ToSave Clothing Review

Krásny pondelok želám. Dnes sa k vám opäť prihováram s článkom z rubriky fashion, ktorý sa bude niesť v duchu mojich posledných nákupov. Nie je tomu až tak dávno, čo som objavila nový e-shop s názvom ToSave.com. Ide o klasický zahraničný e-shop, ktorý ponúka niekoľko odvetví rôzneho tovaru. Môžete si tam zakúpiť veci, ktoré sa týkajú napríklad techniky a elektroniky alebo tie, ktoré sú určené pre šport, dom či záhradu. To však nie je ani zďaleka všetko. Máte možnosť si tam taktiež zakúpiť kozmetický tovar, šperky či dokonca oblečenie, čo som napokon zvolila aj ja. Balíček bol u mňa do troch týždňov od objednania.

Hello my licornes! ~ Today I would like to share with you guys another fashion haul. This time I ordered three items from a completely new e-shop to me. I had not heard about it before. E-shop is called ToSave.com and you can find there a lot of different merchandise. There is available technical and electronic stuff and you can purchase there something for your home or garden too. But that is still not everything! The e-shop provides also a beauty stuff, jewellery and some apparel as well. It´s a classic foreign e-shop with almost everything. After ordering the items, I received a package three weeks later.

V rámci objednávky mi prišli celkom tri veci. Prvou z nich je táto nádherná čipkovaná podprsenka s ramienkami. Je z extra jemného a ľahkého materiálu a je náramne pohodlná. Vyzerá neskutočne pekne, kvetinová čipka je naozaj kvalitná a o niečo pevnejšia, čiže sa len tak nenatrhne. Podprsenka nemá žiadne zapínanie, je to princíp na gumičku, čo mne veľmi vyhovuje. Párkrát sa mi už stalo, že sa podprda z ničoho nič rozopla a určite poznáte ten pocit, keď ste medzi ľuďmi a nemáte možnosť si ju v rýchlosti niekde opätovne zapnúť, haha. Nič príjemné, verte mi, chlapi. Ramienka si môžete samozrejme nastaviť na požadovanú veľkosť. Objednala som si ju vo veľkosti S. Doma už mám dlhšie aj jej sestru v čiernom prevedení

The first thing which I ordered is this sexy strappy lace bra which is made from a fine and light material. It´s a really comfortable to wear. Floral lace looks amazing and it´s a seriously good-quality one. It´s a bit thicker so it won´t tear very fast what is great. Bra doesn´t have any closing - it´s simply made from an elastic rubber band. I prefer this closing more than a classic one. If you are a woman, you surely know that feeling when the bra suddenly undoes itself. It´s not anything pleasant especially when you are around the people and you can´t go anywhere to close it again. Believe me men, it´s really unpleasant. You can re-sized the straps as well. I ordered it in a size S.

New Ladies Sexy Strappy Lace Push Up Bralette Bralet Crop Vest Tank Bustier Bra

New Ladies Sexy Strappy Lace Push Up Bralette Bralet Crop Vest Tank Bustier Bra

Ďalším dielom spodnej bielizne je táto krásna polopriesvitná čipkovaná "mini-vestička". Musím sa priznať, že pôvodne som si objednala inú, no pravdepodobne sa niekde vyskytla chyba a bola mi poslaná nakoniec táto. Poviem vám ale, že táto sa mi páči oveľa viac, ako tá pôvodná a som veľmi vďačná za to, že mi koniec koncov poslali túto. Rovnako ako v prvom prípade, aj táto je vyrobená z veľmi jemného a príjemného ľahkého materiálu. Pri tejto si už môžete vzadu všimnúť klasické zapínanie a aj v tomto prípade si môžete ramienka ľubovoľne nastaviť. Aj táto je vo veľkosti S.

Another item which I ordered is another piece of the underwear. A beautiful see-through lace mini west. I have to say that I didn´t order especially this one, but another one. There must have been a mistake or something so they sent me something else in the end. But you know what? I´m glad that I didn´t receive that one. I like this one much more. It seems nicer and more feminine. As in the first case, this one is also made from a fine light material which is very comfortable to wear. But this one has a classic bra closing as you can see on the photos. Bra is in the S size too.

