Lovely 2015, bye. + New Year´s Resolutions + Beauty Favourites 2015 etc.


♡ J A N U A R Y 
♡ {TIPS} HOW TO TIDY UP YOUR WARDROBE ?

chicken breasts in curry marrinade

♡ F E B R U A R Y 
♡ ani jeden deň v tomto mesiaci som nebola v škole - liečila som sa doma na začiatočný zápal pľúc a poviem vám, toto neprajem nikomu
♡ v tomto mesiaci sa vo mne opäť prebudila duša otaku a vrátila som sa k pozeraniu anime a čítaniu mangy a neľutujem, že sa to stalo. Ba priam som sa s Maťkou a Gabikou ešte viac zblížila.

♡ HEALTHY WATER + BLUEBERRY POWDER
♡ podstúpila som dokonca aj Skinny Teatox a na blogu nájdete aj recenziu
♡ ste zvedaví, ako vyzerajú paletky Flawless a Bare Euphoria od Makeup Revolution?

blueberry powder

♡ M A R C H 
♡ historicky prvá pusa s Maťkou
♡ starká urobila makové halušky, ktoré som jedla asi po troch rokoch ♥
♡ videla som piatkové čiastočné zatmenie Slnka ♥
♡ bola som v Štátnej filharmónii Košice
♡ a vyskúšala som tiež Slender Tox Tea

Mudrovce

freedom japanese market

♡ A P R I L
♡ po rokoch som si pozrela jeden z mojich obľúbených filmov, Jumanji a pozrela som si aj The Notebook
♡ informatik mi pochválil grafiku ♥
♡ čistila som prababkinu protézu
♡ KOREAN COSMETIC HAUL (W2BEAUTY)

Veľká noc 2015
♡ NEOPRENE SWIMWEAR BRAKINIS
♡ NANDEMO BOX APRIL 2015
This is love, this is love, this is looove ..

Veľká noc

strieborný medailón

diár Eva

♡ M A Y 
♡ romanticky som zaspala so psíkom Fúzikom tvárou v tvár (až na jeho vyfukovaný vzduch super, haha)
♡ bola som s Maťkou na koncerte Štátnej filharmónie v Košiciach, neskutočne nadaní ľudia
♡ zažila som prvú búrku tohto roku ♥

♡ v ten istý deň, ako bola Štvorilka, sme boli v noci s Evčou a Denčou v Garibaldis, Evička u mňa v tú noc spala a zažila som svoju prvú jazdu nočákom domov
♡ EVERY FLOWER IS A SOUL BLOSSOMING IN NATURE.
♡ ako nosiť ružový blejzer na 5 spôsobov
dník strávený v Prešove
CHERRY BLOSSOM
REALASH | EYELASH ENHANCER

červený tulipán

Vitaman jahoda

♡ J U N E 
♡ vyplela som toľko buriny, ako ešte asi nikdy v živote
♡ prestala som si lakovať nechty a dostala som nový mobil
♡ recenzia na šampón značky Klorane
♡ BEAUTY AND FASHION HAUL
♡ SEZMAR COLLETION PROFESSIONAL & 100% PURE
♡ Your Tea | Tiny Tea recenzia
♡ BEAUTY HAUL + MINI REVIEWS
♡ CANDY JAPAN BOX MAY 2015
fotografie z Mudroviec

Candy Japan

Floral top Terranova

Bokeh texture

♡ J U L Y 
♡ bola som v kine na Jurský svet
♡ vrátila som sa opäť ku kresleniu. Najlepší pocit, ak zaspávaš špinavá od farbičiek a máš posteľ od gumy *na gumovanie*
♡ začala som piť kávu bez cukru!
♡ Maďarsko - ZOO + Oceánium *kliknite na odkazy, ktoré vás presmerujú na videá* *článok*
♡ What I had packed for the trip ? *článok*
♡ {Recipe} Simple and tasty french fries
♡ {Tips} What to do at village ?
♡ Japan Candy Box ♥
♡ 3 hrady v Maďarsku *video*

biele holuby

páv

Slon africký

♡ A U G U S T 
♡ videla som Hobita a som rada, že som tomu dala šancu
♡ výlet s Gabikou do Spišskej Novej Vsi ~ do mesta a ZOO
♡ Diósgyőr Castle, Miskolc Hungary ~ 15.8.2015 * článok *
♡ Tokyo Treat Box
♡ random questions about me ~ pokiaľ sa chcete niečo o mne dozvedieť
DM Box August 2015



♡ S E P T E M B E R 
♡ september začal príjemne s posedením spojeným s mojitom a jedlom u mamčinej kamarátky
♡ prvý školský deň som na sebe mala bielo-ružové šaty a mašličkové sandálky
♡ po necelých troch rokoch som opäť otvorila programovací jazyk Pascal a programujem v ňom

