Spring Makeup Pastel Blossom & Reviews

Spring Makeup Pastel Blossom

Krásnu nedeľu vám želám. Pokiaľ sledujete, respektíve odoberáte, aj môj Youtube kanál, určite ste si pred zhruba týždňom všimli, že som pridala nové video. Ide o inšpiráciu na jarný mejkap, kde som použila prevažne produkty, ktoré som si objednala z e-shopu Parfémy-Elnino.sk. Namiesto očných tieňov som použila lícenky Makeup Revolution London. Výsledkom bolo farebné a jemné líčenie, ktoré sa nieslo v oranžovo-ružových tónoch. Balíček obsahoval ešte rozjasňujúcu ceruzku a rúž na pery, oba produkty od Rimmel London a tekutý korektor od Bourjois.

* poskytnuté na recenziu

Už dlhšiu dobu som si chcela zaobstarať nové očné tiene. V paletkách som nikdy nenašla také kombinácie, o ktoré by som mala záujem. Aj preto som si ju chcela vystavať sama, podľa vlastných predstáv. Napokon som rozmýšľala nad alternatívnym riešením. V konečnom dôsledku mi napadlo využiť namiesto očných tieňov lícenky od MR. Vďaka predošlým skúsenostiam viem, že sú ohromne sýto pigmentované. Povedala som si, že teda pôjdem do toho.

Spring Makeup Pastel Blossom

Ružový odtieň má názov Wow!, ten oranžový zasa Love. Lícenka Vivid Baked Blush je v odtieni Bang Bang You´re Dead. Tá oranžová možno vyzerá trošku tmavo, avšak na zápästí vidieť jej ozajstný odtieň. Lícenky sú práškové, rovnako ako očné tiene. Zapečená je o niečo lesklejšia. Ich výdrž na viečkach sa pohybuje okolo piatich až šiestich hodín. Podobne, ako to je pri očných tieňoch od MR. Po tejto dobe sa začnú trošku zlievať do seba, blednúť. Veď to poznáte :)

Spring Makeup Pastel Blossom

Spring Makeup Pastel Blossom

S príchodom jari som rozmýšľala aj nad oživením mojej zbierky rúžov na pery. Škála farieb je naozaj rozmanitá. Tentoraz som siahla po odtieni Listen Up! rúžu Rimmel London The Only 1. Má príjemnú ružovo-červenú farbu a perám dodá elegantný, ženský a svieži nádych. Po celú dobu ich hydratuje, zjemňuje a ani po niekoľkých hodinách neubúda na sýtosti farby. Ponúka aj jemnú vôňu. V rámci pitného režimu vám z rúžu veľa neubudne, avšak pri jedle už je to o čosi viditeľné. Preto mu dávam 3 body z 5.

Bourjois Radiance Reveal tekutý korektor som obdržala v odtieni 01 Ivory. Priznám sa, že je to tuším môj prvý alebo druhý korektor v živote, haha. V tomto prípade som chcela opäť vyskúšať niečo nové, nejako svoje líčenia oživiť. Farbou sa k mojej svetlej bledej pleti hodí dokonale. Počas aplikácie mierne, ale naozaj iba mierne, pokožku ochladí. Čierne kruhy pod očami sú okamžite preč, pokožka je rozjasnená, vyzerá oddýchnuto a sviežo.

Akurát s ním mám malý problém - mierne sa žmolí. Aj to ale iba v prípade, ak na mejkap nemám ráno dostatočne veľa času. Používam totiž hydratačný krém, opaľovací krém, mejkap a až následne nato korektor. Opaľovací krém sa nie vždy, kvôli časovej tiesni, poriadne vstrebe do pokožky. Nemá žiadnu výraznú vôňu. Príjemne ma prekvapil decentné a elegantné balenie. Hodnotím ho 4 bodmi z 5.

Posledným produktom je rozjasňujúca ceruzka Rimmel London Brow This Way Highlighting Pencil v odtieni 001 Matte. Rozjasňujúce ceruzky používa iba za jedným účelom - v rámci zvýraznenia spodnej línie viečka, aby moje oči vyzerali o čosi milšie a rozkošnejšie, i keď oveľa lepšie to vyzerá pri ázijskom type očí, odkiaľ táto technika aj pochádza. Oči vyzerajú väčšie, viac rozžiarené, živšie. Párkrát sa mi ale stalo, že po zhruba troch či štyroch hodinách na spodnom viečku vybledne. Preto jej dávam 3 body z 5.

Spring Makeup Pastel Blossom

Spring Makeup Pastel Blossom

Čo všetko som použila v líčení?


Bioderma ~ Sébium Hydra & Photoderm AKN Mat SPF30



Missha ~ M perfect Cover BB Cream
Bourjois ~ Rodiance Reveal tekutý korektor


Makeup Revolution London ~ lícenky


Essence ~ Make Me Brow & Eyebrow Set
Rimmel London ~ Eyebrow Pencil


Astor ~ 24h Gel Perfect Eyeliner
Essence ~ I ♥ Extreme Mascara
Rimmel London ~ Brow This Way Pencil Highlighter


Holika Holika ~ Juicy Shine Lip Balm
Rimmel London ~ The Only 1


The Saem ~ Saemmul Real Tint
Makeup Revolution London ~ Vivid Baked Blush


Maybelline New York ~ Affinitone Matting Powder

Návod na líčenie

7 comments:

  1. You are welcome!
    I´m also planning to make a review. But it´s not that good as it may seem to be, haha.

    ReplyDelete
  2. Thank you ~ Have a nice day too ♥

    ReplyDelete
  3. Those Makeup Revolution blushes are such great value I love them!

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
If you want to follow each other, lemme know. I will follow you asap :)

Love you all ♥
Have a nice day ! ;)