J a n u a r y, monthly favourites and Banggood haul

• čo som si zbalila na výlet do Budapešti? + môj nový batoh
• s Láskou sme podnikli dvojdňový výlet do Budapešti
• bola som v Cat Caffé a Zoo Caffé
• posedenie s Maťkou a Denčou. Vykecávanie sa s Gabčou v robote a dárečky ♥
• definitívne som obmedzila svoj príjem cukru a som vďačná za dni, kedy som dokonca nemala žiaden, mysliac hlavne ten nezdravý. Bola som k tomu prinútená už aj zo zdravotnej stránky.
• boli sme zagratulovať deduškovi a starkej k narodeninám a zažila som niečo neskutočné. Stretávku dvoch rodín, ktoré sa nevideli vyše 30 rokov. Naozaj krása ♥
• dočítala som Taiyou no Ie čo je jedna výborná, rozkošná, pekná manga, ktorá v sebe ukrýva nielen nesmelú lásku, ale aj problémy, slasti a strasti, každodenného života ♥
• začala som sa pravidelne a oveľa viac učiť a poviem vám, že mám zo seba neskutočne super pocit (:


• prečítala som si mangu Haruiro Astronaut ♥
• okrem veľkého kvanta učenia som musela znášať aj veľké kvantum stresu a požiadavky z každej strany, vďaka čomu som bola nie príliš príjemná aj k mojim blízkym :(
• vyhrala som KawaiiBox
• boli sme na bagetke s Maťkou, Gabčou a Tímkou a s Láskou na káve ♥
• v rámci štvrtkovej telesnej výchovy sme v posilňovni a naša parádna profesorka nás necháva posilovať samé a to, čo chceme ♥ Čiže štvrtky cvičím v škole ♥
• sobotu sme strávili u starkej v rámci spoločného rodinného obedu, kde som sa výdatne najedla a tiež som strávila čas s prckami (:
• ten pocit, keď vám prcek povie, že máte talent na kreslenie z celého vesmíru ♥
• Čo som našla v decembrovom boxe od Tokyo Treat?
• Počuli ste už o kakaovom sprchovom mydle a šampóne na vlasy?
• Dník strávený s Láskou v Budapešti
• Testovanie kozmetiky Frais Monde - ako dopadli rúže na pery a parfémované oleje?
• Recenzie na produkty z vianočnej edície Yves Rocher
• po dlhom čase sme si boli sadnúť s Kery a Gabčou, na horúcu čokoládu s príchuťou lieskového orecha
• bola som so spolužiačkami v Trnave
• Recenzia na Astor riasenku a ceruzku na oči
• káva s bývalým kolegom
• dník strávený s Gabčou a Maťkou ~
50 nápadov na napísanie článku
• Videli ste už moje nové smaragdovo-zafírové náušnice?
- - * Favoriti tohto mesiaca * - -



Balzam na pery od Evičky s jemnou ružovou farbou a trblietkami. V zime používam balzamy na pery naozaj často a na pery si ich niekedy nanášam aj niekoľkokrát do hodiny. Mám rada vláčne, jemné a hlavne hydratované pery. Okrem toho pekne vonia, po ružiach.


Mini balenie zubných pást od značky Elmex, ktoré som si zakúpila hlavne v rámci výletu do Budapešti s P.P.. Naozaj vďačné balenie, ak sa chystáte na cesty.


Ďalší balzam na pery, tentokrát so sladkou ovocnou vôňou slivky a marhule. Vynikajúco hydratuje a zanecháva vaše pery hebké. V blízkej budúcnosti očakávajte recenziu.


O tomto jablkovom kréme na telo, ktorý som dostala na Vianoce od pomerne dôležitej osoby pre mňa, o tom som už písala. Vynikajúco prevonia pokožku tela, hydratuje ju a zanecháva hebkú.


A posledným favoritom tohto mesiaca je určite kniha od svetoznámeho autora, Haruki Murakamiho. Kniha ma neozaj pohltila, čítala som ju aj cestou do Budapešti a hlavne vo voľnom čase, ktorého je momentálne veľmi málo. Čoskoro ju ale dokončím a až mi to je ľúto.


Tento sprchový peeling s vôňou hrušky som dostala od Evičky na Vianoce. Veľmi som nejaký peeling potrebovala a tento ma veľmi potešil. I napriek tomu, že hrušku veľmi rada nemám, tento peeling vonia príjemne a sladko.


