T-shock.eu | Umaruun ~ Himouro Umaru-chan T-shirt

anime, cat, and umaru image

Všetkým prajem krásny deň. Včera som po škole vybehla po dlhej dobe do mesta, na kávu s kamarátom. Keď som ale prišla domov, na posteli na mňa čakalo niekoľko balíčkov. Čo bolo v ostatných, k tomu sa počas nasledujúceho týždňa dostanem. V dnešnom článku sa ale budem venovať konkrétne tomu, ktoré obsahovalo tričko. Konkrétne tričko s vlastnou potlačou, ktoré som si vytvorila na stránke T-shock.

Himouro Umaru-chan T-shirt

Nie je tajomstvom, že od detstva rada sledujem anime a čítam mangu. Pred rokom, vo februári, som sa k tomu opätovne vrátila. Nápad na tričko som dostala vďaka anime, ktoré patrí medzi moje najobľúbenejšie, a ktoré má názov Himouto Umaru-chan. Čo sa týka deja, točí sa viac-menej okolo jednej hlavnej postavy, ktorou je Umaru a ďalších dvoch-troch, ktoré v jej živote zohrávajú istú úlohu. Navonok je to krásna, mladá, pedantná a usilovná študentka, avšak keď príde domov, premení sa na šialeného otaku, ktorý pozerá anime, číta mangu, hrá hry a miluje všetko nezdravé jedlo.

Túto potlač som vytvorila vo Photoshope, pomocou troch PNG obrázkov. Neviem ako vám, ale mne sa toto moje vlastné tričko veľmi páči, príde mi neskutočne rozkošné. Už sa neviem dočkať, kedy si ho oblečiem. Je z veľmi príjemného, ľahkého a vzdušného materiálu. Je také jemné a príjemné, že skoro ani necítite, že máte niečo oblečené. Vybrala som si veľkosť S, ktorá mi sadla dokonale. Potlač má peknú farbu, presne ako pôvodný návrh. Na fotografiách to vyzerá, že tiahne trošku do oranžova, no v skutočnosti tomu tak nie je. Tiež je vo veľmi dobrom, ostrom rozlíšení a zdá sa byť kvalitná.

Moje hodnotenie: 5/5

Himouro Umaru-chan T-shirt


A pár ďalších tričiek, pokiaľ si nechcete vytvoriť vlastné.

 
Tričko s potlačou Coffee
Tričko s potlačou Psí jóga

17 comments:

  1. Ten návrh toho trička je skvělý. Určitě někdy takový web taky zkusím. Máš moc pěkný blog :) Sleduju ho už několik let.
    http://marionete.blog.cz/

    ReplyDelete
  2. to tričko je absolútne dokolané!!!!! Aj ja chcem :'(

    ReplyDelete
  3. awww the umaru shirt is really cute >3< I want it

    torichux3.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ďakujem veľmi pekne ~ Naozaj si to vážim (:
    A možno neuveríš, ale pamätám si aj ja teba, ešte z blog.cz tuším (:

    ReplyDelete
  5. Nááádherné triko ♥ aj ja chcem :D

    ReplyDelete
  6. haha so cute and fun
    http://www.oliveneedspopeye.com/

    ReplyDelete
  7. Omg I love UMARU-chan <- points to my icon LOL <3 so cute <3

    ReplyDelete
  8. The star wars coffee print is amazing!
    Follow you on GFC, hope you ll back and we stay in touch!
    ALISA GROMOVA

    ReplyDelete
  9. The post is fantastic! I love it so much:)

    Have a nice day!

    www.theprintedsea.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Umaru-chan je dobrá voľba na potlač. :D A obzvlášť na toto "tielko" sa mi to hodí aj s daným obrázkom. Možno, keď si kúpim všetko, čo som si kúpiť chcela, tak sa dostanem aj k tomuto. Ale mám zatiaľ dosť dlhý zoznam, tak to chvíľu potrvá...

    ReplyDelete
  11. IT'S SO CUTE!! I don't really understand any of your language but it looks like you printed it yourself and it's beautifully done *o* I should make one myself too!

    ReplyDelete
  12. Thank you very much! I like your blog as well. I´m following too (:

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)