Plátenková maska na každý deň

Kórejské plátenkové masky
Krásnu a slnečnú sobotu želám ~
Dnes je vonku tak krásne, tak teplo. Takéto počasie veruže zdvihne človeku náladu. Priam vám ihneď dodá chuť sa do niečoho pustiť, niečo začať. Môj deň sa začal, ako inak, skúmaním a zbieraním materiálov do školy pre moju blížiacu sa ústnu prezentáciu. Moje úsilie však potrebuje menšiu pauzu. Keď je materiálov málo a článkov týkajúcich sa vašej témy ešte menej, počiatočný entuziazmus a energia z vás rýchlo opadnú.

Predtým ale, ako budem v rešerši pokračovať, dovoľte mi predstaviť vám niekoľko nových plátenkových masiek, ktoré som mala možnosť vďaka e-shopu BB-cream.cz otestovať. Pred niekoľkými dňami mi zišlo na um vypracovať článok na tému plátenková maska na každý deň. Preto som rada, že daný e-shop súhlasil so spoluprácou a daný článok mi umožnil zrealizovať.

Na tento účel som si vybrala dva sety produktov - set pleťových masiek Fresh Garden a set pleťových masiek All That. Oba od kórejskej značky kozmetiky SKIN79.

V rámci celkovej spolupráce nemám žiadne výhrady - s produktmi som spokojná, komunikácia prebehla rýchlo a bez akýchkoľvek problémov, masky mi boli doručené do niekoľkých dní a taktiež mi bolo umožnené vybrať si produkty. S čím ale nie som spokojná, je počet masiek, ktoré som nakoniec obdržala. Prvý set obsahuje päť kusov, druhý tri. V balíčku som si však našla iba šesť namiesto ôsmich spomínaných kusov. E-shop ma mohol minimálne informovať o tom, že dve z nich mi zaslané nebudú. Na toho slimáčika a ženšen som sa naozaj tešila! :D

* poskytnuté na recenziu

Plátenkové masky v skratke
• Nesmieme zabudnúť, že pred použitím akéhokoľvek beauty produktu je potrebné si tvár jemne navlhčiť a dôkladne vyčistiť od nečistôt a prachu. Je dobré použiť aj pleťový toner, ktorý pomáha pokožku tváre pripraviť na ďalšie kozmetické úkony a umožniť tak danému produktu preniknúť do pokožky lepšie.
• Pre intenzívnejší chladivý efekt umiestnite plátenkovú masku pred použitím na niekoľko minút do chladničky.
• Po uplynutí 10-20 minút prebytočnú esenciu jemne vklepte do pokožky. Vklepanie je oveľa lepšie a efektívnejšie ako rozotieranie.
• Zostatkovú esenciu v balíčku uskladnite v čistom a hygienickom prostredí. Osobne túto prebytočnú tekutinu rada využívam ešte na druhý deň. Buďte však opatrní, aby ste na otvorený balíček nezabudli. Ak sa tak stane, vyhoďte ho do koša. Niekoľkodňovú esenciu už nepoužívajte.
Žiadna z týchto plátenkových masiek nemala natoľko silnú parfumáciu, ktorá by mi dráždila oči.
• Sú výborným pomocníkom pre relaxáciu a odpočinok.
• Každá z masiek ponúka minimálne jemný hydratačný účinok.

Sety
Set pleťových masiek Fresh Garden obsahuje päť kusov plátenkových masiek, a to aloe, perlu, ľadovú vodu, slimáka a červený ženšen. Mimochodom, teraz ich nájdete v 15% zľave! Na obaloch týchto masiek sa mi veľmi páči rozkošné ilustrované spracovanie. Gramáž týchto masiek je 23g a všetky sú vyrobené zo 100% bavlnySet pleťových masiek All That obsahuje tri kusy, a to aloe, ružu a čierne uhlie. Tieto nájdete momentálne v 12% zľave! Obaly týchto masiek sú o niečo reálnejšie a farebne sýtejšie. Ich gramáž je 25g a sú vyrobené z celulózových vláken.

