Avon Incandessence

Avon Incadessence parfémovaná voda pre ženy recenzia

Pekný slnečný deň želám ~

Keďže som maturantka, nedokážem si nájsť veľa času na písanie nových článkov. Včera som napísala test a sloh zo slovenčiny, dnes to isté, ale z anglického jazyka. Sloh zo slovenčiny som napísala za 40 minút, celé tri strany a sloh z anglického jazyka som zvládla za úctyhodných 20 minút.

Testy  neboli zrovna najťažšie, až na pár záludných otázok. V oboch prípadoch som skončila predčasne a zinkasovala aj pár pochvál od profesorky. Dosť už ale o mojej maturite. Prejdime k mojej najnovšej vôni, ktorý som si objednala z e-shopu Notino. Je plný jari, a to doslova.

Avon Incadessence parfémovaná voda pre ženy recenzia

Po novom parféme som pokukovala už dávno a tie od značky Avon mám nesmierne rada. Väčšina z nich v sebe nesie krásne vône, majú pekné a šikovné flakóny a taktiež relatívne dlhú výdrž. Cenovo patria taktiež k tým dostupnejším. Pri výbere vône som sa rozhodla, že chcem niečo svieže a jarné, čo bude symbolizovať začiatok a už prichádzajúcu jar. Výber som ukončila, akonáhle som uvidela vôňu Incandessence.

Parfémovaná voda pre ženy Incandessence má pekný oranžový nádych a objem 30 ml. Zmestí sa tak aj do menšej kabelky. Keď ju ráno pred cestou do školy používam, mám pocit, že sa so mnou jarné počasie a vzduch nesie po celý deň.  Všade navôkol cítiť krásne rozkvitnuté kvety a jemný svieži vánok. Napokon aj jej popis vraví, že ide o sladkú kvetinovú vôňu ideaálnu pre kvitnúce jarné dni.

Jej srdce je tvorené záplavou úchvatných kvetinových tónov. Pozornosť upúta výrazná ľalia, výnimočná ruža a étericky krásna mimóza. Kvetinová kompozícia stojí na základoch tvorených esenciami dreva a mošusu. Tie dodávajú parfému mierne korenený nádych. Na oblečení vydrží niečo okolo štyroch hodín. Za takúto cenu to však vôbec nie je zlé.