CHroMa X Makeup Inspiration

Beauty Big Bang Makeup Inspiration

Pekný pondelkový večer želám. Dnes sme mali v práci voľno, takže som mala dostatok času vymyslieť nové líčenie. Keďže som pred niekoľkými týždňami obdržala ďalší balíček z e-shopu Beautybigbang.com, rozhodla som sa využiť pri líčení produkty, ktoré obsahoval. Objednala som si dva krémové očné tiene v modrej a ružovej farbe, ozdobné kamienky s holografickým odleskom a ružovú ceruzku na oči. Nakoniec z toho vzniklo akési mimozemské líčenie, ktoré som nazvala CHroMa X. Väčšinou svoje líčenia pomenúvam niečím, čo mi ako prvé napadne v spojení s nimi :)

Hello my lovely licornes ~ I wasn´t at work today because of the small amount of actual work for us part-timers, so I had a plenty of time to think about a new makeup inspiration. When I was thinking about the makeup´s concept I decided to use my new products from Beautybigbang.com which I got a few weeks ago. I ordered two creamy eyeshadows in a blue and pink colour, rhinestones for a nail art and a pink eyeshadow pencil. In the end it became a kind of an alien makeup which a named CHroMa X. I usually give names to my makeup creations by a feeling, by something which come on my mind firstly :)

* poskytnuté na recenziu
* provided for a review

Beauty Big Bang Makeup Inspiration

Gro líčenia spočíva v tom, že na každú časť tváre som použila inú farbu. Ľavú som odela do modrej, pravú zasa do ružovej farby. Vytvorila som akési slzičky ktorých konce končili pri dolnej časti čeľuste. Kamienky som umiestnila na líca, nad obočie, do vnútorných kútikov oka a taktiež do kútikov úst.

On the each side of the face I used a different colour. Blue one I used on a left one and pink one I used for a right one. I made a tear or a drop shape which end on a lower part of a jawline. In the inner corners of the eyes, above the eyebrows, on cheeks and on the each side of a mouth I placed the rhinestones with a holographic effect.

Beauty Big Bang review

Beauty Big Bang review

Očné tiene majú krémovú konzistenciu, vďaka čomu sú o niečo tuhšie. Nanášajú sa veľmi ľahko a počas aplikácie ponúkajú jemný chladivý efekt. Majú príjemnú sladkú vôňu, obsahujú trblietky a ponúkajú žiarivý lesk. Pigmentácia je viac než len výborná, no výdrž už taká dobrá nie je. Nakoľko sú krémové, zafixovala som ich aj očným tieňom modrej/ružovej farby. Ani to ale nepomohlo a po chvíli sa začali otláčať o horné viečko. Ako si môžete všimnúť na fotografii nižšie, začali sa zoskupovať na jedno miesto, čím vytvorili medzery. Skúšala som ich pretrieť ďalšou vrstvou, ale ani to nepomohlo a došlo k rovnakému scenáru. Použila som pod ne aj bázu. S výsledkom nie som vôbec spokojná. Spoločne s očnými tieňmi dostanete aj maličký aplikátor.

Glitter gel eyeshadows have a creamy consistency thanks to which are a bit thicker. Spreading them is really easy and when applying they provide a light cooling effect. They have a fine sweet scent, glitters in themselves and they also provide a great mettalic effect. Pigmentation is amazing, but holding time isn´t at all. Because of the fact they´re the creamy ones, I also fixed them with an eyeshadow and I used a base underneath too. But they kept stamping on the upper lid and created empty spots in a crease. I tried to use another layer of the eyeshadow but it didn´t help at all. I´m really not satisfied with them. Small applicator is included in a packaging.

Beauty Big Bang Makeup Inspiration

Ale vyzerajú naozaj krásne, to musím uznať! But I have to admit that they look really pretty!

Beauty Big Bang review

Beauty Big Bang review

Beauty Big Bang review

Beauty Big Bang review

Ďalším produktom v balíčku bol očný tieň v ceruzke v ružovej farbe. Aj v tomto prípade som do produktu vkladala trošku väčšie nádeje. Farba je naozaj pekná, no pigmentácia je o niečo slabšia. I napriek tomu, že ho aplikujete viackrát, pigmentácia sa nezmení a ostáva rovnako slabá. Opäť sa zopakoval scenár ako s očnými tieňmi spomenutými vyššie. Ak ceruzku použijete na celé viečko, automaticky sa začne otláčať a vytvoria sa prázdne miesta. Ceruzka nemá žiadnu vôňu a ponúka jemný lesk.

Another product included in the package was a smooth eyeshadow pencil which I chose in a pink colour. Even in this case I was expecting a bit too much of it. Colour is a pretty one but pigmentation is very poor. I also tried to re-apply it a few times but nothing changed. In the end this eyeshadow is the same as the ones above - after a while it started to stamp on the upper lid and a few empty spots appeared again. Pencil doesn´t have any scent and it provides a fine shine.

Beauty Big Bang review

Beauty Big Bang review

Ozdobné kamienky na nechty som si objednala preto, lebo ich plánujem využiť v budúcich líčeniach. Nechty si nelakujem, aspoň teda tie na rukách, takže iné využitie by sa pre ne u mňa nenašlo. Nail arty s kamienkami sú síce veľmi pekné, ale nie je to nič pre mňa. Každopádne som rada, že ich mám. Nikdy neviete, kedy sa zídu :)

The last product I ordered are the crystal rhinestones with a holographic effect. Even I don´t use a nail polish, especially on my fingernails, I plan to use them for my future makeup creations. Rhinestone nail arts can be pretty amazing, but it´s nothing for me. On the other side I´m glad I have them because you never know when they will be handy :)

Beauty Big Bang review