím extraktom a jemné nechtíkové prírodné mydlo. E-shop Modrá púpava tieto produkty dokonca vyrába :)

Popis produktu
Prírodný krém INspiral Ruža s omamnou sladko-kvetinovou ružovou vôňou a s regeneračnými zložkami zo slimačieho sekrétu zaručene poteší každú ženu, ktorá miluje romantickú vôňu ruží. Je obohatený o kvalitné rastlinné oleje a kvetinové vodné destiláty. Krém má ružovo-oranžové sfarbenie, ktoré je dané použitím nerafinovaného šípkového oleja. Má veľmi ľahkú vodnatú konzistenciu, vďaka ktorej sa okamžite po nanesení vpíja do pokožky. Podľa potreby sa môže nanášať na tvár, krk a dekoltKrém je konzervovaný konzervantom Cosgard, certifikovaným pre prírodnú kozmetiku.

* poskytnuté na recenziu

Pleťový krém INspiral Ruža

Zloženie a účinky
Krém INspiral obsahuje vysokokvalitný šípkový a makadamiový olej, ktoré pokožku omladzujú, zjemňujú a zvláčňujú. Má upokojujúce, protizápalové a antibakteriálne vlastnosti. Ružový esenciálny olej pleť hĺbkovo vyživuje, zvláčňuje a jemne tonizuje. Prírodný vitamín E a panenský včelí vosk obohacujú krém o anti-aging efekt. Unikátnou zložkou krému je filtrát slimačieho sekrétu, ktorý stimuluje bunky k regenerácii. Má vyhladzujúci účinok, zlepšuje štruktúru, elasticitu a pevnosť pokožky. Napomáha k odstráneniu akné a stôp po akné, ako aj k presvetleniu nežiadúcich pigmentácií.

Bez parabénov, minerálnych olejov, umelých farbív a syntetických aróm.

Pleťový krém INspiral Ruža

Účinné látky obsiahnuté v slimačom sekréte
Kolagén – zvyšuje odolnosť pokožky voči poškodeniam, udržuje hydratáciu. Povrchu kože pôsobí vypínajúco a vyplňujúco.
Elastín – navracia pokožke prirodzenú pružnosť, chráni a obnovuje jej fyziologickú rovnováhu.
Fibronektín – zabezpečuje hojenie rán a vývoj nových buniek.
Alantoín – urýchľuje hojenie drobných poranení kože a spomaľuje proces starnutia. Tiež pôsobí proti rôznym začervenaniam pokožky.
Kyselina glykolová – odstraňuje odumreté bunky, má sťahujúci a čistiaci účinok.
Kyselina hyalurónová – viaže v pokožke vodu, zjemňuje a revitalizuje pleť.

Moja skúsenosť
Keď som tento krém konečne obdržala, bola som priam v siedmom nebi. Veľmi som sa naň tešila. Ako som už uviedla v paragrafoch vyššie, má veľmi jemnú, kvetinovo-sladkú omamnú vôňu a vodnaté zloženie. Do pokožky sa vpíja okamžite, nezanecháva na nej žiadny mastný film a vy ani nemáte pocit, že ste si na pleť niečo naniesli - tak dokonalo splynie s pokožkou. Pokiaľ sa však vpije úplne, zanecháva ju mierne prevoňanú. Pokožka je dlhodobo hydratovaná a vláčna, vypnutejšia, krásne sviežo rozjasnená. Nevšimla som si ani žiadne upchatie pórov, no čo sa týka začervenania, v rámci mojej pleti nenastala žiadna zmena.

AVŠAK!
Som veľmi smutná z toho, čo teraz napíšem, ale nerada by som, aby sa to opakovalo aj pri niekom ďalšom. Ako už viete, moja pleť je mastná, v niektorých obdobiach zmiešaná, no určite náchylná k tvorbe akné a malých nedokonalostí. V minulosti som pre to brala aj lieky. Keď som krém začala používať, všetko bolo v poriadku a ja som si užívala jeho účinky. Nevedela som sa dočkať "zázračných" účinkov slimačieho sekrétu. Po niekoľkých dňoch som si však všimla, že sa mi na pleti začali tvoriť malé pupenčeky. Povedala som si, že som možno niečo zjedla alebo tak. Po niekoľkých ďalších dňoch som sa už "vyhodila" úplne a moja pleť vyzerala naozaj ... "nie veľmi vábne", dalo by sa povedať.

Prestala som chvíľu používať mejkap a púder, s ktorými som ale žiaden problém dovtedy nemala. Nič iné mi však vtedy nenapadlo. Stav pleti sa ale nezlepšoval ani potom. Bola som už naozaj zúfalá, až som napokon vyradila zo svojej rutiny aj tento krém. Nastal však nový týždeň a ja som opäť začala používať mejkap, púder a také tie základné veci. Chvíľu to trvalo, kým sa moja pleť "dala dokopy". Keď bola už úplne v poriadku, čo som neurobila? Áno, presne tak. Znova som skúsila tento krém. Keď som sa na druhý deň prebudila, myslela som si, že sa rozplačem. Moja pleť "nevyzerala zrovna vábne" opäť. Rozmýšľala som, čo iné som použila, veď sa ku mne nedostal žiaden nový produkt. Naraz mi však všetko bolo jasné.