♡ dni obce Poproč 2015 s triedou a rodinkou, ale užívali sme si nezáväzne od seba. Ružové vínko, mega langoš, hranolky, kadejaké mňamózne pachy, Kandráčovci, Heľenine oči, diskotéka a ohňostroj. A o jednej hybaj domov. S mamčou sme pozerali ešte Talent, keďže sme nevedeli zaspať, haha.
♡ nakreslila som Maťke k meninám Hatsune Miku
♡ videla som zatmenie mesiaca od 3:15 do 4:25 ráno ♥
♡ Brische Luxe & Makeup Revolution Amazing
♡ LITTLE HANNA JEWELLERY.

Letné šaty Yolo.sk

Little Hanna Jewerelly

♡  O C T O B E R 
♡ by ste sa čudovali, ako na vás budú ľudia pozerať, keď si vezmete obyčajnú čelenku s mačacími ušami.
♡ oficiálne začala jeseň - teploty klesli pod 10° = konečne som vytiahla svoju novú staroružovú vetrovku ♥
♡ bola som na Bielej Noci
♡ 20.10.2015 ~ Dnes, o pol siedmej, som oficiálne dovŕšila vek 19 rokov. Ďakujem všetkým, ktorí si spomenuli a spomenú a predovšetkým mamke a ockovi za tortičku ♥
♡ oslava mojich narodenín a Kiových menín ~ jahodové pivo v Jakylle, biele vínko v Elbi caffe a vynikajúci guláš, mňam. A ďakujem za všetky vaše dárečky ♥
♡ obedík s Maťkou, Gabčou a Evičkou v Kleopatre, vínko v Elbi caffe a kávička v Lobby. Ďakujem za dárečky a pekne strávený dník ♥ A Evička bola u mňa *///*
♡ zverejnila som nové video ~ {Makeup Inspiration} ✞ La muerte mexicana ✞

♡ Sobotňajší večer a nedeľňajšia noc. Najlepsie jahodové pivo v Jekylle, halloweenska noc ako welcome drink, masky, rozprava o komunizme a politike, polhodinové rozhodovanie sa, do akého baru sa pôjde a nakoniec opäť Jekyll, kde nebol okolo polnoci pivo. Neskôr Košická hospoda. Aké je pivo dôležité si uvedomíš až keď nie je.
8.10.2015
♡ Demeter Cherry Blossom eau de cologne
♡ Soaphoria | Field flowers and Berry forest
♡ Rose cosmetics

Krásná každý den

Bioruža

slovenské torty

♡ N O V E M B E R 
♡ s Maťkou a Gabčou sme zašli do múzea na výstavu kameňov a minerálov a zašli sme tiež na na výstavu múmií nájdených vo Váci. Neskôr sme to zakončili, ako obyčajne, v obľúbenom Lobby ♥
♡ so spolužiakmi sme šli na pizzu s bývalou triednou a neskôr sme zašli v dámskej zostave do Elbi, pri príležitosti narodeninín kolegynky Kristínky ♥

♡ videla som Hobit 2 a 3 a začala som nosiť do školy batoh
♡ jedla som svoje prvé sushi v živote, ktoré bolo vegetariánske
♡ prvý sneh sa dostavil aj na Východ Slovenska ♥
♡ vrámci dejepisného semináru sme boli na prednáške o štyroch významných budovách v Košiciach

♡ bola som na sobotňajšej kávičke v Havane s pánom záhadným, neboli P.P.
Kawaii Box October 2015
♡ FRAIS MONDE ~ THERMAL MINERALIZE BAKED TRIO EYESHADOW
♡ HOW TO EDIT YOUR BLOG HEADINGS?
♡ DAILY MAKEUP ROUTINE + REVIEWS

