Vianočný zoznam prianí


Všetkým prajem krásny a pohodový pondelok. Pred zhruba dvoma mesiacmi som na blog pridala zoznam prianí, teda wishlist, v ktorom ste mohli nájsť pár kozmetických vecí, ktoré som chcela na narodeniny. Pár z nich som si zakúpila, niektoré som už stihla aj zrecenzovať a niektoré mi stále na wishliste svietia. Tento dnešný bude obsahovať opäť kozmetické produkty, ktoré mi padli do oka a ktoré by som chcela v najbližšej dobe určite vyskúšať.

L'Oréal Paris Elseve Extraordinary Oil hodvábný olej v kréme: I keď je L'Oréal Paris pravdepodobne najznámejšou francúzskou značkou kozmetiky vôbec, veľmi ju v bežných obchodoch nevyhľadávam. Vyskúšala som však vzorku oleja na vlasy v kréme, ktorú som našla založenú v časopise. Milé prekvapenie a zároveň láska na prvý účinok, by som povedala. Už len vypotrebovať ten čo mám od Lakmé a určite siahnem po tomto.

Rimmel Brow This Way paleta pre líčenie obočia: Jednou z vecí, ktoré by som si mala dokúpiť už do zásoby je určite paletka na líčenie obočia. Používam síce iba jemnú vrstvu tieňov na dotvarovanie, no je to niečo, čo určite nesmie chýbať pre prípad potreby. Nemám problém výjsť z bytu nenalíčená, no do mesta sa predsa len treba z času na čas upraviť :)

Rimmel Lasting Finish dlhotrvajúci rúž: Keď už sme spomenuli značku Rimmel London, zaujali ma od nej dlhotrvajúce rúže v rôznych farbách a odtieňoch. Chcela by som vyskúšať určite jemné ružové tóny, no možno siahnem aj po odvážnejších farbách. Vyhliadla som si asi štyri, ktoré jednoducho musím mať!


Maybelline Baby Lips Winter tónovací hydratačný balzam na pery: Určite nie som z tých žien, ktoré chcú za každú cenu vyskúšať nový produkt hneď od chvíle, keď je uvedený na trh. Je ale pravdou, že po balzamoch na pery z kolekcie Winter som pokukovala už dlhšiu dobu a zaujali ma predovšetkým ich príchute a dizajn. V chladnom období nie je produktov na pier nikdy dosť a tieto dokonca ponúkajú aj jemné zafarbenie pier.

Victoria's Secret Night darčeková sada: Aké by to bolo Vianoce bez kozmetickej sady? Srdce mi poskočilo keď som na e-shope zbadala práve túto, od Victoria´s Secret. Škoda len, že sa tak rýchlo vypredala, pretože by som si ju určite kúpila. Dúfam ale, že niekedy sa ešte v ponuke objaví. Obsahovala telový sprej a telové mlieko. Ak sa tak nestane, plánujem si od tejto značky kúpiť jeden z tých ospevovaných telových sprejov.

Wet Brush Squirts hrebeň na vlasy: Či nosím batoh alebo kabelku, moja kefa je jednou z vecí, ktoré tam zaberajú najviac priestoru. Preto by som chcela nejakú menšiu, nenápadnejšiu, ktorá by nebola ani ťažká a hlavne nezaberala zbytočne priestor.


Bioderma Sébium H2O, Hydra a Gel Gommant Purifiant: Moje zásoby micelárnej vody a hydratačných krémov z kolekcie H2O sa pomaly ale isto míňajú. Okrem týchto dvoch skvelých pomocníkov, z ktorých poyostáva moja každodenná starostlivosť o pleť, by som chcela skúsiť taktiež peeling.

Nuxe Huile Prodigieuse OR multifunkčný suchý olej s trblietkami: Tento a čistý olej od prírodnej značky Nuxe sú na mojom zozname prianí už veľmi dlho. Bola by som si ich kúpila už skôr, no patria do kategórie o niečo drahších produktov. Po Vianociach sa k nim ale dúfam dostanem a už sa teším, až budú zdobiť kúpeľňu.



32 comments:

  1. Replies
    1. Dúfam, že po sviatkoch doplnia na e-shope zásoby! (:

      Delete
  2. Ten set na obočí taky nutně potřebuji :)

    ReplyDelete
  3. I love the colour of that lipstick! It's so rosy and pink.

    https://forsevenseasons.wordpress.com

    ReplyDelete
  4. Sada od VS by se mi taky líbila :)

    ReplyDelete
  5. Super článok :D baby lipsy sú super, ale práve tento mi veľmi nevoní. Oveľa lepší je sweet aple :D
    Girl with pink nails

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja spolužiačka má ten Sweet Apple a vonia naozaj lahodne! :3

      Delete
  6. Love these products <3 Thank you for sharing!
    XO IMKE | Pastellics

    ReplyDelete
  7. great post. love the lipstick
    wendeeisaacs.com

    ReplyDelete
  8. Great picks! Happy Shopping

    http://www.racheldinh.com

    ReplyDelete
  9. Great post! :)
    What you think about follow each other? Follow me and I follow you :)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  10. I have heard great things about the Rimmel brow this way!

    Candice | Beauty Candy Loves

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. I just love it! Such a wonderful product it is ♥

      Delete
  12. these seem like amazing products! xx, Alma
    http://www.soulofashopper.com/

    ReplyDelete
  13. I've been wanting a brow kit, too! You'll have to let me know if you get this one, and how it works!

    xx Leah / www.eatpraywearlove.com

    ReplyDelete
  14. Great products! That lipstick color is gorgeous!

    Shannon
    Clothes & Quotes

    ReplyDelete
  15. Ten set od Victoria Secret sa pamätám presne pár kusov im zostávalo a nestihla som si ho kúpiť lebo ho vypredali.Ten Baby Lips mám čo máš vyššie a je naozaj bombový a vonia skvele :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Presne tak! Tak som si naň robila zálusk, no vtedy som nemala ešte dostatok finančných prostriedkov. Škoda. Ale dúfajme, že ho tam ešte pridajú (:

      Delete
  16. Super wishlist! Ja mám tú paletku na líčenie obočia doma a musím povedať že je super! Ale pred týždňom sa mi úplne ten tieň rozpadol a som z toho veľmi smutná lebo bol skvelý. :( Ale stále používam ten vosk. :-) Ten sa mi našťastie nerozpadol. Tiež mám od Rimmelu ten rúž ale dáko ho nepoužívam lebo mi nesadol odtieň rúžu. A ja som tiež pokukovala po tom Baby Lipse, nakoniec som si ho kúpila v Sweet Apple a je fantastický! :-) A krásne vonia! :D

    http://style-makeup-tips.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podtrhnuté, tú paletku jednoducho musím mať! :D

      Delete
  17. What lovely products! Would like to check out that brow kit from Rimmel as well as the Nuxe shimmer.

    Rae | Love from Berlin

    ReplyDelete
  18. I really like the colour of the pink lipstick!
    Thank you for your kind comment on my blog. I checked your blog with the result: I like it! I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It would be great if you come back to my blog to follow me - then I will follow you immediately back.
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  19. Love your Post!!

    xX
    http://www.persunkleid.de/brautkleid-prinzessin-c114/

    ReplyDelete
  20. <3

    www.fashion-utopia.com

    ReplyDelete
  21. I've tried the babyliss and Bioderma ones.
    I would love to try the Nuxe oil, heard so many good things about it!
    Have a nice week, Gabrielle!
    x
    Stella from a Looks & Travels

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)