Sto pletí, sto chutí
Priznám sa ale, že ma to naozaj mrzí. Ono tento krémik sám o sebe nie je zlý. V prípade ale, že trpíte rovnako mastnou a na akné náchylnou pleťou, určite to viete už z vlastnej skúsenosti. I napriek tomu, že niečo "robí divy" s pleťou niekoho iného, vám to môže narobiť poriadnu neplechu. Neraz sa mi za môj život stalo, o blogerkách s rovnakou pleťou nehovoriac, že to, čo pomohlo niekomu inému, mne nepomohlo vôbec alebo mi stav mojej pleti dokonca ešte zhoršilo. A taktiež naopak. Ak máte takúto problematickú pleť ako ja, nevyhnete sa dokonca ani niekoľkoročnému skúšaniu. V takomto prípade musíte naozaj iba skúšať a skúšať, až pokým nenájdete "to pravé orechové", presne pre "váš jedinečný typ pleti".

Zloženie (pre väčšie rozlíšenie kliknite na fotografiu nižšie).
Pleťový krém INspiral Ruža

Jemné nechtíkové mydlo s ovseným mliekom

Popis produktu
Jemné nechtíkové mydlo s ovseným mliekom prišlo zabalené vo veľmi úhľadnom balení, ktoré rozhodne potešilo moje umelecké oko. Jedná sa o 100 gramový produkt v tvare maličkej tehly. Aké neočakávané, že? Haha. Mydlo je tmavohnedo-tmavozelenej farby a obsahuje okvetné lupienky. Má lahodnú a príjemnú, prírodnú nechtíkovú vôňu. Mydlo je vyrobené metódou za studena s nechtíkovými extraktmi, kvalitnými rastlinnými olejmi a ovseným mliekom. Vhodné pre všetky typy pleti, špeciálne pre citlivú, jemnú, náchylnú k ekzémom či alergiám. Je vhodné na umývanie tváre aj celého tela.

Zloženie
Produkt obsahuje rastlinné oleje lisované za studena, a to konkrétne kokosový, mandľový, olivový a hroznový, pre čistú, zdravú, hydratovanú a jemnú pokožku.
Nechtíkové extrakty (výluh nechtíka vo vode + macerát nechtíka v mandľovom oleji) obohacujú mydlo o účinné hydrofilné aj lipofilné fytolátky. Tradične sa používajú pre svoje hojivé, protizápalové, antibakteriálne, antioxidačné, tonizačné a vypínajúce účinky.
Ovsené mlieko obohacuje mydlo o rastlinné proteíny, vynikajúco hydratuje, podporuje hojenie, pôsobí protizápalovo a uľavuje od svrbenia.
Prírodný vitamín E má antioxidačné benefity pre pokožku a pôsobí proti príznakom starnutia kože.

Moja skúsenosť
Po splynutí s vodou mydlo veľmi dobre pení. Jediné, čo mi trošku prekáža je to, že sa nekĺže hladko po pokožke ako niektoré iné. Veľký problém to však nie je, pretože si môžete dostatočne namydliť ruky a naniesť ho na pokožku takouto formou. Po opláchnutí vodou zanecháva na pokožke pocit čistoty, jemnosti a hebkosti. V mojom prípade som nepocítila rovnaký účinok, ako v prípade používania iných mydiel. Tým myslím to, že ak sa umyjem nejakým iným mydlom, po zmytí vodou je moja pokožka akoby "suchá", zbavená akéhosi filmu. Pevne verím, že viete, čo myslím. Určite by som si zakúpila aj nejaké iné :)

Jemné nechtíkové mydlo s ovseným mliekom

15 comments:

  1. Mary Maria13:30

    Love it soooo much!! ❤

    MARY MARÍA STYLE

    ReplyDelete
  2. Pavla Kopuletá08:22

    Vše vypadá moc dobře, na přírodní kosmetiku nedám dopustit :-)
    Blueberry Pink

    ReplyDelete
  3. Prírodná kozmetika je super, no škoda, že toto nemohla zrovna šťastná voľba pre moju pleť :/ :)

    ReplyDelete
  4. Nice review dear Gabrielle! I also have oily skin so I try to use products that don't add up to it nor produce more sebum. :)

    Thanks also for visiting my blog and commenting on my travel post with the beautiful churches in the Philippines. Yes, I'd love to follow each other. GFC and Bloglovin will be ok. I am now following you in both. Hope you follow me back in GFC and Bloglovin too. Keep in touch!

    ♥ Chai Chen ♥ @chenmeicai
    ☆*。˚˚ http://chenmeicai.blogspot.com ˚˚。*☆

    ReplyDelete
  5. Thank you very much! ♥
    I follow you too :)

    ReplyDelete
  6. Nice review dear Gabrielle! I also have oily skin so I try to use products that don't add up to it nor produce more sebum. :)

    Thanks also for visiting my blog and commenting on my travel post with the beautiful churches in the Philippines. Yes, I'd love to follow each other. GFC and Bloglovin will be ok. I am now following you in both. Hope you follow me back in GFC and Bloglovin too. Keep in touch!

    ♥ Chai Chen ♥ @chenmeicai

    ReplyDelete
  7. Veronica Lucy21:20

    Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Thank you very much :)
    I follow you as a number #882. Please follow me too :) ♥

    ReplyDelete
  9. Frenchstyle21:20

    Vyzerá super :) Najmä to rozkošné balenie, ešte som však o ňom nepočula

    www.frenchstyle.eu

    ReplyDelete
  10. Francesca's blog15:50

    Great post!
    I'm following you hope u follow me back :)
    http://goldbeautyyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Thank you very much honey! I follow you too :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
If you want to follow each other, lemme know. I will follow you asap :)

Love you all ♥
Have a nice day ! ;)