Navy blue handbag + what´s in my school bag? - ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

Navy blue handbag + what´s in my school bag?

Všetkým prajem pekné štvrtkové ráno. Po dlhej dobe sa moja zbierka kabeliek a tašiek opäť rozrástla o nový kúsok v nádhernej námorníckej modrej či petrolejovej farbe. Petrolejová farba ťahá trošku do tyrkysovej, no konkrétne tento kúsok je niečo medzi oboma farbami. Po dlhom uvažovaní, pre ktorú sa napokon z e-shopu Krasavica.sk rozhodnúť, som si vybrala práve pre túto. Chcela som niečo farebnejšie, žiadnu čiernu alebo béžovú. Kúsok, ktorý nie je na prvý pohľad až taký výrazný a ktorý sa hodí aj k staroružovej farbe, keďže som už začala nosiť parku.

Nice Thursday morning to everyone. After a long time my bag collection has finally expanded. My latest haul is a handbag in a navy blue and petrol colour. It´s a blue colour with some turquoise tones and I really like this combination. After a long deciding of chosing the bag from a Krasavica.sk I made a final decision. I wanted something more colourful, any black or white. Something, which wouldn´t be very expressive and something which matched to an old-pink colour perfectly, because I have already started to wear a parka.


Je pravdou, že som si chcela objednať nejakú väčšiu kabelku, ktorú by som mohla nosiť aj do školy. Jednak milujem veľké kabelky a jednak toho nosím do školy viacej, hlavne čo sa týka desiaty, ktorú si pripravujem do krabičiek a pod. Nečakala som však, že mi príde až taký veľký balík a že v ňom nájdem naozaj mega kabelku. Veľkosť ma naozaj prekvapila, pretože je zatiaľ najväčšia, akú vlastním. Keďže som maličká a mám niečo vyše 158 cm, viete si predstaviť, ako zlato s ňou musím vyzerať, haha. Ako nejaký trpaslík či lilipután na vandrovke. Mne to ale nevadí, každé voľné miesto je len plus a navyše nemusím nosiť poznámky do školy v rukách.

It´s true that I wanted to order a big handbag, because I have wanted to wear it also to school. On the other hand I really like big bags because I always carry a big amout of things with myself. I also carry there boxes with snacks and water, but I didn´t expec to receive such a big parcel with such a big handbag! A size really did startle me because it´s the biggest bag I have so far. It´s kinda cute and funny when I wear it because my height is something about 158 cm so you can imagine, haha. But I really don´t mind - every free space is just a plus and I mustn´t carry my school notebooks in my hands.


Veľkosť by sme už mali. Kabelka má nevšednú, no zato peknú textúru a zlaté prvky. Zapínaním je klasický zips no po stranách sú dva veľké otvory. Preto treba dávať pozor na to, mať kabelku vždy na očiach, poprípade tie otvory nejako vyplniť. Ja tam nosím napríklad vodu, čiže ak by mi niekto chcel aj niečo ukradnúť, veľmi by teda nepochodil. Čo si naozaj cením sú okrem remienku aj dve hrubé rúčky. Kabelka je celkovo naozaj pevná a zmestí sa do nej naozaj množstvo vecí.

Handbag has a remarkable and nice texture and also gold elements. Regarding closing, it´s a typical zip and on the sides it has a two "holes or openings". You really should pay more attention to these parts and keep your eyes on it. I always put there a bottle with water or something similar, so if someone wanted to stole something from my bag, he would be more handy. Beside the strap I appreciate also two bold straps on the sides. You can really carry the big amout of things in this handbag.


Pár detailov. Some details.



A teraz prejdime k obsahu mojej kabelky. Okrem vecí, ktoré sú zachytené na nasledujúcich dvoch fotografiách tam nosím už spomínanú fľašu s vodou, desiatu v krabičkách a, samozrejme, moju veľkú ružovú kefu z Avonu, pretože bez kefy či hrebeňa sa jednoducho nezaobídem. Môžu sa tam tiež vyskytnúť slnečné okuliare, rukavice, predošlé poznámky a taktiež slúchadlá, ktoré som zabudla naaranžovať na fotografie.

