Recent Beauty Loves - ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

Recent Beauty Loves

Všetkým prajem krásny deň. V posledných dňoch k nám konečne dorazili prvé známky jarného počasia a vonku je oveľa teplejšie a viacej slnka. V škole mám toho veľmi veľa, keďže sa pripravujem na maturity, no stresovať sa kvôli tomu zbytočne nemienim. Konečne som ale mala k dispozícii voľný deň a pripravila si článok o kozmetických produktoch, ktoré mi v poslednom čase robia radosť a s ktorými som viac než len spokojná. Všetky z nich nájdete na e-shope Parfums.sk.

Prvým produktom je telové mlieko od prírodnej českej značky Bione, ktoré vonia po mandliach a obsahuje vitamín E a allatonín. Mlieko by malo pôsobiť regeneračne a výživne. Používam ho takmer každý deň po sprchovaní a najmä vtedy, keď nemám čas. Má totiž úžasnú vodnatú konzistenciu, vďaka ktorej vám stačí použiť máličko mlieka na celé telo. Taktiež sa vďaka tejto konzistencii rýchlejšie vstrebáva, a to už do niekoľkých sekúnd. Vôňa je príjemná, jarná, svieža. Pokožka hydratovaná, jemná, vláčna.

5/5

Telové mlieko Bione

V decembri som mala menší kožný problém a bolo mi povedané, že ho mohol spôsobiť aj fluorid, ktorý sa dnes nachádza už v pomaly každej druhej paste na zuby. Začala som teda pátrať po prírodnejšej alternatíve, ktorá by neobsahovala ani fluorid ani iné nepotrebné prvky. Tak som sa dostala k zubným pastám od značky Lavera. Vyhovuje mi nielen zložením ale aj faktom, že neobsahuje príliš silnú a dráždivú arómu mentolu, ako to u niektorých zubných pást býva.

5/5

Zubná pasta lavera

Ďalšie produkty sú pomerne známe, pretože niektoré z nich sa na tomto blogu v istých článkoch párkrát vyskytli. No i napriek tomu som ich vo februári začala používať častejšie. Fialový balzam na pery Babylips je tuším v príchuti Hot Cocoa. Pery dobre hydratuje a čo je pre mňa hlavné, dodá im mierny nude, t.j. telový odtieň. Len mám pocit, že na perách veľmi dlho nevydrží. A uznajte, ten dizajn je viac než len rozkošný.

Posilňujúci lak na nechty od značky Eveline cosmetics som už mala možnosť vyskúšať. Predošlý mal svetloružovú farbu, tento je biely. Lakujem si ním nechty raz za týždeň alebo dva. Nechty sú vyživené, silné, pevné a neštiepia sa.

Posledným produktom z tejto fotografie je balzam na pery Kiss Me! s vôňou jahody, ktorý pery pekne hydratuje a dodá im červenkastú farbu. Ideálny pre prípad, že chcete dodať svojim perám kúsok červene no nechcete zrovna siahať po dramatickom a sýtom červenom odtieni.

4/5 * 5/5 * 5/5


Vždy som si myslela, že veľké množstvo štetcov určených na líčenie je zbytočné, aspoň pre mňa. Avšak potrebovala a najmä chcela som vyskúšať štetec, ktorý je presne určený na rozblendenie očných tieňov pekne dostratena. Vyhliadla som si tento od Makeup Revolution a stal sa mojim miláčikom. Má jemné štetinky a skvelo sa s ním pracuje!

5/5

makeup revolution eyeshadow brush

Playboy Generation deodorant v spreji som dostala buď na Vianoce alebo k nejakému sviatku v rámci kozmetickej sady. Má osviežujúcu, ovocno-kvetinovú vôňu. Vhodný je prevažne do teplejších letných dní a na oblečení vydrží okolo dvoch hodín. Momentálne ho nosím do školy, keďže v ňom mám už menej ako polovicu.

Hlava: mandarínka, čerešňa, ružové korenie
Srdce: fialka, jazmín, malina
Základ: santalové drevo, céder, pižmo

5/5


playboy generation deodorant s rozprašovačom

Parfémovanú vôňu Touch od Elode som kúpila mamine pod stromček minulé Vianoce. Veľmi si túto vôňu obľúbila a rada ju nosí všade, kde sa dá. To by sme ale neboli my, keby sme sa o kozmetiku a parfémy navzájom nedelili. Vôňa má príjemnú, nežnú, povedala by som elegantnú a vintage vôňu. Na oblečení sa udrží zhruba tri až štyri hodiny.

5/5

elode touch perfume

elode touch perfume

Akú kozmetiku alebo parfémy ste si obľúbili v poslednej dobe vy? (:

28 comments:

  1. playboy vonavky milujem su take sexy a prijemné ♥

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Amy-Anne Williams25 February 2016 at 20:28

    First of all, this might seem really random but you have really good cheekbones in your photo, like they're literally goals.

    Anyway, these look pretty funky, and great quality photos!

    Amy;

    Little Moon Elephant

    ReplyDelete
  3. I am in love with the pictures, especially the Playboy fragrance and the next one, Touch! What for a beautiful bottle and name!
    DenisesPlanet.com

    ReplyDelete
  4. I use the Maybelline baby lips and i love it ,great review!!

    www.stylenbeautylounge.com

    ReplyDelete
  5. i had to google translate :) i'm always interested in beauty products from other countries. thanks!

    http://notjessfashion.com/nyfw-part1/

    ReplyDelete
  6. Great review Dear:) Thanks for sharing:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. These all sound wonderful! Thank you for sharing ♥
    Amy xx

    Little Moon Dragon

    ReplyDelete
  8. Nice. Check out my Best Of Fashion Week article featuring AW16 runway hair and beauty trends!

    Kisses xo | From Aliona With Love

    ReplyDelete
  9. Love your picks! Thanks for sharing.

    stay styled,

    Lindsey

    IG: stay_styled
    BLOG: http://staystyledblog.com/

    ReplyDelete
  10. Great post
    Love the picks
    xx
    https://theonethattravels.wordpress.com/

    ReplyDelete
  11. They all look so good. Thanks for stopping by!

    S.
    http://subhamrai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. AngeliePangilinan1 March 2016 at 12:13

    I need to get that nail conditioner! My nails badly needs some TLC! :)

    Angelie // Sleek Makeup Base Duo Kit Review

    ReplyDelete
  13. The perfume packaging looks so lovely! Thanks for sharing your faves :)

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    ReplyDelete
  14. lovely things!!

    thanks for share!

    ReplyDelete
  15. Ileana Druetta2 March 2016 at 22:55

    Such good products! I did not know that laver had a toothpaste!

    xoxo

    Novelstyle

    ReplyDelete
  16. Neither did I! But I´m really glad I found them (:

    ReplyDelete
  17. I don't know if we have all of these products in the US, but they look great!

    Via Sora

    ReplyDelete
  18. Been using babylips for years...love the touch of pigment

    Thank you for the visit hun, would love to get your thoughts on my latest design!

    Xx- Julie



    Haute Khuuture Blog

    ReplyDelete
  19. Love the cute edit of your photos! Bokeh <3 Great photos and recommendations!! Thank you for the kind comment on my blog, always trying to return the support!

    www.thefacelessstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Oh very cute products darling
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)