N o v e m b e r - ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

N o v e m b e r

• výborná avokádová pomazánka od mamči a jednotka z angličtiny ♥
• milujem svojho profesora na informatiku ♥ Vlastne som na tento predmet ešte nikdy nemala zlého profesora.
• Navy blue handbag + what´s in my school bag?
• nákupy s kolegom a kamarátom Maťkom právnikom a levanduľová limonáda v Lobby ♥

• s Maťkou a Gabčou sme zašli do múzea na výstavu kameňov a minerálov a zašli sme tiež na na výstavu múmií nájdených vo Váci. Neskôr sme to zakončili, ako obyčajne, v obľúbenom Lobby ♥
• objavila som čaro zadných sedadiel v autobusoch
• urobila som veľký posun v mojich informatických vedomostiach a skúsenostiach

• prečítala som za mesiac asi najviac kapitol z máng a máng samotných
• napísala som článok o kozmetike Ziaja, ktorá patrí jednoznačne medzi mojich obľúbencov
• ten pocit, keď celý týždeň vstávate na 3.,2.,3.,4. a zasa 3. hodinu
• videli ste už moju novú, petrolejovo-modrú kabelku?
• prierez kozmetickou značkou Playboy určenou pre ženy a prípadné tipy na vianočné darčeky

• vytvorila som podľa mňa jeden z najkrajších dizajnov pre tento blog ♥
• ste zvedaví, čo som dostala v Kawaii Boxe za mesiac október? Kliknite na článok a rovno môžete skúsiť svoje šťastie aj v giveaway
• počuli ste už o zapečených očných tieňoch značky Frais Monde?
• so spolužiakmi sme šli na pizzu s bývalou triednou a neskôr sme zašli v dámskej zostave do Elbi, pri príležitosti narodeninín kolegynky Kristínky ♥

• videla som Hobita 2 a 3 ♥
• začala som nosiť do školy baťoh
• ten pocit, keď prídete ku starkej a okrem vrelého privítania rodiny a pejska vás tam čaká aj päť balíčkov ♥
• jedla som svoje prvé sushi v živote, ktoré bolo vegetariánske

• po dlhom čase som mala opäť ryžu v mlieku, mňam!
• bola som na narodeninovej oslave krstniných prckov ♥ Zlaté to detičky ♥
• oficiálne je na blogu viac ako 200 článkov
• Playboy kozmetika tentokrát pre neho
• Pýtate sa, ako centrovať, resp. dať na stred nadpisy na blogu? Prečítajte si článok práve na túto tému.

• last days alebo novinky v mojom živote a kozmetike za poslednú dobu
• vyskúšali ste už niekedy bambuckú fantáziu? Pokiaľ stále váhate nad jej kúpou, prečítajte si o nej recenziu.
• pokiaľ vás zaujíma, ako sa každý deň líčim, určite nevynechajte článok o mojej dennej makeup rutine
• pocítila som tohtoročný prvý mráz a teploty pod 0°C

• tento mesiac som vypisovala oznamká. Ach, ako ten čas letí ..
• prvý sneh sa dostavil aj na Východ Slovenska ♥
• zvládla som a mám úspešne za sebou rečnícky prejav o Henrichovi VIII. a jeho manželkách
• vrámci dejepisného semináru sme boli na prednáške o štyroch významných budovách v Košiciach ♥

• bola som na sobotňajšej kávičke v Havane s pánom záhadným, neboli P.P.
• videli ste už moje nové hobitie tričko?
• boli sme s mamkou nakupovať a rozhodla sa mi kúpiť jeden vianočný darček podľa môjho priania ♥