Čo nosíte vo svojich kabelkách alebo taškách do školy/práce vy?

And now I am gonna show you what things I usually have in my handbag. Beside the things which you can see on these two photos I also carry there the bottle with water, boxes with snacks and, of course, my pink hairbrush from Avon. You can find there also sunglasses, mittens, last notes from school or headphones, which I forgot to arrange on the photo.

What do you usually have in your handbag to school/work?


26 comments:

  1. krásna kabelka, ja mám v mojej toľko vecí... (niekedy aj zbytočne) :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aj v mojej sa z času na čas nájde pomerne veľa vecí, ktoré tam nemajú vôbec čo robiť :D

      Delete
  2. Kabelka vyzerá naozaj dobre a kvalitne, také veľké kde sa zmestí kopu vecí sú proste najlepšie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určite je jednou z tých kvalitnejších. Okrem tejto milujem aj svoje dve kabelky značky Grosso.

      Delete
  3. Nosím podobné věci do školy :) super článek
    Denisse Beauty

    ReplyDelete
  4. Krásná kabelka.. Ale já ti nevím, já nikdy nezapomenu na peněženku a mobil :P .. Ne sranda, samozřejmě :-) .. Nosím s sebou také hlavně něco do školy, kapesníčky a nějakou tu kosmetiku - parfémek, balzám na rty, čas od času i krém na ruce :-)

    Skills of Art

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mobil beriem už ako samozrejmosť a peňaženku nosím sem-tam. Pokiaľ viem, že idem zo školy hneď domov a nestavím sa v meste na kávu a pod., beriem si do školy max. euro až dve. Školský bufet je zradný, no :D
      Krém na ruky je pre mňa jednoznačným must-have v tomto jesennom a zimnom období.

      Delete
  5. Your handbag is great. I love the color.

    P.S. I hope you will join our Christmas card exchange. All you need to do is email me your mailing info.

    ReplyDelete
  6. Wahoo! these product look amazing, worth to try out. Would get for me as well. . All the pictures are good. Would definitely try this one. Thanks for sharing.

    Kanwalikram's Blog

    ReplyDelete
  7. Krásná kabelka :) taky bych si chtěla nějakou takovou větší pořídit :)

    Nikys beauty blog

    ReplyDelete
  8. Ta kabelka je naprosto bezvadná! :))
    http://polkadotsandbeauty.blogspot.cz/2015/11/fall-outfits.html

    ReplyDelete
  9. Veľmi pekná kabelka, dobrý článok :)

    ReplyDelete
  10. velmi pekna kabelka :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. Tak já mám v kabelce: kapesníčky, antibakteriální gel na ruce, krém na ruce,korektor a hlavně malou láhev vody!
    Beauty by K.

    ReplyDelete
  12. Skoro vše jako ty ;) jen tedy do práce netahám parfém :D :)

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. Jéé tieto články mám veľmi rada, pretože sa vždy tak trochu inšpirujem, čo by som do tej kabelky potom mohla prihodiť :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  14. Super článek, máme stejný krém na ruce od Oriflamu a kabelku máš opravdu nádhernou:)
    One blondie life

    ReplyDelete
  15. Krásná kabelka! Nosím stejné věci jako ty, až na parfém, většinou mám se sebou 5ml vzorečky parfémů.

    Dendy - lifestyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Väčšinou aj ja. No keď vybehnem len tak do mesta a netreba mi veľa vecí, je mojou povinnou výbavou. A v škole tiež, pokiaľ teda nemám napratanú tašku, haha.

      Delete
  16. Ta kabelka je vážně úžasná a její obsah je podobný jako bývá běžně ten můj :-).
    Glamour and beauty

    ReplyDelete
  17. Já tahám hlavně knihu... :-) kabelka je moc hezká :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. Kabelka je to moc hezká! Sháním zrovna podobnou.
    Fashion Journey

    ReplyDelete
  19. Máš veľmi peknú kabelku. :)

    Pozývam teba aj tvoje čitateľky na môj blog:http://rebelliouslily.blogspot.sk/
    Ak sa ti páči, pridaj si ma do kruhov. :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)