Goodies from Zaful

Zaful recenzia

Pekný utorok želám ~
Po minulej objednávke mi postupne dorazilo aj nové oblečenie z e-shopu Zaful.com. Tentokrát som si objednala štyri veci. Ide prevažne o oblečenie, ale objednala som si aj ďalšie okuliare. Dve veci sú si veľmi podobné, avšak ide o dva rozličné kúsky. Tentoraz som opäť nemyslela iba na letné dni, ale začala som uvažovať aj nad niečím, čo by som vynosila na jeseň. Čo sa teda v balíčku ukrývalo? ~

Hello everyone! ~ After receiving the last order I finally got another one - this time from Zaful.com. I ordered four items - mostly clothing, but I ordered one pair of sunglasses too. Two items are very similar but they´re different types of clothing. With this order I didn´t think about summer only - I was also thinking about something I can wear during autumn. What was in the package then? ~

* poskytnuté na recenziu
* provided for a review

Patch Turtle Neck Sweatshirt

Prvou vecou bol kúsok určený na chladnejšie dni. Táto šedo-zelená roláková mikina mi ležala na zozname prianí už niekoľko týždňov, až som sa k jej kúpe napokon odhodlala. Vyberala som z posledných kusov, takže ma nesmierne teší, že mi ešte dorazila. Kedysi moju skriňu tvorilo oblečenie čiernej a bielej farby. Postupne som zakomponovala rôzne potlače a živšie farby. Postupom času sa však takmer všetko točilo okolo ružovej farby. Bol čas na zmenu. Sýtu zelenú farbu veľmi nemusím, avšak takáto, akoby pastelová, mi neprekáža. Mikina je vyrobená z hrubšieho materiálu, ktorý zahreje a zvnútra je veľmi mäkká a hebká.

The very first item was a Patch Turtle Neck Sweatshirt which had been on my wishlist for quite a time until then. There were only few pieces left so I´m really glad I received it! A few years ago, my wardrobe was mostly fulfilled with a black and white clothing. When I realized it I started to upgrade my closet with some patterns and vivid colour. Recently it was mostly a pink colour. Change was calling me! And I made this change. Personally I don´t really like green colour but this greyish shade which seems like a pastel one, doesn´t matter to me at all. Sweatshirt is made from a thicker material which is really warm and very smooth and fluffly inside.


Patch Turtle Neck Sweatshirt

Lace Panel Faux Twin Set Striped Tee

Ďalším kúskom bol tento akoby dvojtop, ktorý pozostáva z bieleho trička a veľmi pekného a elegantného pásikavého topu s čipkou. Takéto vrstvenie oblečenia sa mi veľmi páči. Tento štýl som odkukala prevažne z Južnej Kórey. Navyše je tričko pohodlné a výhodné, pretože koniec koncov ide o jeden kúsok. Obyčajné biele tričko je oživené a podľa mňa takto vyzerá veľmi štýlovo. Materiál je príjemný, pohodlný a ľahký.

Another piece is a Lace Panel Faux Twin Set Striped Tee which is composed from an ordinary white T-shirt and very pretty and elegant striped top. I really like clothing layering like this. I came across this kind of a style thanks to South Korea mostly. In addition, T-shirt is very comfortable and convenient, because it´s only a one piece. Material is fine, comfortable and light.

Lace Panel Faux Twin Set Striped Tee

Dvojičkou tohto topu sú tieto letné šaty, ktoré taktiež pozostávajú akoby z dvoch kúskov, avšak ide iba o jeden. Mám pocit, že pásikavý top, ktorý tvorí dolnú a časť hornej časti je trošku svetlejší. Inak ide o identické kúsky. Pekné, milé, elegantné, štýlové.

Twin of the tee I mentioned above is this Lace Panel Striped Faux Twin Set Dress which is identical to that tee. It looks like it´s composed of two pieces as well, but in the end it´s only one. In this case I think that the elegant top in front is slightly lighter that the one on a tee. Dress is very pretty, cute, elegant and cool.

Lace Panel Striped Faux Twin Set Dress

Zaful recenzia

Priehľadné motýlie okuliare som si objednala ako prvé. Myslela som si, že sú zložené kvázi iba z jedného rámu, ale ako môžete vidieť nižšie, ide síce o jeden, ale akoby zdvojený rám. Prv sa mi to veľmi nepozdávalo, ale nakoniec som rada, že ich mám. Vyzerajú úžasne! A sadnú mi ako uliate!

Hollow Out Butterfly Shaped Sunglasses were ordered at first. I thought that a frame is an ordinary one, but as you may see on a photo below too, it´s doubled. Firstly, I didn´t like it very much but in the end I´m glad I ordered them. They´re just amazing and so stylish! And they fit me just perfectly.


Hollow Out Butterfly Shaped Sunglasses

Would you like to leave a comment?

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)