Kawaii Box October 2015

Frais Monde Baked Eyeshadows


♡ D E C E M B E R 
♡ uvoľnila som v autobuse miesto 91 ročnej babičke a dobre sme si pokecali! ♥
♡ 2.12.2015 ~ výborný dník s ešte výborným človekom, Vanilla Ice Coffee v Lobby a úžasné a chutné penne so špenátovým pestom a kešu orieškami ♥
♡ zaobstarala som mamči vianočné formičky z DM ka ♥
♡ vanilkové latté v Havane s awesome Petrom P. a nové čižmy na zimu, keďže tie predošlé sa rozpadli
♡ dostala som mikuláša od rodinky a od Lásky ♥ A taktiež som pripravila aj ja balíčky pre rodinku. Láska si bude musieť ešte trošku počkať, haha. A opäť úžasný Mikulášsky deň strávený s Láskou.
♡ bola som na obede s Láskou a bol so mnou obehať aj sekáče ♥
♡ dopozerala som Diabolik Lovers, More Blood a Noragami Aragoto
♡ prečítali ste si už recenziu na darčekovú sadu Nivea?
♡ v decembri nesmel chýbať na blogu ani vianočný tag od Monici
♡ čo milujem na Vianociach?
♡ darčekový set Bioruža + tipy na darčeky
♡ pár slov o prírodnej a bio kozmetike
 ako vyzerajú moje mihalnice pol roka od používania séra Realash?
♡ dník strávený s Láskou ~ perníčky, puding, špenátová pizza, káva a následne u mňa ♥
♡ článok venovaný bižutérii Giil
♡ veľmi ma potešili vianočné priania z každej strany. Nielen od rodiny a priateľov, dokonca aj od stránok či firiem, s ktorými som mala možnosť spolupracovať ♥
♡ prečítala som Granulated Sugar a začala čítať Honey od Meguro Amu
♡ strávila som Vianoce s rodinou a neskôr aj priateľom ♥
♡ videla som Pelíšky ♥
♡ stretla som sa s Monicou ♥



* milujem jahodové granko, najviac nosené náušničky za december *

* dník strávený s Láskou, náš vianočný stromček a darčeky, darček od Lásky *

* s Mimuškou ♥ *

* sada formičiek z DM-ka ako prvý mamkin vianočný darček, diár od Tímky na rok 2015/2016, pre zmenu banánové granko *

* tá vôňa, čo som dostala na Vianoce, je úžasná, momentálne najobľúbenejšia špirála, dva super produkty od Ziaja, na ktorých recenziu sa môžete tešiť *

♡ N O V O R O Č N É   P R I A N I A / P R E D S A V Z A T I A 
• ktoré sa mi splnili a hodlám v nich pokračovať
- smiať sa viac, byť milšia
- byť šťastná a užívať si život viac
- jesť zdravšie, piť veľa vody a čaju, cvičiť viac
- obmedziť cukor, piť kávu bez cukru
- stráviť viac času s rodinou, priateľmi
- nechať si narásť dlhšie vlasy
- robiť viac fotiek, zlepšiť sa v blogovaní
- nájsť si brigádu
- preložiť moje články do angličtiny, zlepšiť si angličtinu
- chodiť skôr do postele a spať dlhšie
- chodiť na výlet/y s rodinou, priateľmi
- pomáhať doma viac
- kresliť viac
- tráviť menej času na internete

• a tie, na ktorých by som chcela tento rok popracovať o niečo viac
- makať a dostať sa na vysokú školu
- vstávať cez víkendy a voľné dni skôr
- naučiť sa variť a piecť
- dať si tetovanie
- pustiť sa do vlastného komiksu, resp. ilustrácií
- chcem si našetriť dostatočne veľa peňazí na jeden špeciálny výlet ♥
- zlepšiť sa vo fotografovaní

a mnoho ďalších, samozrejme ..


Bioderma Sébium Masque

Thea perfume

* viac informácií o týchto produktoch *

Catrice Glamour Doll

Eveline Cosmetics SOS

viac o týchto produktoch *

Lakmé Bio Argan Oil

* viac o tomto produkte *

Bionsen

* viac o tomto produkte *

Lolita Lempicka Le Premier Parfum

* viac o tomto produkte *

Sprchovací krém Poľné kvety Soaphoria

Telový jogurt Ovocný sad Soaphoria

* viac o týchto produktoch *



* viac o tomto produkte *



viac o tomto produkte *



viac o tomto produkte *

18 comments:

  1. Super zrhnutie ! A krásne fotky :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  2. beautiful! LOVE

    NATALIEOFFDUTY.COM

    Natalie Off Duty

    ReplyDelete
  3. What a great round up for 2015! Happy New Year love and wish you the best!

    -Lily from With Love Lily Rose

    ReplyDelete
  4. Love all of these favorites! Wonderful post!

    Hailey
    www.themiddlecloset.com

    ReplyDelete
  5. Wow! Very cool and interesting post! :)

    xoxo, Nastya Deutsch

    NEW POST ON MY BLOG

    ReplyDelete
  6. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl

    Waiting for you darling!!

    xxx

    ReplyDelete
  7. Cool pictures!
    Happy new year!:)

    jointyicroissanty.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Thanks a lot ♥ I wish you just the best too ~

    ReplyDelete
  9. Seems that you had a year filled with beautiful memories!
    Thank you very much for stopping by my blog!
    x
    Stella from a Looks & Travels

    ReplyDelete
  10. love it! so nice! wanna support each other?
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    ReplyDelete
  11. So beautiful year recap my dear! I wish you a very happy 2016!!! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)