Women's Lace Floral Chiffon Bralette Bralet Bra Bustier Crop Tops Cami Vest Tank

Women's Lace Floral Chiffon Bralette Bralet Bra Bustier Crop Tops Cami Vest Tank

Women's Lace Floral Chiffon Bralette Bralet Bra Bustier Crop Tops Cami Vest Tank

No a poslednou vecou, na ktorú ste mohli naraziť už na Instagrame, je táto šifónová pásikavá blúzka. Prv som si myslela, že bude priesvitná, ale chvalabohu sa moje obavy nenaplnili. Je z šifónu, čo je ľahký, priedušný a jemne chladivý materiál, hodiaci sa prevažne na teplé jarné a horúce letné dni. Vďaka pásikom nevyzerá úplne obyčajne, ale je niečím oživená. V rámci hornej časti má v sebe zašitú gumičku, ktorá zabráni zosúvaniu sa blúzky počas jej nosenia. Šikovný princíp. Rukávy sú však oddelené, akoby odkrojené od samotnej blúzky, čiže si do nich potom ruky musíte vsunúť, haha. Príde mi to oveľa zaujímavejšie takýmto spôsobom. Aj v tomto prípade som objednávala veľkosť S.

Poznáte tento e-shop? Zaujal vás niečím :)

And the last thing, which you could already see on my Instagram, is this striped shoulder-off chiffon blouse. At first I was thinking it will be a bit transparent, but I´m seriously glad it´s not true. I don´t like see-through things very much. I don´t mind it if it´s underwear or something like this but not in the case when I will walk around the people in it. Chiffon is a light, breathable and a bit cooling material what makes it really great to wear it during the spring or summer. In the upper part there´s the elastic rubber band too so you don´t have to afraid of blouse sliding down. The sleeves aren´t a part of the blouse actually. They´re rather sewed to it. I don´t really mind - it´s more interesting this way. The same size - S one.

Do you know this e-shop? Would you like to order something from there? :)

In case you would like to order some Clip In Hair Extensions, don´t hesitate and go check it right now :)

Fashion Summer Womens Ladies Casual Stripe Off Shoulder Tops Tank T-Shirt Blouse

23 komentárov:

  1. I'm just wonder how long have you waiting for ToSave package? I love the bra.

    Charming Coco

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Soňa Lazoriková11:51

    Najviac sa mi páčia tie bralety, sú naozaj, krásne. :)

    Pozývam teba a tvoje čitateľky na súťaž:
    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné, jemné, priam dokonalé... milujem bielu čipku. Podobnú podprsenku na gumičku mám a hoci som najprv bola skeptická, zamilovala som si ju :) A aj ten top je krásny, tiež mám podobný. Vlastne mám dva - biely a modrý.
    Nech sa ti vecičky dobre nosia ;)

    www.flungoutofspace.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Adorable and trendy selection! so romantic)
    KireiKana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Yana Bezdushna12:33

    Sp cool clothes!

    I like your beautiful blog. Follow you!
    Welcome to my blog - http://bezdushna.blogspot.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No, poviem to takto, mne klasickú podprdu ani netreba :D Nevyhovujú mi ani svojím prevedením. Oveľa radšej nosím takéto, alebo tie, ktoré vyzerajú ako vrchný diel plaviek. Sú extrémne pohodlné ♥
    A tie topy sú ako stvorené na leto a hlavne na cestovanie ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I wrote it in the article :)
    Three weeks after ordering :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mary Maria14:15

    So cool!! Love and hugs and wish you a very happy Valentine's Day!

    Mary María Style

    OdpovedaťOdstrániť
  9. You look really good, maybe I should stop coming to your blog or Paulina will get mad at me xD

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Caroline Cor19:28

    Krásne vecičky! Ja už dlhšiu dobu rozmýšľam nad niečím takým, ale v čiernej farbe :*

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Neváhaj, kupuj! V lete bude drahô, haha.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Thank you very much :)
    Haha! xD If this is the case ... She doesn´t have to be mad about anything :)
    And at least I have some male reader here too! XD Cmon!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Thank you very much ♥ Happy Valentine´s Day to you too :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. HERRENDEZVOUS22:05

    Ah, pretty pieces! I love delicate and feminine pieces, they're really nice! X

    Love, http://herrendezvous.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Anni23:23

    Amazing post, dear! Looks wonderful :)
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Julie22:32

    Ooh can't resist a little white lace, especially for Valentine's Day! Sexy!
    Thank you for visiting babe, hope to see you back to check out my latest!

    Xx- Julie | Haute Khuuture Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Especially for the Valentine´s day :3

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Veronika “V.” Lavickova20:49

    Blůzka je moc hezká :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Neviem sa dočkať minimálne jari, aby som si ju už konečne mohla obliecť :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)