Hydratácia, upokojenie, regenerácia
Ako prvú som vyskúšala masku aloe s hydratačným, osviežujúcim a ukľudňujúcim účinkom. Táto maska je vhodná predovšetkým pre citlivú a suchú pleť, no neuškodí ani tej mastnejšej. Zvlhčuje vysušenú pokožku, redukuje začervenanie a regeneruje pleť. Mala sladkú sviežu vôňu.  Prekážalo mi však, že nebola dobre priľnavá, bola akási gélová. Pozostávala z jemnejšej a tvrdšej časti. Jemnejšiu som teda oddelila a potom si ju aplikovala na tvár, čím sa problém vyriešil.

Podobne na tom bola aj druhá, z kolekcie All That, no táto bola lepšie priľnavá. Mala som tiež pocit, že poskytovala lepší chladivý a hydratačný účinok. Je vhodná pre všetky typy pleti. Tieto dve masky sú úžasné v kombinácii s hydratačným krémom a sleeping packom, vďaka čomu "uzamknú" potrebnú hydratáciu v pleti na niekoľko hodín počas spánku.

Kórejské plátenkové masky

Kórejské plátenkové masky

Rozjasnenie, tonizácia, ukľudnenie
Pleťová maska Pearl zanecháva pleť rozjasnenú a jemne hydratovanú. Ako som už však spomínala v inom článku, pre žiarivý účinok pleti je potrebné kombinovať tieto masky so špeciálnymi krémami, sérami. Jemné čiastočky perál tiež pomáhajú lepšiemu vstrebaniu minerálnych látok do pokožky. Moja pleť bola po aplikácii vláčna, hebká, jemne rozjasnená. Je vhodná pre zmiešanú a suchú pleť a má zaujímavú vôňu, ktorá mi pripomínala vôňu poľných kvetov.

Ružová maska je napustená extraktmi z esenciálneho oleja a vody ruže damašskej. Vďaka týmto ingredienciám poskytuje pleti hneď niekoľko účinkov, a to napríklad výživu, zjemnenie, rozjasnenie, hydratáciu, regeneráciu či omladenie. Mala neskutočne lahodnú vôňu, vďaka ktorej som sa cítila ako pri záhone ruží. Relax nielen pre pleť, ale aj pre zmysly. Všimla som si, že textúra bola dvojvrstvová.Vhodná pre všetky typy pleti.

Kórejské plátenkové masky

Kórejské plátenkové masky

Sviežosť, čistota, rovnováha
Jednou z posledných masiek bola tá s ilustráciou ľadovca. Priznám sa, že pri rozmýšľaní nad jej netypickou vôňou som dlho tápala. Bola nevídaná, pripomínala mi slabú arómu riedidla. Znie to síce čudne, ale neberte to tak, že vonia ako samotné riedidlo, to nie! Maska obsahuje kryštáliky z aljašského ľadovca. Minerálne látky v nej obsiahnuté "uzamykajú" v pokožke vodu, vďaka čomu nie je dehydrovaná a udržiava si tak mladistvý vzhľad. Táto maska bola pravdepodobne najviac osviežujúca.

No a napokon tu máme masku s obsahom aktívneho uhlia. Ako jediná sa od ostatných líšila svojím vzhľadom - bola totiž čierna, čo je pre tieto typy masiek typické. Vďaka obsahu uhlia, panthenolu a extraktu z rastlín sa vynikajúco hodí na hĺbkové čistenie pleti, ktorú okrem iného zbavuje aj prebytočného kožného mazu a toxických látok, ktoré môžu mať za následok upchaté póry. Je vhodná pre všetky typy pleti a má nielen čistiaci, ale aj zjemňujúci a rozjasňujúci účinok. Maska mala sladšiu krémovú vôňu.

Kórejské plátenkové masky

Kórejské plátenkové masky

Would you like to leave a comment?

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)