Ikarov Marhuľový olej + GIVEAWAY s Bioružou

Marhuľový olej Ikarov

Peknú stredu želám. Niet lepších produktov v rámci hydratácie a starostlivosti pokožky, akými sú telové oleje. Minimálne pre moju pokožku, ktorej som v poslednej dobe dopriala veľmi luxusnú olejovú starostlivosť, a to v podobe hneď niekoľkých takýchto produktov. Dnes by som vám rada predstavila marhuľový olej od značky Ikarov, ktorý mám v zbierke už niekoľko týždňov. Kedysi som oleje v láske vôbec nemala. Prekážalo mi, že musím oveľa dlhšie čakať, aby sa dostatočne vpili do pokožky, a taktiež to, že zanechávajú na pokožke mierne mastný film. Tieto časy však pominuli a ja môžem s istotou prehlásiť to, čom som napokon načrtla už v úvode príspevku. Do telových olejov som sa jednoducho zamilovala :)



Zložením je marhuľový olej, ktorý mám z e-shopu Bioruža.skblízky mandľovému, avšak obsahuje viac vitamínu F. Je vhodný pre suchú a starnúcu pleť – má totiž výrazný protivráskový efekt. Využíva sa aj v niektorých lekárskych preparátoch, a taktiež injekčne. Môže byť použitý napríklad aj ako masážny olej pre bábätká. Vďaka nenasýteným mastným kyselinám, najmä olejovej a linoleovej, je olej vynikajúci na hydratáciu, regeneráciu a zvláčnenie pokožky. Má dokonca aj regeneračný účinok po opaľovaní.

Olej má jemne žltkastú farbu a stredne mastné zloženie. Veľmi dobre sa na pokožke rozotiera a zároveň slúži aj ako prostriedok na jej jemnú masáž. Okrem klasickej olejovej vône neobsahuje žiadnu inú výraznú arómu. Do pokožky sa vpije do dvoch troch minút, čo nie je až tak hrozné. Je ponúkaný v 55 ml balení a malej modrej plastovej fľaštičke, ktorá je vhodná aj na cestovanie, a ktorú môžete po vypotrebovaní oleja ešte využiť.


V čom mi olej pomohol a aké mal účinky na pokožku? Začala by som tým, že hydratoval po dobu niekoľkých hodín. To mnohé telové mlieka a krémy až tak veľmi nespĺňajú. Pokožka tela bola mierne vláčna ešte ráno druhého dňa. Z toho vyplýva, že bola aj jemne vyhladená a hebká. Olej je vhodný aj na používanie v rámci citlivých a podráždených miest pokožky. Je to aj vďaka tomu, že neobsahuje žiadnu parfumáciu a žiadne agresivné látky. Okrem toho nezanecháva mastné škvrny na oblečení. Moje hodnotenie je 5/5.


Aby som nezabudla, na záver by som vám ešte chcela ukázať dva produkty - darčekový set bylinkových mydiel a kokosový olej. Kokosový olej som ešte nemala možnosť vyskúšať, no mydielka áno. Mamina z nich bola priam nadšená a nevedela sa na nich vynadívať. Vyzerajú rozkošne a majú decentnú bylinkovú vôňu. Používam ich namiesto sprchových gélov, ktoré som sa rozhodla obmedziť. Sú vhodné aj na podráždenú pokožku, dokonale zmývajú nečistoty tela a dodajú mu ľahkú prírodnú vôňu. Tieto produkty mi prišli ako milá malá pozornosť e-shopu, za čo im veľmi pekne ďakujem v mene mojom, aj mamčinom ♥

Prírodné bylinkové mydlá

Prírodné bylinkové mydlá

Prírodný kokosový olej


G * I * V * E * A * W * A * Y

Cenami venovanými do súťaže e-shopom Bioruža.sk sú 15€ poukážka na nákup na e-shope a 200 ml chinínový šampón. Súťaž trvá do konca marca a podmienky pre účasť v nej sú nasledovné:

sledovať môj blog cez GFC (vľavo v menu) + pripísať meno, pod ktorým sledujete
lajkovať stránku Bioruža na fejsbúku + pripísať meno, pod ktorým lajkujete
vložiť do komentára link jedného ďalšieho produktu z e-shopu Bioruža.sk, o ktorý by ste mali záujem a napísať pár slov o tom, prečo vás oslovil :)
napísať váš e-mail cez ktorý vás v prípade výhry kontaktujem

