Black Friday na Notino

Black Friday Notino

Krásny utorkový deň želám ~
Nákupný sviatok Black Friday sa pomaly blíži, ale to neznamená, že naň musíte čakať! Na e-shope Notino.sk môžete nakupovať produkty zľavnené o niekoľko desiatok percent už teraz. Veľké akcie prebiehajú od 20. 11. do 26. 11. 2017. Neváhajte a využite tento priestor na nákup vôní alebo kozmetických produktov, ktoré už dlhší čas zdobia vaše zoznamy prianí.

Ktoré akcie môžete tento týždeň využiť?
doprava ZADARMO pri nákupe nad 44 Eur
• 25 % ZĽAVA na vybrané značky s kódom "black25sk"
• zľavy na parfémy až do 45 %
• zľavy na kozmetiku až do 60 %
• a pri nákupe produktov MUR nad 28€ môžete dokonca získať mystery bag! *produkty sa môžu líšiť

* poskytnuté na recenziu

Čo je mystery bag?
Mystery bag, ako už z jej názvu plynie, je akási záhadná taštička, v ktorej sa nachádzajú rôzne druhy produktov. Selektované sú poväčšine náhodne, preto sa ich obsah môže, a pravdepodobne aj bude, líšiť v rámci tých ostatných. Ja som vďaka tejto akcii obdržala jednu taktiež. Balíček ma prekvapil svojou sladkou kokosovou vôňou. Prvý produkt, ktorý som si v balíčku našla, bol sprchový gél pre mužov z kolekcie Karie Price. Je obsiahnutý v peknom, elegantnom a luxusne vyzerajúcom obale a poputuje rovno pod stromček, ako jeden z darčekov pre ocka ♥

Makeup Revolution Katie Price sprchový gél pre mužov

Potom prišli na rad maličkosti v podobe dvoch rúžov na pery Makeup Revolution Amazing v odtieňoch The One (svetlohnedý) a Dare (červený).  Oba rúže majú pomerne slušnú pigmentáciu a páči sa mi aj ich sladká vôňa. Okrem nich mi prišiel aj zapečený očný tieň v odtieni Limitless. Hnedý nude rúž spolu so zapečeným očným tieňom taktiež poputujú pod stromček a darujem ich mamine, keďže ona hnedé produkty miluje.

Makeup Revolution Amazing rúž

No a konečne sa dostávam k highlightu celej mystery bag, ktorým bola jednoznačne paletka Give them Darkness, ktorá obsahuje celkom 16 očných tieňov - 6 matných a 10 so shimmerom. Už na prvý pohľad ma zaujalo veľmi originálne balenie. Tiene sú ladené do temných odtieňov fialovej, modrej a zelenej farby. Páčia sa mi aj ich názvy, ktoré korešpondujú s názvom paletky. Dnes som mala možnosť tieto očné tiene vyskúšať, takže sa môžete tešiť aj na mejkapovú inšpiráciu.

Mňa osobne veľmi teší, že Notino prišlo s takýmto nápadom. Nielenže si môžete nakúpiť za naozaj nízke ceny, ale ešte k tomu dostanete aj niečo naviac! :)

Makeup Revolution Give Them Darkness Eyeshadow Palette

Makeup Revolution Give Them Darkness Eyeshadow Palette

Makeup Revolution Give Them Darkness Eyeshadow Palette

Makeup Revolution Give Them Darkness Eyeshadow Palette

Black Friday Notino

15 comments:

  1. Viva La Vida05:48

    Wow! Lovely products and amazing photos! ♥
    kisses

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Amazing palette!

    https://lolazas.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. This store is my absolute fav!

    ReplyDelete
  4. Oh, I've ever known a website which also provide something similar with mystery box and they also provide many good products :) Well, I love the products you received tho, the Revolution makeup palette tho <3

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|


    www.chelsheaflo.com

    ReplyDelete
  5. Veronique Beauty05:48

    Tyto rtěnky od MUR jsem si taky pořizovala, ale teda s kvalitou jsem nebyla spokojená ani trochu. Pigmentace sice ušla, ale to jak byly na rtech cítit, tak to teda za mě nic moc :/
    www.veroniquebeauty.cz

    ReplyDelete
  6. The colors on the lipsticks are so pretty! Great products ! xx
    Coco and Jeans by Marisa x My Instagram x My Bloglovin

    ReplyDelete
  7. Ja by som povedala, že to závisí aj od odtieňu. Lebo s niektorými mám presne takú skúsenosti, ako píšeš. Ale zase tie sýtejšie tmavšie, tam je to trošku lepšie. Ale áno, za takú cenu sú celkom fajn :)

    ReplyDelete
  8. Notino is my one and only when it comes to buying beauty stuff online ♥

    ReplyDelete
  9. Great post and very interesting cosmetics!
    Have a nice Sunday, dear!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  10. Thank you very much!
    Have a nice Sunday too ♥

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)