* so spolužiačkami v Elbi, ja som tá prťavá vzadu, haha *


* nová komôdka v mojej izbe *


* moje prvé sushi v živote *


* nové kresbičky, nedokončené ešte *


* Chlodovik alebo Childerich? *




- Usotsuki na Pierce
- Honnou Honey
- Canon no Ato ni
- Banken Hero
- Puzzle (by MORIE Satoshi)
- Sayonara Kodomotachi
- Kuro Tenkousei
- Hoshizora no Karasu
- Houkago x Ponytail
- A love story in moist rainy days
- The Hands the Demon Adored
- Love Mania Sock
- MIZUTAMA PUZZLE
- Cousin
- Horikou Hanemono Ranger
- Love Stalking
- Hakamori Majo Bianca
- Mado Rokkoshii o Kimi to
- Teke Teke Rendezvous
- Anemone (Tateha)
- Ai no Tane (OSHIMA Akiko)
- Lily
- Tears of a Devil
- K dj - Towards The Direction Where The Bells Ring

Noragami Aragoto ep. 6 - 8.
Diabolik Lovers, More Blood ep. 6 - 10.
Jigoku Shoujo 3 ep. 4 - 6.
The Vampire Diaries ep. 3 - 7.
The Originals ep. 3 - 7.

15 comments:

  1. Parádne spracovanie článku, vždy ma tento typ bavil ! :)

    ReplyDelete
  2. Design máš fakt premakaný, hoci to nie je úplne môj štýl.
    No a k tomu snehu na Východe SR, ten sa u nás neudržal dlho... Škoda.
    Inak zaujímavý druh (?) článku, celkom dobre sa to číta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem veľmi pekne ♥ O chvíľu ho ale zmením na vianočný :3
      No jo - vyzeralo to síce nádejne, ale nič moc. Dúfajme, že aspoň Vianočky budú biele ♥
      Som rada ^^~

      Delete
  3. Krásně kreslíš! Moc se mi ty manga (jsou to manga postavičky?) líbí :-)

    Maru adventní giveaway o balíček značky Too Faced

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem veľmi pekne ♥ Áno, väčšinou sa snažím kresliť iba štýlom, akým sú kreslené práve mangy :)

      Delete
  4. Nová komoda se mi moc líbí! :) Jsi hezky nalíčená
    A sushi? Miluju ♥

    ReplyDelete
  5. sushi mňam :) a tá komodka je krásna!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bola som neskutočne šťastná, keď sa ku mne dostala :3

      Delete
  6. Sushi je najlepšie jedlo na svete! :D
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na moju súťaž: www.rebelliouslily.blogspot.sk christmas giveaway

    ReplyDelete
  7. Great post dear...lovely pics..:-)

    http://fairyland111.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. -Ja som spočiatku avokádo nemusela, no keď som objavila avokádové sushi tak som si ho zamilovala ♥ Aj avokádo, aj sushi, ktoré je už nejaký ten piatok mojim obľúbeným jedlom :3 takže niekedy skúsim aj pomazánku.
    -S tým vstávaním na 2,3,4 hodinu sa mi chválil priateľ minulý rok. Máte to na tej Šrobe super! :D teda, čo sa týka vstávania..
    -Dizajn je skutočne premakaný, krásny ♥ no tie postavičky sa mi nepáčia veľmi :D niesu "too cute for me" :D ale stromček ♥
    -Ryžu v mlieku milujem tiež ♥ občas ju pre mňa uvarí priateľova mama :D
    -Jedno oznamko si prosím aj ja ♥

    Inak, napíš mi na FB kde si bola na sushi, vyzerá luxusne :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Presne! Ani ja som to spočiatku nevidela ako niečo delikátne, ale reku skúsim a bolo to úžasné ♥
      Aspoň niečo je teda super, haha. Zajtra idem napríklad na 5. a končím šiestou, haha :D
      Ďakujem veľmi pekne ♥ Veľmi som chcela nejaký pekný vianočný, s nejakými anime pngčkami a taktiež som chcela aj niečo také akoby "denníčkovské", veď chápeš ♥ No jo, kebyže tam boli mačky, skáčeš meter 50, to mi je jasné :D
      Priateľova mamka je teda super!
      Určite, už ho len vypíšem a dám fotku a konečne sa stretneme! :D
      Bamboo sushi, tam pri Tescu hore mestom jak ideš :3

      Delete
    2. Musíme niekedy zájsť spolu na sushi, pozývam :D
      A určite si niekedy urob design s mačkami aby som si zaskákala ♥ :DD

      Delete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)