Máte záujem zvýšiť svoje šance na výhru? V rámci každého bonusového bodu si môžete napísať komentár naviac:

sledujte ma na Instagrame + pripíšte meno, pod ktorým sledujete
sledujte môj blog na Bloglovine + pripíšte meno, pod ktorým sledujete
sledujte ma na Google+ a pripíšte meno, pod ktorým sledujete

Želám všetkým veľa šťastia! :)

Výherkyňou giveaway sa stáva Monica Rae. Gratulujem! ♥

16 komentárov:

  1. Kristýna23:38

    GFC - Kristýna Košuličová
    FB - Kikina Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    https://www.bioruza.sk/p/chininova-voda-s-pumpickou-200ml-milva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Thank you for inspiring post) Love it!
    KireiKana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám od ikarov mandlový olej - dostala som sa k nemu v Bulharsku. Používam ho počas leta a opaľovanie, chytá potom krásne do hneda, ale popravde si neviem predstaviť, že by som sa nim natrela len tak (napr. po kúpani, ny hydratovanie pokožky,...), pretože má divnú vôňu, ktorá mi vadí :) Ostatné produkty som od nich neskúšala, ale aj tento marhuľový vyzerá fajn :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moj mali kutak21:46

    Wow, this is very beautiful post.

    Moj mali kutak

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pavla Kopuletá7:20

    Kokosový olej má pěkné balení a ráda jej používám. Celkově mám ráda všechno, kde se objeví kokos :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrea8:47

    Gfc maria nadaska
    Fb andrea bblog
    Na strance jsou skvele produkty, ale protoze mi delsi dobu padaji vlasy a nic nejak dlouhodobe nefunguje, tak me zaujal tento sampon
    https://www.bioruza.sk/p/probioticky-sampon-proti-vypadavaniu-vlasov-230-ml-yogurt-of-bulgaria
    Ig andrea_bblog
    G+ maria nadaska

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Klára Odehnalová10:15

    Sleduji jako Klára Odehnalová, lajkuji jako Klára Odehnalová.
    Zaujala mě například https://www.bioruza.sk/p/prirodna-ruzova-voda-s-pumpickou , růžovou vodu používám a je to moje srdcovka.
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ZdeňkaM12:43

    GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Zaujal mě kokosový olej,protože jsem ho ještě nezkoušela. :) https://www.bioruza.sk/p/kokosovy-olej-100-60ml-ikarov

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ZdeňkaM12:44

    G+: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ZdeňkaM12:44

    IG: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Katarína Sládečková5:38

    Gfc Katarína Sládečková
    Fb Katka Katalin
    Mňa zaujal darčekový set mydiel ktorý si práve ukazovala ale aj ďalší https://www.bioruza.sk/p/darcekovy-set-telove-mlieko-balzam-na-pery-tycinka-a-krem-na-ruky-z-ruzi darčekový set, ktorý si myslím že je vhodný aj ako darček keď idem na návštevu či niekomu zablahoželať. Také malé veľké potešenie za super cenu.

    Sladeckova219@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. queeniky9:00

    gfc nikola benková
    fb nika benko
    mna zaujal velmi tento sampon , pretoze mi vypadavaju vlasy a snazim sa ich dostat naspat do normalneho stavu a na tento produkt som pocula len same dobre recenzuie
    https://www.bioruza.sk/p/chininovy-sampon-500ml-milva

    OdpovedaťOdstrániť
  13. queeniky9:00

    IG queenikyofficial

    OdpovedaťOdstrániť
  14. queeniky9:01

    bloglovin nikola benková

    OdpovedaťOdstrániť
  15. queeniky9:01

    g+ nikola benková

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Linda Pazderová21:20

    Ten olej musí být super a hlavně ta vůně, to si úplně dokážu představit :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
If you want to follow each other, follow me and lemme know. I will follow you asap :)

Love you all ♥
Have a nice day ! ;)