zaful x black overknee boots

Zaful Suede Pointed Toe Over The Knee Boots

Pekný pondelok želám ~
Pokiaľ ma sledujete na Instagrame, mohli ste si už niekoľko dní dozadu všimnúť, že som tam publikovala fotografiu s mojím najnovším prírastkom. A pokiaľ ste si prečítali aj minulotýždňový článok o mojich skúsenostiach so Slovenskou poštou, práve tieto čižmy boli v balíku, o ktorom mi dali vedieť na poslednú chvíľu.

Čierne semišové čižmy nad kolená som objednávala pred zhruba mesiacom aj niečo z e-shopu Zaful. Myslela som si, že ich už tento rok nevynosím, ale opak je pravdou. Na moje počudovanie sú celkom teplé i napriek tomu, že vo vnútri nemajú žiadnu teplú výstelku. Keďže sú čierne, treba sa o nich trošku viac starať a dávať pozor, či sa na nich nenachádzajú biele smietka.

Hello my lovely little licornes ~
In case you have been following me on Instagram you prabably already saw a photo with the newest fashion item in my collection. And if you also read an article about my experiences with Slovak Post Office service which I puslished last week, these are the boots they let me know about very late. They were almost sent back!

Suede Pointed Toe Over The Knee Boots were ordered by me month and something ago. I ordered them from Zaful and I thought I won´t be wearing them this year. But when I received them I realized that they are quite warm even if they don´t have any fur or something like that inside. Since they are black you have to be very cautious because everything is visible on them.

* poskytnuté na recenziu
* provided for a review

Objednávala som ich v čísle 37 a mám pocit, že sú mi trošku veľké. Ako môžete vidieť, majú nízky opätok. Pri chôdzi to niekedy vyzerá, že najprv idú čižmy a až potom ja, haha. Ale to nevadí, ja si zvyknem. Zapínanie na zips sa nachádza v dolnej časti čižiem a umožňuje tak rýchlejšie a pohodlnejšie obúvanie/vyzúvanie. Úplne hore vzadu sa nachádzajú šnúrky, vďaka ktorým si môžete čižmy prispôsobiť a stiahnuť podľa potreby. Veľmi šikovné riešenie, ktoré ženy s chudšími nohami určite privítajú.

I ordered a number 37 and I feel like they are a bit bigger for me. As you can also see, there is a little heel. Sometimes when I walk it looks like my boots are the first ones and I´m left behind, haha. Well nevermind, I will get used to them. Zip closing on a lower part provides a smooth way of putting them on. On the back of the upper part there is a thin lace to tie them up. This is very convenient for women with slimmer legs.

Z čižiem som nadšená. Som šťastná, že som pri ich kúpe zariskovala i napriek tomu, že patrím k tým menším. Meriam totiž iba 159 cm. Na druhej strane som sa ale nedala odradiť a stavila na to, čo som si naozaj želala. Sú elegantné, pekne vytvarujú ženskú postavu, v chladnejších dňoch zahrejú. Čo viac si priať? ♥

I am very fond of these boots. I´m happy that I risked it and I bought them in the end. Even I´m not very tall (my height is 159 cm) I have wanted them for a long time. They look very elegant, they can warm your legs during the colder days and they also make a very nice silhouette of a feminine body. What else to wish? ♥

Zaful Suede Pointed Toe Over The Knee Boots

Zaful Suede Pointed Toe Over The Knee Boots

Ako vyzerajú zvnútra // Their insides.

Zaful Suede Pointed Toe Over The Knee Boots

A ako vyzerajú na mne. // Me wearing them.

Zaful Suede Pointed Toe Over The Knee Boots

9 comments:

  1. Cierne cizmy on your lond legs- beautiful :)

    PurpurowyKsiezyc

    ReplyDelete
  2. I love shoes like this! ;)
    Have a nice day :*

    ReplyDelete
  3. Veronique Beauty05:48

    Mě se takové botky tak strašně moc líbí, ale nejsem schopná se do nich dostat, protože mám silnější nohy :( Teď mě právě čeká výběr kozaček na zimu a docela se děsím, kolik bot budu muset vyzkoušet :(
    www.veroniquebeauty.cz

    ReplyDelete
  4. To je škoda. Ale ja verím, že to zvládneš a nájdeš tie svoje! :)

    ReplyDelete
  5. Wow! Pretty nice *__*

    I followed you via GFC as ladymoon. Hope for your feedback xx ♥♥♥

    MadMoon’s Blog || Instagram || Facebook

    ReplyDelete
  6. Thank you very much ♥
    I´m following you too :)

    ReplyDelete
  7. These boots are so cool! I love them!

    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)