Juvelora, NáramkyEshop, Eppi

Všetkým prajem pekný a príjemný deň. V dnešnom článku vám ukážem zopár nových kúskov, ktoré mi pribudli do zbierky. Bude sa jednať o tri nádherné šperky, z ktorých bude každý jeden určený pre inú časť tela a každý jeden z nich je z iného e-shopu. Pôvodne som chcela tieto šperky rozdeliť do troch individuálnych článkov, no keďže mám toho v poslednej dobe naozaj veľa a treba sa mi pomerne veľa učiť, rozhodla som sa ich všetky zakomponovať sem. Vopred sa preto ospravedlňujem a zároveň sa chcem poďakovať za každý jeden produkt. Naozaj mi urobili radosť, sú nádherné.

* Na konci článku nájdete aj niekoľko tipov na valentínske darčeky *

Začnem tým produktom, ktorý som dostala ako prvý a ktorý je z nich najstarší. Jedná sa o strieborné náušnice s ružovými kameňmi a zirkónmi z českého e-shopu Juvelora, ktorý ponúka nádherné šperky rôzneho druhu. Do týchto rozkošných ružových napichovačiek som sa zamilovala na prvý pohľad a možno aj práve preto, že sa blíži Valentín, som siahla po tejto farbe. Prišli mi vo veľmi peknej krabičke previazanej ružovou stužkou, spolu s darovacou kartičkou, handričkou na utieranie a vrecúškom, kde boli samotné náušnice umiestnené.

Juvelora

Juvelora

Juvelora

Juvelora

Juvelora

Na tejto fotografii si môžete všimnúť aj pekné bočné zdobenie.

Juvelora

Na svetle vyzerajú nádherne a krásne sa lesknú.

Juvelora

Juvelora

Juvelora

Myslím, že na tejto fotografii som najlepšie zachytila ich svetloružovú farbu. No nie sú na zjedenie? (:

Juvelora


Ako druhý v poradí mi prišiel tento náramok v štýle pandora s veľmi peknými korálikmi, ktorý je zo slovenského e-shopu Náramkyeshop.sk. Jedny korálky sú fialové, druhé sú so vsadeným bielym štrasom. Ďalšie sú zasa v tvare psích labiek a kvetov. V strede obsahuje náramok aj malý prívesok v tvare srdca, ktoré je vysadené štrasom. Náramok mi veľmi pekne sedí na ruke a to aj napriek tomu, že mám naozaj chudé zápästie. Nešmýka sa mi dole a tým pádom sa nemusím báť, že ho niekde stratím. Jeho kombinovanie s ostatným oblečením nie je naozaj žiaden problém, pretože vďaka svojim farbám sa hodí takmer ku všetkému.

Pandora náramok

Pandora náramok
  
Detail psích labiek je naozaj rozkošný a koráliky majú štras pevne vsadený do tela, vďaka čomu sa nemusíte báť, že vám kamienky rýchlo vypadnú.


Pandora náramok

Pandora náramok

Pandora náramok

Pandora náramok

Pandora náramok

Pandora náramok


Tretím a zároveň posledným produktom je strieborný prsteň s ružovým rubínom a dvoma zirkónmi z e-shopu Eppi. Prsteň mi prišiel v stredne veľkej krabici, vďaka čomu som si myslela, že tam určite nie je on. Bol starostlivo zabalený v bublinkovej fólii, dvoch farebných papieroch a krabičke previazanej stužkou. Krabička je tyrkysovej farby a čo ma veľmi prekvapilo je fakt, že obsahuje aj malé svetielko, vďaka ktorému je šperk krásne osvetlený aj v tme.

Eppi cz

Okrem krabičky obsahoval balíček aj ružové mydielko v tvare srdca, cukríky, certifikát pravosti, venovanie a dve handričky na utieranie šperku.
Eppi cz

Eppi cz

Na tejto fotografii môžete vidieť modré svetlo z krabičky.