Už dlhšie som chcela vyskúšať zdravšiu alternatívu zubnej pasty, konkrétne tie od značky Lavera. Kúpou určite nie som sklamaná, vyhovuje a chutí mi oveľa viac.


Na tento rúž od značky Frais Monde som recenziu už robila. Tento svetloružový odtieň ma nadchol natoľko, že ho nosím takmer každý deň (:

- - * Banggood haul * - -






Náramky, ktoré som vyrobila pre seba, Maťku a Gabču. Ružovo-fialový je môj, svetlo a tmavomodrý je Maťkin a žlto-zelený je Gabčin.










Týmto článkom chcem tiež povedať, že v rámci týchto mesačných zhrnutí je toto pravdepodobne posledný článok. Tieto články ma naozaj bavili a začala som februárovým zhrnutím minulého roka (:

36 comments:

  1. I love these. They are so cute and I love the lippie btw. <3

    Spices + Everything Nice | www.ajeinomoto.com

    ReplyDelete
  2. Love the lipstick colour and the black top! ♥

    http://www.mursway.com/

    ReplyDelete
  3. Super cute stuff! Have a nice day!

    ReplyDelete
  4. Jéé, taky jsem vyhrála Kawaii boxík a moc se na něho těším <3 Už jsem na tvým blogu po několikatým a tak se mi tady líbí, že už jsem se musela stát pravidelným čtenářem :D

    ZEEKO. | koreavcesku.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. Skvelý článok ! Ten balzam na pery vyzerá skvelo :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  6. Awesome stuff! :D

    http://free-colors.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  7. Leaping Bunny is such a cute name for a product! Great blog post lady!

    XO, Jessi
    mywhiteT.com

    ReplyDelete
  8. Absolutely love the details. Great product review :)

    Lots of love,
    Kayla xo // Kayla's Vibration

    ReplyDelete
  9. Cute, love everything you got
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    ReplyDelete
  10. Thanks a lot, my dear :DD

    Amazing sellection. Love the clothes :D

    NEW INSTAPLEASUR POST | January On insta
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  11. Great monthly favourites! I just love the Rose lip balm!
    Fashion Soup

    ReplyDelete
  12. I remember making pretty jewelry like that! They're too cute! & I'm loving the lace

    >.< Raven

    http://simplesassysultry.com

    ReplyDelete
  13. Len Dela Peña Parent1 February 2016 at 15:02

    Amazing post! thanks for sharing! Have a wonderful week!

    Much love, Len

    http://www.lenparent.com

    ReplyDelete
  14. The black lace top is really cute!

    Have a lovely week
    and a best new month :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  15. Great favorites and cute haul! Those little bracelets are just adorable.

    Jasmine | The Sixth Disney Princess

    ReplyDelete
  16. Dressed With Soul1 February 2016 at 18:48

    Many thanks for kind comment on my blog. Do you want to follow each other?

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  17. I love that bra piece. it's awesome.

    New post is up on UNIQUEYEAH !

    uniqueyeah.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. I need some of the lip balm my lips are so chapped!

    Allie of ALLIENYC
    www.allienyc.com

    ReplyDelete
  19. Love all of them favorite, you have great taste. x

    http://birdiethgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Great round up!

    Annessa
    www.seekingsunshine.com

    ReplyDelete
  21. Awesome items!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    ReplyDelete
  22. ooo awesome favourites
    xxx
    http://itsjustwinnie.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  23. Looks like you've got some really great products here, girlie! Thanks so much for sharing and I hope you're having a wonderful day so far :)

    XO,

    Jalisa
    www.thestylecontour.com

    ReplyDelete
  24. This is a nice round up! So fun to see products from around the world! Maybe some of them I can find here in DC!

    http://www.districthilo.com

    Love, Mary

    ReplyDelete
  25. Rosanna Briguglio3 February 2016 at 16:32

    Awesome pictures and great haul!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    http://rosesrooftop.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  26. That bra looks AWESOME! Great post!

    www.goodselfie.com.mx

    ReplyDelete
  27. Those cosmetics look very interesting. I wish we had foreign products like that in the US that are easily accessible.

    Heba xx || The Heba

    ReplyDelete
  28. Those jewelry look so pretty!

    xoxo, Christina

    www.straybirdsandlavender.com

    ReplyDelete
  29. Great stuffs you have got there! Those bracelets are great gifting ideas too :)

    xoxo Eva | www.becausepassion.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)