daily makeup routine

Pekný deň prajem všetkým, ktorý si opäť našli trocha času a zavítali na môj blog. Článok na tému "každodenná makeup rutina" tu bol naposledy tuším rok dozadu. Uznávam, je to naozaj dlhá doba a za tú dobu sa mohlo hoc čo v mojej rutine zmeniť, no opak je pravdou. Osobne nie som človek, čo by s každodenným líčením nejako extra experimentoval. To však neplatí o očných linkách. Tie milujem - dokázala by som ich nosiť vo dne v noci a každý deň si ich robím inak. Na tie proste nedám dopustiť.

U väčšiny žien je určite základnom poriadny a dobrý hydratačný krém. Ja som už niekoľko rokov verná hydratačnému krému Sébium Hydra od značky Bioderma. Je určený pre mastnú a zmiešanú pleť, čiže ideálny presne pre tú moju. Stačí ho naniesť málo a mám postarané o celodennú hydratáciu pleti.

Ak sa mi na pleti objaví maličká nedokonalosť, zakryjem ju troškou makeupu taktiež od značky Bioderma. Makeup na pleť vôbec nepoužívam už šesť rokov a nehodlám to meniť. Pár dní som ho na nosila na tvári, keď som sa liečila liekmi na akné. Akné je ale fuč a ja nemám dôvod naďalej si ho nanášať na tvár. Slúži mi teda ako korektor.


Nielen hydratácia pleti, ale aj hydratácia pier je dôležitá. V tomto chladnom období sa moje pery vysušia veľmi rýchlo, prípadne mi dokonca prasknú. A to nie je vôbec príjemné. V boji proti záškodníkom "sucho" a "praskanie" mi pomáhajú momentálne moje dva najobľúbenejšie balzamy na pery. Prvý je od značky Kiss Me! a má jahodovú príchuť a červenú farbu, ktorá pery jemne zafarbí. Druhým z nich je balzam Minnie Mouse, taktiež jahodový.


Hydratáciu máme vyriešenú. Presuňme sa teda na oči. Väčšinu času používam čierne tekuté linky na oči, ktoré majú štetec ako aplikátor. S touto od Brische som bola celkom spokojná. Má síce tmavohnedú farbu, no na očiach vyzerala ako čierna. Nepraskala, nelúpala sa dole, mala výbornú pigmentáciu. Čo ma len mrzí je to, že mala veľmi malý objem a skoro vyschla. Asi po troch či štyroch použitiach sa s ňou už nedalo absolútne pracovať, čo si neviem vysvetliť.

Voči týmto druhým, od značky Regina, som bola trošku skeptická, keďže nemá aplikátor, no moja obava bola úplne zbytočná. Balenie je oproti objemu 8 ml naozaj lacné. Tieto linky ponúkajú dokonalú pigmentáciu, na očiach sa nelúpu dole, nepraskajú a na očiach vydržia celý deň. Sú jednoducho dokonalé a určite si plánujem dokúpiť ešte zo dve či tri balenia do zásoby.


Špirál alebo riaseniek mám doma v zásobe vždy niekoľko. Nemám rada, ak sa začínajú míňať a ja nemám po ruke náhradu. Fialovú som si kúpila pred niekoľkými mesiacmi za akciovú cenu. Má jemne ohnutú kefku a pekne mihalnice natočí a prečeše. Riasenka od  Brische ich zas nielen dokonale rozčeše a natočí, dodá im tiež objem a neskutočne nádherne vonia! Má oveľa väčší objem a tiež väčšiu a objemnejšiu kefku. Obe tieto špirály mám z e-shopu Parfums.sk.


 I keď som predchváľou písala, že linky na oči sú neodmysliteľnou súčasťou môjho každodenného líčenia, z času na čas a hlavne, ak ten čas nemám, siahnem po klasických vysúvacích čiernych ceruzkách na oči. K mojim najobľúbenejším jednoznačne patria EYE-matic v čiernej farbe. I keď sú to linky na oči, majú krásnu, sýtu, čiernu farbu a obsahujú jemné trblietky, ktoré sú takmer nebadateľné. Jediné, čo mi na nich troška vadí je to, že sa počas dňa môžu dostať aj do záhybu oka a vy tak musíte každé dve-tri hodinky sledovať, či náhodou nemáte rozmazané oči.


