last days - ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

last days

Pekný podvečer prajem! Dnes by som rada napísala pár slov o tom, ako sa v poslednom čase mám a čo mám nové. Čo sa školy týka, darí sa mi dobre, oproti minulým rokom, ktoré som na gymnáziu strávila, je tento štvrtý ročník to najlepšie, čo sa mi mohlo stať. Rozvrh aj profesori mi vyhovujú, s maturitnými predmetmi problém nemám, výber vysokej školy takmer istý. Už len sa tam dostať.

Keďže som v októbri mala narodeniny, teta mi navrhla, nech si niečo objednám ako darček od nej. Zvolila som si teda kozmetiku. Balíček obsahoval sprchový krém od značky Ziaja s kakaovým maslom, ktorý vonia neskutočne lahodne. Na vitamínové a výživné laky od značky Eveline cosmetics nedám dopustiť a tak som sa rozhodla tentoraz pre bielu variantu. Krém na ruky je na jeseň a v zime vec, ktorú potrebujem mať pri sebe neustále a tento ružový od značky Kallos sa mi pozdával najviac.



Tentoraz som sa rozhodla pre linky od značky Regina. Sú lacné a obsahujú 8 ml. V blízkej dobe plánujem dokúpiť ešte niekoľko balení, pretože som z nich nadšená. S nude odtieňom rúžu Makeup Revolution som spokojná, má naozaj peknú farbu. Pomáda už nie je súčasťou tohto balíčku. Zvolila som moju obľúbenú, jahodovú, príchuť. Pri aplikácii pery jemne zafarbí. Viac sa dozviete v recenziách na tieto produkty.


V rámci spolupráce s Parfémy Elnino som obdržala darčekovú sadu od Nivea, ktorá obsahovala telové mlieko pre suchú pokožku, sprchový krém Cashmere Moments, klasický Nivea krém v malom balení a guličku Pearl&Beauty. Na testovanie tejto sady sa naozaj teším a veľmi pekne za ňu e-shopu ďakujem. Produkty boli zabalené v rozkošnej tmavomodrej taštičke s bielymi bodkami, ktorá poputovala rovno k mamči, keďže si na ňu urobila zálusk, haha.




Vianoce sú síce až o mesiac aj niečo, no ja už teraz mám takmer všetko nakúpené. Chýba mi už len dokúpiť skutočne málo vecí a môžem si vydýchnuť. Poviem vám, nakupovať darčeky vopred sa naozaj oplatí - stojí to oveľa menej, ako to bude stáť v priebehu decembra a nemusíte sa stresovať, či všetko stíhate a či máte dostatok peňazí. Stačí si to iba pekne rozložiť a je to.

V Kik-u som kúpila tieto štyri rozkošné sviečky v tvare hviezdičiek, každú jednu na každú z adventných nediel. V Pepcu som zas narazila na týchto šesť stužiek, ktoré stáli dokopy euro. To bude zábava pri balení darčekov.


Ďalšou novinkou v mojom živote je sushi. Dnes sme ho s Gabčou ochutnali po prvýkrát, keďže nás do toho Maťka tlačila už nejaký ten piatok. Predjedlom bolo toto biele nadýchané čosi, čo vyzerá ako naše biele zemiakové lupienky, akurát to bolo sladké. Ako hlavné jedlo som si objednala vegetariánsky set napoly s Maťkou. Poviem vám, môj žalúdok je veľmi vyberavý, no dokázal stráviť aspoň riasu, za čo som mu vďačná. Bolo to celkom chutné a poriadne nás to zasýtilo.

Máte radi sushi? Jedli ste to už niekedy?


Vrámci oblečenia toho veľa nemám. Začiatkom mesiaca som si kúpila akurát dve tričká, keď som bola nakupovať s kolegom z brigády. Potlače a nápisy na tričkách veľmi rada nemám, no na tomto bielom mi to neprekáža a pôsobí to pekne. Druhé tričko je z hrubšieho materiálu a má na sebe vzor ruží. Do oka mi padlo hneď, ako som ho uvidela. Aby som nezabudla, doma mám vrámci testovania ešte bambuckú fantáziu z e-shopu Návrat k prírode. Recenziu očakávajte v blízkej dobe.





11 comments:

  1. To je super, ze jsou na vas ve skole hodny. Ja ctvrtak nesnasela :D sushi jsem mela jen jednou :( ale dobrota! Zavidim ty vanocni darky, ja nemam jeste ani jeden. Jako kazdej rok :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja som tento rok úplne "vychytala" profesorov ♥ Všetci sú milí a zlatí, hlavne môj profesor informatiky, haha.
      Ako ani ja som o takomto čase minulý rok nemala ešte ani jeden, haha. Ale poučila som sa! :D
      A ďakujem za komentár a prečítanie článku! ~ ♥

      Delete
  2. Pekné vecičky.. a áno, sushi milujem.. ale nemám žiaľ moc príležitostí si na ňom pochutnať :-(

    ReplyDelete
  3. i've never tried any of this but it all looks great :)

    danielle | avec danielle

    ReplyDelete
  4. Milujem sushi, je to jedno z mojich obľúbených jedál. :)

    Pozývam ťa na vianočnú giveaway: http://rebelliouslily.blogspot.sk/2015/11/christmas-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. Amazing goodies you got!

    Would you like to follow each other? Let me know
    www.mommyrockininstyle.com

    ReplyDelete
  6. Great stuff, love the tops!!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)