Yves Rocher Christmas Edition

Príjemný a pekný zimný deň prajem všetkým, ktorí si dnes opäť našli chvíľku a rozhodli sa navštíviť môj blog. Posledné dni som mala veľmi nabité a potrebovala som sa učiť dokopy možno aj cez sto strán, a to som momentálne iba na gymnáziu. Maturita sa blíži a i keď je to len taká formalitka, predsa len sa tam neukážem nepripravená (:

Ale späť k článku. Dnes som si pre vás pripravila recenziu na produkty z vianočnej kolekcie Yves Rocher, ktoré ste mohli nájsť počas vianočných sviatkov na skoro každom rohu. Obdržala som celkom štyri produkty tejto značky, no dnešná recenzia bude iba o troch a o jednom, ktorý dostala na Vianoce mamina. Každopádne posledný produkt od YR, ktorý som na Vianoce dostala, sa určite objaví v nejakom článku s mesačnými favoritmi, toho sa nebojte.

Na fotografii dole môžete vidieť produkt, ktorý dostala mamina. U nás je jedno, ktorá dostane kozmetiku - používame ju obidve, haha. Jedná sa o sprchový a kúpeľový gél s pomerne silnou vôňou vanilky, konkrétne bourbonskej vanilky. To môže vysvetľovať silnejšiu a korenistú vôňu tohto produktu. Pokiaľ ste kozmetický gurmáni, tento produkt vás určite nesklame. Už len samotná značka je luxus sama o sebe. Vynikajúco pení a pokožku zanechá luxusne prevoňanú, jemnú a vláčnu.

* Moje hodnotenie: 5/5 *



Od priateľa som dostala na Vianoce balíček s kozmetikou YR, v ktorom sa nachádzal tento úžasný sprchový gél, neskutočný krém na ruky a lahodný a vyživujúci telový krém. Čo sa týka sprchového gélu, jedná sa o vôňu kandovaného pomaranča a mandlí. Tejto kombinácii som spočiatku neverila, pretože pomarančovú vôňu v kozmetike veľmi nemusím, ale poviem vám, zamilovala som sa do tohto produktu. Rovnako ako pri prvom produkte - vôňa je lahodná, luxusná a máte chuť sa do nej doslova zahryznúť. Vôňu by som prirovnala k sladkým, vianočným, želatínovým cukrovinkám, ktoré pozostávajú z pomarančovej želatíny a sú poliate čokoládou. Opäť produkt, ktorý sa aj po zmytí udrží na pokožke ešte nejaký čas.

* Moje hodnotenie: 5/5 *




Druhým produktom, ktorý som v balíčku našla, bol tento úžasne jemný a výživný telový krém s vodnatou konzistenciou. V zime by som sa najradšej hydratovaniu pokožky mnohokrát vyhla, pretože po sprchovaní je mi veľká zima, no hydratáciu pokožky celého tela hravo zvládnem s produktmi ako je tento. Práve vďaka už spomínanej konzistencii, vďaka ktorej sa ľahučko rozotiera a rýchlo vpíja do pokožky. Vôňa je to naozaj očarujúca, zaručene opantá vaše zmysly. Nielen že to vonia ako najlahodnejšie jabĺčko sveta. Vonia to ako najlahodnejšie nakrájané jabĺčko sveta. Keď priateľ počul, ako som túto vôňu nazvala, začal sa smiať, no potom pochopil, že to bola pravda. Tento krém zanechá vašu pokožku hebkú a vláčnu a zaručujem vám, že vďaka tejto prenikavej vôni budete v noci ľahšie zaspávať. Sladké sny (:

* Moje hodnotenie: 5/5 *






A posledným produktom, ktorý som si v balíčku našla, bol tento vanilkový krém na ruky, ktorý je viac, než len božský. Tento už obsahuje klasickú, sladkú ,vanilkovú vôňu, ako ju poznáme. Je v menšom, 75ml balení, vďaka čomu sa hravo zmestí do kabelky či batohu. Zatiaľ som ho použila iba niekoľkokrát, pretože mám doma ešte niekoľko krémov na ruky otvorených. A čo vám budem klamať. Nepoužívam ho hlavne preto, lebo si ho šetrím. Vôňa opäť prenikavá, konzistencia vodnatá. Ideálny produkt na ochranu rúk pred popraskaním a vyštípaním spôsobeným zimou. Nemusíte dlho čakať, pokiaľ sa vstrebe.

