Spring Notino Wishlist

Pekný utorok vám želám. Dnes som sa prebudila do náramne upršaného počasia. Za oknami to vyzerá, akoby mala prísť jeseň. Ani stopa po krásnom a teplom jarnom počasí, ako to bolo v minulých týždňoch. Celý deň som takmer bez života, do poznámok sa mi nechce ani len nazrieť. Musím sa však aspoň nejako angažovať a keďže sa mi nazbieralo pomerne veľa vecí, ktoré mám na svojom zozname prianí, rozhodla som sa blog aspoň nejako osviežiť a napísať nový článok. Všetky nižšie spomenuté produkty nájdete, ako obyčajne, na jednom z mojich najobľúbenejších e-shopov, Notino.sk :)

Notino.sk

Očné tiene značky Pierre René Eyes Match System ~ Tieto očné tiene majú neskutočne krásne farbičky. Už dlho som si priala takéto svieže jarné farby, avšak nikdy som nenašla žiadnu paletku, ktorá by ich všetky obsahovala v takomto, alebo minimálne podobnom, zložení. Preto by som si ich rada zakúpila aspoň jednotlivo. Patria k tým drahším, avšak ich pigmentácia, ktorú som mala možnosť vidieť, je neskutočná

Pierre René kazeta na očné tiene ~ Ako som už spomenula, rada by som si paletku sama vyskladala. Na to však budem potrebovať aspoň maličkú paletku, do ktorej si ich vložím. Pre mňa je takáto malá oveľa výhodnejšia, pretože sa zmestí aj do kabelky.

L´Oréal Paris Magic Retouch ~ Reklamu na tento produkt ste už určite na televíznych obrazovkách zachytili. Jedná sa o sprej na vlasy, ktorý by mal zakryť počiatočné odrasty vlasov. Tento produkt však nie je určený primárne pre mňa, ale pre moju maminu, ktorá si ho vyžiadala, haha.

Missha Herb in Nude ~ V tomto prípade sa jedná o kolekciu plátenkových masiek na tvár, ktoré nedávno Notino.sk rozšíril o pár nových. Niektoré už som vyskúšala a rada by som skúsila aj tie ostatné.

Avon Dreams parfémovaná voda ~ Zbierky parfémovaných vôd sa mi už pomaly míňajú a ja si myslím, že je načase svoju zbierku oživiť novým kúskom. Hlava vône pozostáva z hrušky, slivky a bergamotu, srdce zasa z ruže, kosatca a jazmínu. Základ tvorí pižmo, vanilka a céder.

Nuxe Huile Prodigieuse multifunkčný suchý olej ~ Vidíte ten pekný obal? Keďže som vyskúšala už jeho trblietavú dvojičku, je na čase, aby som okúsila aj tento klasický.

Štetec na očné tiene MR a rúže Amazing ~ Štetec takéhoto tvaru ešte vo svojej zbierke nemám. No a rada by som si zakúpila nové rúže v pestrých a sýtych farbách.

Artdeco Talbot Runhof Eye Shadow matné očné tiene ~ Z tejto kolekcie by som chcela iba jeden, a to ten ružovučký.

Babaria Rosa Mosqueta roll-on ~ Roll-on dezodoranty tejto značky milujem. Sú účinné, pekne voňajú a neobsahujú alkohol, vďaka čomu nedráždia pokožku ani po holení.

Purity Vision Face Care ružová voda ~ Už dlhšie som rozmýšľala nad nejakým pleťovým tonikom, avšak chcela by som prírodné, ktoré pleť veľmi nezaťažuje.

Missha M Magic Cushion kompaktný make-up ~ Musím sa priznať, že cushion mejkap mi začal chýbať. Jednoducho sa mi zapáčil takýto druh aplikácie mejkapu a zároveň by som chcela vyskúšať ďalší zo sortimentu značky Missha.

Zaujal vás nejaký produkt? Aké produkty sú na vašom jarnom zozname prianí? :)

10 comments:

  1. I love Artdeco eyeshadows)

    ReplyDelete
  2. I really like your selection Hun xxx must check the reetouch product from Loreal xxx Kiss xx

    ReplyDelete
  3. Shannon Boyce01:31

    Everything looks so gorgeous! Love your picks!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Monica Rae08:25

    Purity Vision Face Care ružovú vodu som pred nejakým časom mala, ale čo ja viem.. zdá sa mi že absolútne nič nerobila. Čiže, neodporúčam na ňu zbytočne míňať.

    ReplyDelete
  5. Čo? :( Ani minimálna hydratácia? Zvláčnenie pleti?

    ReplyDelete
  6. I haven´t tried any of them yet but I would really like to ♥

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)