Old Spice Whitewater Set

Krásny pondelok želám všetkým ~

Dnešným dňom sa pre mňa oficiálne začína v poradí už štvrtý semester môjho štúdia na vysokej škole, t.j. druhý - letný - semester druhého ročníka. Po skúškovom som si aspoň trošku oddýchla a teraz je čas začať znova poriadne makať!

Okrem iného som si pre vás taktiež pripravila nový článok o darčekovom sete značky Old Spice Whitewater, ktorý mám z e-shopu Notino. Objednala som ho ešte na Vianoce mamčinmu priateľovi a doteraz si ho veľmi pochvaľuje :)

Prv než sa ale pustím do samotného recenzovania produktu by som chcela podotknúť, že netuším, či ide o rovnaké produkty alebo nie, každopádne krabička vyzerá úplne inak. Na tejto nižšie je vyobrazený hasič, zatiaľ čo set, ktorý som pôvodne objednávala, mal na obale vyobrazeného ľadového pána s kladivom v ruke. Som si istá, že v tom čase bol daný set dostupný vo viacerých kusoch aj na sklade, takže netuším, kde sa stala chyba. Čert ale vezmi obal, tento set je úžasný!

Old Spice Whitewater Notino

Obal celého kozmetického setu bol veľmi prepracovaný, nápaditý, originálny a hlavne farebný, vďaka čomu ma zaujal okamžite, keď som ho na e-shope pred Vianocami uvidela. Okrem toho je Old Spice značkou pomerne obľúbenou, čo sa týka mamčinho priateľa, takže som vedela, že sa nejakej tej kozmetike od tejto značky poteší.

Takýchto darčekových sád bolo dostupných niekoľko a ešte teraz môžete na e-shope nájsť niektoré z nich pre prípad, ak by ste chceli nejakému mužovi v rodine či okolí zaobstarať pekne voňavý a praktický darček :)

Táto kazeta obsahovala konkrétne dva produkty - sprchový gél a telový deo sprej. Sprchový gél má gélové zloženie a svetlotyrkysovú farbu, ktorá sa mne odobne naozaj páči. Jeho vôňa je ťažšia, sviežejšia a korenistá, avšak nejde o takú tú klasickú vôňu, na akú sme pri mužskej kozmetike zvyknuté/í. Táto má predsa len niečo do seba, povedala by som. Pripadá mi taká športovejšia, energickejšia. S vodou veľmi dobre pení a je ponúkaný v 250 alebo 400 ml balení.

Deodorant v spreji má rovnakú, totožnú vôňu ako sprchový gél, akurát by som povedala, že je o čosi sladšia, orientálnejšia, púdrovejšia. Jej základ je však rovnaký a i tu musím povedať, že ide o naozaj peknú arómu, ktorá skutočne vonia. Na oblečení vydrží viac ako päť hodín v pôvodnej intenzite, avšak na oblečení je ho cítiť ešte na druhý deň!