Oči sú hotové. Prejdime teraz na tvár. Bronzer ani rozjasňovač nepoužívam - bronzer preto, lebo mám veľmi bledú pokožku a nevyzeralo by to zrovna prirodzene a rozjasňovač preto, lebo mi príde zbytočný. Hlavne pre bielu farbu pleti ako mám ja. Používam teda iba lícenky v jemne oranžových odtieňoch. K mojim najobľúbenejším jednoznačne patrí lícenka Cheek Glow od značky NYC a lícenka od Makeup Revolution. Obe majú veľmi peknú a nevtieravú oranžovkastú farbu, ktorá pekne zvýrazní líčka, nerozmazávajú sa a počas dňa nevyblednú. I keď je pravdou, že na lícenky od MR nájdete rôzne názory, mne vyhovujú. Stačí ich ráno dobre naniesť a môžete si ich dokonalú farbu užívať po celý deň.


V poslednom rade tu máme obočie. Obočie mám od prírody dosť tmavé, no predsa len mám rada, ak má aj nejaký tvar. Väčšinou si vopred načrtnem ceruzkou požadovaný tvar a "vnútro" vytieňujem sadou tieňov na obočie od značky Essence. Nakoniec ešte raz použijem tmavohnedú ceruzku a jemne celé obočie ešte raz orámujem. Momentálne používam ceruzky od Essence (menšia) a od Rimmel London.


32 comments:

  1. Ty regina linky jsem si právě kopila. Tak už se těším až je vyzkouším :-)

    ReplyDelete
  2. O żadnym z tych produktów nie słyszałam :C

    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. super!
    zapraszamy do nas :) http://www.blondbrunettes.pl/

    ReplyDelete
  4. nice!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Nie słyszałam o tych produktach :)

    Emily-kalinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Lícenka vyzerá skvelo. :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. Super blog aż chce się obserwować :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Fajne kosmetyki :*
    http://Klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja od biodermy mam sebium global a jsem spokojena, jinak dalsi veci jsem nezkousela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  10. Ciekawe kosmetyki, nie słyszałam wczesniej o nich :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  11. Sweet lipstick! <3
    Greetings :3

    ReplyDelete
  12. fuu to bol rozsiahly clanok :) btw je vidiet, ze sada na obocie je tvoja oblubena. :)

    ReplyDelete
  13. Ja rozjasňovač používam asi len rok, ale už by som sa ho nevzdala.. podľa mňa nezáleží na tom, že máš bledú farbu pleti, rozjasňovač môžeš použiť aj tak

    keelifestyle.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mňa to nie je len pleťou. Nikdy nepoužívam to, čo mi príde zbytočné.

      Delete
  14. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Yanny

    SURPRISE INSIDE 7

    ReplyDelete
  15. Ciekawe kosmetyki...
    http://anggeleses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Fajny blog:)
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete
  17. I didn't see any foundation and concealer... don't you use them?

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Hey dear,
    I really like your posts and you have great pictures. Would you like to support each other and follow me on my social medias?(Google +, Facebook, Instagram. GFC, Bloglovin). I would do the same. That would be so cool, and I hope we stay in touch. :) Sorry if I disturbed you with my comment!

    Greetings, Sophia xx
    www.sophias-fashion.de

    FACEBOOK l BLOGLOVIN l MY SHOP l INSTAGRAM

    ReplyDelete
  19. tie pomady vyzerajú dosť chutne :D zbožňujem pomady mám ich doma milión ! ♥

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    ReplyDelete
  20. Tú Biodermu som mala tiež, podľa mňa oničom, ešte sa mi po nej pleť zhoršila :/ no tie balzamy vyzerajú krásne ♥

    ReplyDelete
  21. Wygląd twojego bloga jest przepiękny! Wprowadza nas do atmosfery świat <3

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    ReplyDelete
  22. Ceruzky na obočie Essence mám veľmi rada, používam svetlohnedú a upravujem si ňou obočie vlastne neustále, teraz som sa pre zmenu rozhodla vyskúšať Alverde, ale tá je riadne tmavá a iný odtieň hnedej som nenašla. Essence je taká prirodzene svetlá hnedá čo je niečo presne pre mňa. Akurát som tú poslednú nemohla strúhať, takže som ju predtým vždy strčila na chvíľu do chladničky a potom to už šlo jedna radosť.

    Bianka

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)