Beauty Goodies by Avon

Avon Slovensko

Pekný piatok želám ~
Už je to niekoľko týždňov, odkedy som publikovala posledný článok s mojou poslednou objednávkou z Avon.sk. Dnes by som sa s vami chcela podeliť o ďalšie beauty produkty, ktoré som si objednala v rámci spolupráce s touto firmou a ktorých rozhodne nie je málo.

Prvým produktom, ktorý by som vám chcela predstaviť, je sprchovací krém Romantic L´Amour z kolekcie Avon Senses, ktorý v sebe obsahuje vôňu ruže, kosatca a jantáru. Veľmi zaujímavá kombinácia, čo poviete? Keďže sa jedná o sprchovací krém, jeho konzistencia je o čosi hustejšia, avšak v spojení s vodou dobre pení. Má pastelovo-oranžovú farbu. Jeho vôňa je z tých ťažších, romantických, okorenených rúškom tajomstva. Je inšpirovaný parfémom a jeho vôňa sa na vašom tele udrží ešte niekoľko hodín po sprchovaní. Pokiaľ ale máte podráždenú alebo citlivú pokožku, používajte ho s mierou, pretože silná parfumácia by na daných miestach mohla spôsobiť jemné pálenie či svrbenie.

* poskytnuté na recenziu

Sprchovací krém L'amour recenzia

Malinový šampón s ibištekom pre zväčšenie objemu z kolekcie Avon Naturals by mal vašim vlasom dodať potrebný objem. Objednala som si ho v malom balení a používam ho ešte stále. Má príjemnú veľmi sladkú vôňu a ružovú farbu s perleťovým odleskom. Poriadne vyčistí aj mastnejšie vlasy a zanechá ich jemne nadýchané a sladko prevoňané.

Balzam na pery Lush Lips recenzia

Po dlhej dobe som si objednala aj produkt slúžiaci na starostlivosť o pery. V týchto horúcich dňoch je potrebné dodať perám potrebnú hydratáciu. Balzam na pery Lush Lips z kolekcie Avon ColorTrend perám dodá nielen hydratáciu, ale aj jemný červenkastý nádych. Používam ho veľmi rada - primárne kvôli jeho zafarbeniu a taktiež sladkej jahodovej vôni.

Lak na nechty ColorTrend recenzia

Leto sa nezaobíde bez pestrofarebných lakov na nechty, že? V mojom prípade som zvolila jemnejšie pastelové odtiene, pretože výrazné farby veľmi nemusím. Nechty na rukách si nelakujem už niekoľko rokov vôbec, ale tie na nohách rada oživím farbou, keď si chcem vonku zobrať napríklad sandálky. Laky na nechty ColorTrend som zvolila v baby pink a baby blue farbe. Ide o veľmi pekné jemné sýte farby, ktoré vyzerajú pekne aj spolu. V tomto prípade stačí jedna či dve aplikácie na zakrytie celého nechtu.

Lak na nechty ColorTrend recenzia

Lak na nechty Avon True Colour som zvolila v ružovej farbe s jemným perleťovým odleskom. V tomto prípade sa jedná o typ laku, ktorý musíte niekoľkokrát vrstviť pokiaľ chcete docieliť úplné zakrytie nechtu. Môžete ho však použiť aj ako fixovací lak v kombinácii s inými farbami. Oba laky sú pomerne dlhotrvácne, pokiaľ nerobíte vyslovene ťažkú manuálnu prácu.

 Lak na nechty Avon True Colour recenzia

Avon sérum pre hodvábne jemné vlasy recenzia

Tento mesiac som myslela aj na nejakú špeciálnu starostlivosť pre moje vlasy. Rozhodla som sa preto vyskúšať sérum pre hodvábne jemné vlasy. Olejček sa nachádza v sklenenej nádobe s pumpičkou a má svetložltú farbu. Jeho vôňa je veľmi sladká a pripomína mi šampóny z kolekcie Advance Techniques. Sérum obsahuje hodvábne proteíny, ktoré redukujú neželaný objem, krepovitosť a zanechávajú vlasy hodvábne hebké. Je vhodné pre všetky typy vlasov, najmä ale pre suché a krepovité.

Toto sérum je jedným slovom magické! Ani len som netušila, že budem s týmto produktom takto spokojná. Používam ho ako klasický vlasový olej, prevažne na umyté vlhké vlasy. Už po prvej aplikácii boli vlasy zcelené a nelietali kade-tade, boli okamžite hebké a vyzerali takmer ako po použití keratínu. Okrem toho dodá sérum vašim vlasom aj sladkú vôňu. Na celú dĺžku vlasov používam dva streky. Olejček sa do vlasov vstrebe do niekoľkých minút a vy sa tak nemusíte báť, že na druhý deň sa zobudíte s mastnými vlasmi.

Avon sérum pre hodvábne jemné vlasy recenzia

Mini toaletný parfum Avon Dreams recenzia

Mini toaletný parfum Avon Dreams bol okamžitou jasnou voľbou! Tento parfém som chcela už veľmi dlho a priznám sa, že tieto maličké edície jednoducho milujem. Zmestia sa do každej kabelky a vďaka svojmu tvaru nezaberajú ani veľa miesta. Vôňa patrí do kategórie kvetinovo-chyprových vôní. Spomeňte si na svoje zabudnuté sny a uskutočnite ich s jemnou zmesou slivky, ruže stolistej a intenzívnej esencie svetlých drevín.

Vôňa je elegantná a ženská, tajomná, podmanivá a sladká. Doslova korešponduje so svojím názvom. Po pár strekoch na oblečenie si pomyslíte, že dokážete všetko. Aj splniť si svoje najtajnejšie sny, a to bez akýchkoľvek prekážok. Avon Dreams je jeden z mojich doteraz najobľúbenejších parfémov, aké som kedy mala ♥ Výdrž je identická ako výdrž ostatných takýchto mini edícií. Zhruba štyri až päť hodín. Potom sa intenzita vône zjemňuje.

Avon Telový sprej Blushing s vôňou čerešňového kvetu recenzia

Pri vôňach ešte ostaneme a to v podobe telového spreja Blushing s vôňou čerešňového kvetu. Jeho aróma mi pripomína staré dobré jarné dni, keď všetko navôkol kvitne a všetko sa prebúdza k životu. Opäť ide o veľmi sladkú a kvetinovú vôňu plnú radosti, pokoja a pozitívnych myšlienok. Darmo, sladké kvetinové vône sú proste moje. Určite odporúčam tieto spreje aj v tomto letnom období, kedy dokážu aj osviežiť.

Avon ColorTrend očný tieň v ceruzke recenzia

No a posledným produktom, ktorý by som vám dnes rada ukázala, je Avon ColorTrend očný tieň v ceruzke vo svetlom, akoby peachy, odtieni, ktorý obsahuje aj jemné trblietky. Tento očný tieň som si zakúpila za účelom používať ho ako rozjasňovač spodného viečka, na čo sa hodí úplne perfektne! Keď som ho však skúsila použiť ako normálny očný tieň, už po hodine aj niečo sa začal zoskupovať do záhybu oka. Predísť tomu môžete použitím bázy pod očné tiene, ale odporúčala by som ho ešte následne na konci zafixovať transparentným púdrom.

Would you like to leave a comment?

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
If you want to follow each other, lemme know. I will follow you asap :)

Love you all ♥
Have a nice day ! ;)