Eppi cz

V rámci výberu šperku som komunikovala s veľmi ochotnou a milou pani, ktorá mi pri výbere asistovala a veľmi pomohla. Pokiaľ si nie ste na 100% istý veľkosťou prsteňa alebo máte nejaký dotaz k šperkom, určite sa obráťte na ich personál. Sú naozaj veľmi ochotní a komunikatívni (:

Veľkosťou prsteňa som si vôbec nebola istá a musela som to merať niekoľkokrát, aby sme predišli prípadnej chybe. Pokiaľ si nie ste isté, aká veľkosť je pre vás tá správna, môžete si objednať zdarma meter, ktorý ju presne určí.

Eppi cz

Eppi cz

Po dlhšom zvažovaní som sa rozhodla pre prsteň, keďže náušnice a náramok mi už prišli. Prsteň je v ponuke aj s inými kameňmi, no mne padol do oka opäť tmavoružový kameň rubín. Prináša úspech, lásku a šťastie. Lieči krvný obeh, zastavuje krvácanie, nabudzuje veselosť, ostrosť pamäte, blahodarne pôsobí na srdcové ochorenia, pomáha dobrému spánku bez zlých snov, chráni proti melanchólii, predlžuje čiaru života.

Eppi cz

Eppi cz

29 comments:

  1. That last ring looks like it's from Lord of the Rings! Right up my alley!

    http://yourownqueen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. všetky sú krásne :)
    a to hovorí človek, čo absolútne nenosí šperky :D

    ReplyDelete
  3. Katarína Sládečková10 February 2016 at 15:29

    Niektoré kúsky sú fakt krásne. Napr. ten prsteň alebo náramok s packou

    ReplyDelete
  4. Ooooorv, they are so beautiful! All of them <3

    / Alix N,
    @ www.acommonobsession.com

    ReplyDelete
  5. Krásné kousky, naušničky mě zaujaly na první pohled!

    ReplyDelete
  6. Ahh, these are all so beautiful :)

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    ReplyDelete
  7. Those are all so cute!
    xx Elle

    Check out my blog:
    www.cherryblossomstreet.com - Swedish Model and Travel & Lifestyle blogger i Tokyo!

    ReplyDelete
  8. Amazing items, I love the ring with red stone looks so beautiful, thanks for sharing!!!

    xxx

    www.modelonamission.com

    ReplyDelete
  9. Thx for your support!

    I love your blog style. Those earings are addoring, and ring is gorgeous as well!

    Have a wonderful weekend!
    xo, Danny

    d'stars

    ReplyDelete
  10. Aj mňa ♥ Som rada, že som si ich napokon objednala (:

    ReplyDelete
  11. Beautiful jewellery - I especially like the charm bracelet! X

    www.vivaepernay.com

    ReplyDelete
  12. Wow that's so pretty ♥

    http://tipscapsule.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. lovely!!! the ring is so chic!
    follow for follow dear?

    ReplyDelete
  14. The ring is gorgeous, and I love all of your pictures! :)

    Sam | http://mybeautycloud.com

    ReplyDelete
  15. I´m glad you like them ♥ Thank you very much (:

    ReplyDelete
  16. Cute studs!

    xx
    Yvonne
    http://tellmeyblog.com

    ReplyDelete
  17. I love the style and simplicity of elegance it brings, great ring!

    Stay in Style
    Karen @ Lookbook Store Blogspot

    ReplyDelete
  18. Such beautiful jewellery!

    www.luxessed.com

    ReplyDelete
  19. What stunning feminine pieces of jewelry! Lovely post!

    Rae | Love from Berlin

    ReplyDelete
  20. Rosanna Briguglio17 February 2016 at 12:14

    I love the earrings, so classy!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    http://rosesrooftop.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  21. Such gorgeous pieces of jewelry!
    xo
    Siffat
    http://icingandglitter.com

    ReplyDelete
  22. Beautiful!! Kisses!!
    www.alasdeangel.net

    ReplyDelete
  23. Simply stunning!

    Stephanie | www.stephykeung.com

    ReplyDelete
  24. Pretty! Love the opal studs!

    Thank you for the visit hun, the entire blog’s been redesigned!

    Would love to get your thoughts on our new look!

    Xx- Julie



    Haute Khuuture Blog

    ReplyDelete
  25. OMG these pieces are absolutely stunning! I love the earrings especially!

    xoxo, Christina

    www.straybirdsandlavender.com

    ReplyDelete
  26. Oh wow that is super cute darling
    Very wonderful accesories
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)