* Moje hodnotenie: 5/5 *



Ešte raz by som sa chcela poďakovať aj priateľovi, ktorý mi takýto krásny balíček daroval a vďaka ktorému som mohla všetky tieto úžasné produkty vyskúšať. Ľúbim ťa ♥

42 comments:

  1. Lovely post dear! I really love Yves Rocher)) Thanks for sharing) Have a great day!
    ...
    pinkrabbitbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. So neat!


    www.rdsobsessions.com

    ReplyDelete
  3. the packaging looks great!


    www.fionnac.com

    ReplyDelete
  4. Wow! would love to try the cream!

    www.effortlesslady.com

    ReplyDelete
  5. Great post! I love the smell of apples, this sounds really nice


    ~Andrea Tiffany~
    http://aglimpseofglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. These look like great products, I would love to try the vanilla scented lotion!
    xo
    Siffat
    http://icingandglitter.com

    ReplyDelete
  7. Isabelle Geeraerts22 January 2016 at 18:53

    I looveee Yves Rocher!
    Would you like to follow each other?

    Kisses

    x Isabelle | Outfit Van De Dag

    Facebook Page *Click*

    ReplyDelete
  8. Yves Rocher has so many good products! I love everything that has vanilla so I'd choose that one haha


    www.blossomikebana.com

    ReplyDelete
  9. Everything looks great! I bet it smells amazing:)

    xx

    SASHA

    ReplyDelete
  10. Nice post, dear!


    www.nomoretulips.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Discovering Glam22 January 2016 at 21:08

    Krásny darček. Mňa by tiež takýto potešil. A pekný článok.
    Čo tak návzájom sledovanie?
    Discoveringglam

    ReplyDelete
  12. Sounds great!

    ReplyDelete
  13. Naozaj krásny ♥ A ešte pre beauty blogerku, haha. Ďakujem (:

    ReplyDelete
  14. Jenessa Sheffield22 January 2016 at 21:37

    lovely post Hope you have a great weekend, sending love!

    XO JNESS

    jenessasheffield

    ReplyDelete
  15. Seem like amazing products. Thank you for sharing this with us. Visit me whenever you can at http://its-dominica.blogspot.co.uk/ kisses, Dominica S.

    ReplyDelete
  16. To jsou krásné produkty, myslím, že by mi všechny moc voněly :)

    Simple
    living – Novinky z podzimního nákupního seznamu

    ReplyDelete
  17. kedy bude vyhlasenie giveaway ?

    ReplyDelete
  18. Vyhlásenie giveaway sa už dávno uskutočnilo. Výhercu vždy umiestnim na nejaký čas do menu. Kto chodí na môj blog pravidelne, vie (:

    ReplyDelete
  19. These stuff indeed looks amazing that they deserve a try - thanks for leading me to your blog via your comment in mine!


    Rebecca
    www.redtagchiclosangeles.com

    ReplyDelete
  20. I just love spa products! Especially vanilla scented ones!


    Amber
    All the Cute
    Today's Post: Best Bars, Clubs & Lounges in Chicago's River North

    ReplyDelete
  21. The products look great!


    www.luxessed.com

    ReplyDelete
  22. These products sound lovely! I haven't tried any items from this brand yet :)

    Sarah | What Sarah Writes

    ReplyDelete
  23. Nice stuff!

    Following you from GF :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  24. I just love Yves Rocher products and these ones look festive! I can only imagine how wonderful their scent is!

    Fashion Soup

    ReplyDelete
  25. Love Yves Rocher :) Bonjour from FRANCE, Sand.

    .

    www.taimemode-fashionblog.com

    ReplyDelete
  26. you have so many great products!
    i would like to give it a try.

    would you like to follow each other on google friend connect and google plus? If you follow me,

    I will follow you back after it.

    www.tomntins.com

    ReplyDelete
  27. Great products! These looks amazing to try out :) http://www.bauchlefashion.com

    ReplyDelete
  28. I've never tried Yves Rocher before, but these products seem lovely. Definitely need to try these products out xx

    https://goingbyfifi.theblogpress.com/

    ReplyDelete
  29. Oh this looks really nice! I love the packaging of these <3

    XOXO,

    HaeMin

    HAEKUNAMATATA Blog

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)