Ziaja | Cocoa Butter Cream Wash & Shampoo

Ziaja kakaové maslo

Krásny deň vám prajem. Dnes som si pre vás pripravila lahodnú a chutnú recenziu produktov, ktoré majú vo svojom zložení zakomponované kakaové maslo. V poslednom čase ste si mohli všimnúť, že som si obľúbila kozmetiku značky Ziaja. Okrem týchto dvoch produktov tiež objednala mamine ako súčasť kozmetického balíčka na Vianoce aj sprchový olivový gél. V pláne mám aj recenziu na tento produkt. O kozmetike Ziaja na blogu už pár článkov nájdete. Pred nejakým časom som dokonca publikovala aj samostatný článok o tejto značke kozmetiky a predstavila v ňom niekoľko produktov.

V tomto dnešnom sa budem venovať dvom produktom z kolekcie Cocoa Butter. Kakaové maslo patrí medzi obľúbené zložky používané v rôznych druhoch kozmetiky. Má blahodárne účinky na pokožku tela a zanecháva ju nádherne prevoňanú ešte niekoľko hodín po použití. Preto som neodolala a siahla som po krémovom sprchovacom géli a šampóne pre suché poškodené vlasy.



Ziaja kakaové maslo
Krémové sprchovacie mydlo nájdete v rodinnom balení, t.j. 500 ml, za cenu 2,55€, čo je podľa mňa parádna cena. Obsahuje už spomínané kakaové maslo, D-panthenol a iné jemné prírodné zložky. Jemne premasťuje a výrazne zmäkčuje pokožku, čo môžem potvrdiť. Vlastne pôsobí ako taký jemný sprchový peeling, dalo by sa povedať. Okrem týchto vlastností tiež hydratuje pokožku, čo je veľmi dôležité. Po sprchovaní je prevoňaná nielen celá vaša kúpeľná, ale aj pokožka vášho tela. Je to síce krémový sprchový gél, no neľakajte sa, ak nebude dostatočne peniť. Zaručene očistí vašu pokožku tela.

Moje hodnotenie: 5/5

Zloženie: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Styrene/Acrylates Copolymer, Coco Glucoside, Panthenol, Sodium Cocoabutteramphoacetate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Disodium EDTA, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Citric Acid, CI 47005 (D&C Yellow No. 10), CI 16035 (FD&C Red No. 40), CI 42090 (FD&C Blue No. 1).



Ziaja kakaové maslo
Šampón pre suché a poškodené vlasy som si zakúpila na základe toho, že mám takmer vždy pocit, že sú moje vlasy suché, i keď nie sú. Poškodené môžu byť akurát tak od slnka, poprípade, keď ich zafarbím raz za 3-4 mesiace. Žehličku, kulmu a ani žiadne podobné príslušenstvo na úpravu vlasov nepoužívam. Jedná sa však o vyhladzujúci šampón, ktorý jemne čistí vlasy a pokožku hlavy. Účinne zvlhčuje a chráni pred vysušovaním. Prinavracia tiež lesk matným a poškodeným vlasom. Obmedzuje aj vymývanie farby z vlasov. Na rozdiel od sprchového gélu tento šampón veľmi pekne pení a má hnedú priehľadnú farbu, zatiaľ čo sprchový gél je svetlohnedej farby.

Moje hodnotenie: 5/5

Zloženie: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, PEG-8 Urea, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Panthenol, Sodium Cocoabutteramphoacetate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Citric Acid, CI 19140 (FD&C Yellow No. 5),  CI 16035 Cocamide DEA, CI 42090 (FD&C Blue No. 1), CI 47005 (D&C Yellow No. 10).

9 comments:

  1. Od tejto značky som zatiaľ ešte nemala žiadne produkty, ale porozmýšľam nad tým :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  2. Nikdy jsem od nich nic neměla.Myslím,že jsem od nich ani nic neslyšela :) http://random-losers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Mhmmmm anything cocoa butter always smells good. I may have to give this a try.

    >.< Raven

    http://simplesassysultry.com

    ReplyDelete
  4. Such a nice product~ thanks for sharing! ^^
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back!

    Love xx
    Official Seol ♥

    ReplyDelete
  5. me se libi ja Ziaja produkty v sade krasne ladi k sobe :) jinak se znackou mam same dobre zkusenosti

    ReplyDelete
  6. Ziaju mám čím ďalej tým radšej. Sprchové prípravky som zatiaľ vyskúšala dva - olivový a kašmírový a oba boli skvelé. Z kakaového radu mám balzam na pery, ktoré krásne vonia a pery naozaj hydratuje a to aj v tuhej zime, aj keď sú popraskané. Kvalitou je veľmi podobný balzamom EOS.
    Bianka

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)