Missha novinky na Notino

Krásny pondelok želám ~
Už ubehlo pomerne dosť času odkedy som napísala posledný článok s tématikou týkajúcou sa noviniek. Keďže som si ale na e-shope Notino.sk posledne všimla niekoľko nových produktov, ktoré ma zaujali, chcela by som sa o ne podeliť aj s vami. Veď nikdy neviete - možno zaujmú aj vás a rozhodnete sa niektoré z nich vyskúšať.

Jedny z prvých produktov, ktoré dnes spomeniem, sú dvoje gélové masky na tvár. S podobnými gélovými maskami už skúsenosti mám, no až tak dobre to nedopadlo. Neboli síce zlé, ich účinky na pleť boli vcelku potešujúce, avšak ich aplikácia bola trošku obtiažna. V tomto prípade by som odporúčala ich používať v ležiacej polohe, pretože mne osobne sa pri sedení šmýkali z tváre. Rada by som im však dala ešte šancu a vyskúšala práve tieto - hydratačnú a vyživujúcu.

MISSHA Embo hydratačná gélová maskaMISSHA Embo vyživujúca gélová maska

Pri maskách ešte ostaneme, ale trošku nevšedných. Ide o parafínové hrejivé masky na ruky a chodidlá. Osobne už som podobné srandovné masky vyskúšala a boli to také mini náprstky. V tomto prípade by som skôr povedala, že ide o novú vec a spestrenie si doterajšej rutiny starostlivosti o telo. Ide o akúsi špeciálnu starostlivosť, ktorá z času na čas nie je na škodu.

MISSHA Paraffin Heating parafínová maska na nohy so zahrievacím efektomMISSHA Paraffin Heating parafínová maska na ruky so zahrievacím efektom

No a do tretice všetko dobré - znova masky! Tentokrát ide ale o modelačné masky na tvár, ktoré si môžete namiešať v pohodlí domova. V ponuke sú celkovo tri druhy - modelačná maska s rozjasňujúcim účinkom, modelačná maska s hydratačným účinkom a poslednou je modelačná maska s vyživujúcim účinkom.

MISSHA Homemade Mungbean Powder modelačná pleťová maska s hydratačným účinkomMISSHA Homemade Rice Powder modelačná pleťová maska s rozjasňujúcim účinkomMISSHA Homemade Oatmeal Powder modelačná pleťová maska s vyživujúcim účinkom

Doteraz som používala viac-menej iba tekuté korektory, ktoré mi veľmi vyhovovali. Rada by som ale vyskúšala aj nejaký tuhý, najlepšie vo vysúvateľnej tyčinke a kompaktný, aby som mohla porovnať, ktorý mi vyhovuje viac. Na e-shope Notino si môžete vybrať Cover Prime korektor v tyčinke v troch rôznych variantoch - 17, 21 a 23.

MISSHA Cover Prime korektor v tyčinkeMISSHA Cover Prime korektor v tyčinke

Posledným produktom, ktorý ma zaujal a ktorý vám dnes ukážem, je Missha Super Aqua Mini Pore čistiaca tyčinka na čierne bodky. Táto vo vnútri čierna tyčinka je odporúčaná primárne pre tých, ktorí hľadajú produkt na každodenné použitie a pre čistejšie póry. Keďže je moja pleť mastná a náchylná na akné, určite by som sa potešila produktu, ktorý by póry poriadne vyčistil a zabránil tak tvorbe pupenčekov. Z tejto kolekcie som už mala toner, ktorého recenziu nájdete na blogu.

Missha Super Aqua Mini Pore Black Head Stick

3 comments:

  1. Mariam Jangda21:40

    Those concealer's look creamy! Great skincare post!

    ReplyDelete
  2. Jonia McGill22:24

    These mask look very interesting, especially the gel mask.

    ReplyDelete
  3. Anni09:55

    Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)