September and october favourites

1. Demeter Cherry Blossom eau de cologne has become one of my favourite sweet perfumes. It evokes me spring so much ♥ I just can´t wait till the spring will come again :(


2. For this Schauma Fresh it Up! shampoo I can thank to my mum, because she was the one who bought it. I heard a lot of positive reviews on it and I can say that I love this product too. Your hair is smooth and it has such a lovely smell.


3. I don´t use shower gels made by brand Fa but I got this one in my DM box. I have to say, that the smell of it is different from the other Fa shower gels. At least for me, tt smells kinda natural than the other ones. It has nice sweet and fresh smell.


4. I don´t use hair balsams very often but mum my does like it. From the time to time I also try some of them and especially this one was also in the last DM box. It smells good and your hair are shiny and sooo smooth after using it. 


5. Pens from my friends Danka and Kio and Evka. They were in Prague and they bought me some souvenirs and also these pens. I just love to write with them ♥ Thank you very much again!


6. Burberry Brit has become one the perfumes, which I can´t imagine an autumn without. It has a heavy, woody and spicy smell.


7. Another one of my favourite perfumes is a Desire by Dolce&Gabbana. It smell lovely and kinda romantic. I feel like a real lady when I was using it.


8. And again, another product which is from the last DM box. This is a Bionsen roll-on deodorant which is aluminium and alcohol free. I am really thankful for this product because I use it every morning and it works whole day.


21 comments:

  1. Great post 💜 I don't use Fa shower gels too, but this one looks so good.

    -

    Skvelý článok, tiež nepoužívam Fa sprcháče, ale tento vyzerá naozaj dobre. ( Máš super blog, asi sem zavítam častejšie ) :D

    worldstyleandme.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Fačka taky nepoužívám, ale třeba mamce vyhovují a já mám i pár jejich deodorantů. Máš krásný design blogu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aj moja mamča si túto značku celkom pochvaľuje ^^~

      Delete
  3. Moc pěkné fotky :) Produkty od Schaumy mám ráda ale tenhle jsem ještě nezkusila :) Tak ho možná zkusím.
    Simeona Blogg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem veľmi pekne ♥ A tento šampón určite vyskúšaj!

      Delete
  4. Skvelý článok! Myslím, že presne túto voňavku od Burberry som nedávno obdivovala. Veľmi pekne vonia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musím sa ale priznať, že zo začiatku mi veľmi nevoňala. Teraz je však jedna z mojich najobľúbenejších.

      Delete
  5. Sounds like a nice products! I used Pantene before, I like it smell. ◕ ω ◕

    Btw, I have been tagged for the Real Neat Blog Award_ I have chose you to be one of the nominees.
    To accept, you just have to reply to the questions listed here - Real Neat Blog Award -
    ˭̡̞(◞⁎˃ᆺ˂)◞*✰ Hope to hear from you soon Gabrielle! ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep ♥ It smells nicely. Oh, thank you very much! I am gonna read it right now!

      Delete
  6. Zajímavé produkty:) šampony schauma mám docela ráda, ale tento jsem ještě nezkoušela:)
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Ten šampon od Schauma chci zkusit:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. V jednu chvíli jsem si říkala, na jaký blog jsem se to dostala. :D A pak vidím české i slovenské komentáře :)
    Mimochodem máš hezký blog, rozhodně jsem ho nenavštívila naposledy!! Byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou, samozřejmě pokud se rozhodneš můj blog číst:)
    Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)