Belleza Castillo Sheet Masks

Belleza Castillo Face Masks

Krásny utorok želám všetkým ~
Stretli ste sa už so značkou kozmetiky s menom Belleza Castillo? Priznám sa, že donedávna ani ja nie, a to poznám celkom dosť tunajších, ale aj zahraničných značiek. Pokúšala som sa preto nájsť nejaké informácie, ktoré by mi túto značku o niečo priblížili, avšak našla som toho veľmi málo. Dočítala som sa, že značka patrí pod spoločnosť Samsung International, má v svojom repertoári viac ako 50 rokov skúseností a preslávili ju hlavne jednorázové plátenkové masky na tvár. Zvoliť si môžete zo štyroch variantov - ovečka, mačička, tiger a prasiatko. Ovečka slúži na hydratáciu, mačička má rozjasňujúce účinky, tiger zasa pomáha v boji s vráskami a prasiatko poskytne pleti potrebný kolagén.

Hello my lovely licornes ~
Have you ever come across a cosmetic brand called Belleza Castillo? I have to admit, that I didn´t know about this brand too even I know a lot of ours or foreign cosmetic brands. I was trying to look for some information about this brand but I couldn´t find very much. I read that it´s owned by Samsung International and it has more that 50 years long experience in a beauty industry. It´s also very famous for their sheet masks. You can choose from 4 various ones - sheet, cat, tiger and pig. Sheep one provides a moisturizing, cat one provides a whitening effect, tiger one helps to fight against wrinkles and pig provides your skin an additional collagen.

Belleza Castillo Edge Cutimal Sheep hydratačná pleťová maska

Ku kozmetike Belleza Castillo som sa dostala vďaka e-shopu Notino.sk. Dovtedy som sa s touto značkou na žiadnom inom e-shope s kozmetikou nestretla. Novinkou je aj silikónová hubka na mejkap, ktorú tam už taktiež môžete nájsť. Nájdete ju v tvare slzičky a oválu.

Okrem pekného, milého a pestrofarebného obalu vám udrie do očí aj ich pekná cena. Musím povedať, že tieto plátenkové masky sú jedny z najdrahších, ktoré som zatiaľ mala možnosť vyskúšať. Áno, na trhu nájdete aj oveľa drahšie masky, ale stále si myslím, že takmer 5€ za plátenkovú masku je pomerne dosť. Každopádne, musím tiež dodať, že tieto masky nie sú obyčajné. Namiesto bielej bavlnenej tkaniny na vás zo sáčku vykukne tvár daného zvieratka, ktoré sa nachádza na obale.

 I came across this beauty brand thanks to e-shop Notino. Up until than I didn´t know about its existence and I didn´t see their products anywhere online. Except the sheet masks you can also find a silicon makeup sponge available there in two shapes - tear and oval.

Except nice, lovely and vibrant packaging you will also be "pleased" by its price. Well, I have to say that these sheet masks were ones of the most expensive ones I´ve ever tried. I know that there are also available also MUCH more expensive masks, but I just can´t help myself - almost 5€ it´s quite a lot for me. On the other side it has to be said, that these masks aren´t the ordinary ones. They´re aren´t white made from a cotton texture. They have the animal faces on themselves! They represent animal on the packaging.

Belleza Castillo Edge Cutimal Cat pleťová maska s bieliacim účinkom

Obe masky mali peknú nasladkastú vôňu, ktorá mi pripomínala vôňu bublifuku. Žltá hydratačná maska bola jednoducho úžasná! Nechala som si ju na tvári po dobu asi dvadsiatich minút a potom som esenciu vklepala jemne do pleti. Keďže som ju použila ako posledný produkt v rámci svojej nočnej skincare routine, pleť bola pekne nadýchaná ešte nasledujúce ráno.

Ružová maska s rozjasňujúcim účinkom mala na sebe zasa podobizeň mačičky. Povedala by som, že poskytuje viac hydratačný ako rozjasňujúci účinok, ale to môže byť tým, že som ju použila iba jedenkrát a ďalšie produkty s týmto účinkom nepoužívam. Jemné rozjasnenie bolo viditeľné, ale určite nebolo dlhodobé. Dlhodobým používaním by sa však mohlo predĺžiť. Rada by som vyskúšala aj ďalšie a hydratačnú si zakúpim určite opäť :)

Both sheet masks had a lovely sweet scent which reminded me of a scent of a bubble blower. Yellow moisturizing one was just amazing! I left it on my face for about 20 minutes and after putting it away I pat an essence gently to my skin for a better absorbing. Since I used it as a last product of my night skincare routine, my skin was plump even the next morning.

Pink sheet mask with the whitening effect had a cat´s face on itself. I would say that its primary effect was moisturizing than whitening but it´s true, that I only used this mask once. Maybe if I would be using it for a longer time, I saw the results. Well, my skin was a bit brightened, but this effect wasn´t very visible and it also didn´t last for long. I would like to try also another two masks ♥

Poznáte Belleza Castillo? Používate plátenkové masky? :)
Do you know Belleza Castillo? Do you use sheet masks? :)

Would you like to leave a comment?

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)