EOS Fairy Violet Circle Lenses

Hello sweeties ~ I have always wanted to make my eyes look different. Even if I love my green eyes with brown fragments there very much, I have wanted to try another colours and also another styles! You can use circle lenses to give your eyes colour you have always wanted or you can use them also for cosplaying if you want to make your eyes look like ones from anime.

It has been something about two months now, when Lens Flavors gave me an opportunity to collaborate with them. I was really startled but on the other side I was really happy too. I agreed with collaboration and I chose one pair of circle lenses which pleased me most. I picked EOS Fairy Violet ones as you can see on the photos. Before I write some information about them, I want to thank to Lens Flavors for the opportunity to collaborate with them. Thank you very much once more!



I received it also with this adorable pink macaron case *///*


And here is some information about these lenses.
Their price: $25.90
Diameter: 14.5mm
Water Content: 38%
Base Curve: 8.8mm
Usage: 1 Year Disposal
Includes: One pair of lenses and one Macaron lens case
They provide also FREE SHIPPING worldwide !

Do you use circle lenses? Do you like them ?





Such a wonderful and amazing look they have. I am really glad that I purchased these ones. Purple is my favourite colour and I also like black fragments there. But, unfortunarely, I haven´t been able to try them on. My eyes are really sensitive and I couldn´t put them in! I was trying to do that several times, but I failed every single time. It really dissapointed me. I know that I have too much sensitive eyes but I didn´t think it would be so bad. For your imagination here is the picture from their site ↓

eos fairy violet circle lenses

eos fairy violet before after

27 comments:

  1. Čauky,po dlhej dobe ti sem napíšem, nedá mi to:D
    Pred pár rokmi, keď som si prvýkrát nasádzala šošovky (aj keď, u mňa sú to dioptrické, ale v podstate to bude asi jedno) tak mi to trvalo skutočne asi aj hodinu, bola to otrava. :D Ešte by som tomu na tvojom mieste asi dala šancu... Časom sa mi overila táto metóda a s ňou mám obidve šošovky do pol minúty, ale chce to cvik: Moja očná mi povedala, že nikdy sa nenasádza šošovka priamo na dúhovku, lebo napr. mne práve to spôsobovalo ten reflex žmurkania a celkovo dúhovka je asi dosť citlivá na dotyk prsta.
    Ja najprv trochu skloním hlavu, akoby som sa pozerala na niečo na stole, voľnou rukou si natiahnem trochu spodné viečko a okom pozriem čo najviac dohora a zároveň nabok, vždy smerom ku nosu, nie naopak (hm dúfam že sa to dá pochopiť, nie som si istá:D ).
    Druhou rukou nasadím šošovku na očné bielko vo vonkajšom kútiku (toto je možné práve vďaka tomu pozeraniu sa nabok:D )... tam je to menej citlivé... No a hneď po nasadení na bielko si to ešte prstom posuniem do stredu, ale hneď po tom dám prst preč, oko zavriem a jemne pokrúžim po viečku, čím sa práve tá šošovka napraví. No a vyndávam ju zase tak, že sa pozriem tak šikmo dohora ako pri nasádzaní, posuniem ju na bielko a až odtiaľ ju dám dole. :) Keď mám dlhé nechty, nerobím to bruškom ale bokom prsta, aby som si nevytvárala pocit, že si idem nechtom vypichnúť oko. :D
    No neviem či sa to dá z tohto až tak pochopiť, čím detailnejšie píšem, tým horšie, ale bola by asi škoda nevyužiť také pekné šošovky, fialová je super! (Inak to puzdro <3 )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dá sa to dobre pochopiť, kamarát mi radil niečo podobné. Skúšala som to asi trištvrte hodinu a na niekoľko pokusov, no nejako to nešlo. Ale keď už tie šošovky predsa len mám, skúsim to ešte párkrát a uvidíme. Zasa si nechcem oko nejako poškodiť.

      Delete
  2. Miluji falovou barvu, takže tyto čočky se mi velmi líbí! To pouzdro na ně je velmi rozkošné :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiež milujem fialovú farbu ♥ Preto som si ich aj v tejto farbe vybrala :3

      Delete
  3. Ty čočky vypadají opravdu skvěle, velká škoda, že je nemůžeš nosit. Já přemýšlím, že si jedny objednám na halloween, ale právě se bojím, že to budu mít podobné :(
    NLlifestyle

    ReplyDelete
  4. Sounds like great product)) I never used lenses for eyes)
    pinkrabbitbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I love the macaron eye case, but the violet lenses are so beautiful!

    Angie x | Chocolate & Lipstick || UK Beauty and Lifestyle Blog

    ReplyDelete
  6. Nádherné čočky! Taky jsem jednu dobu nosila, abych měla oči do "zlatova"(twilight mánie), no nakonec jsem šťastná za svoji barvu. :') Každopádně to nevzdávej s tím zkoušením! Určitě ti to půjde, chce to trénink. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie som nespokojná so svojou farbou očí. Milujem svoje zelené oči. Dúfam, že sa to podarí, aby som mohla urobiť aj nejaké fotografie ♥ Ďakujem za povzbudenie ^^~

      Delete
  7. Wow, to je super! Já se čoček trochu bojím. :D

    KattyLife

    ReplyDelete
  8. Ja by som sa bála dávať tie ,,čočky,, :D ale inak super post :)

    ReplyDelete
  9. I will NEVER wear contact lenses!! Only glasses, only hardcore=))) Just kiddin=)) Lenses scare me=))

    I love the pics - so stunnung=))

    arcticraspberry.ru

    ReplyDelete
  10. I tried coloured contacts once and they didn't last long. I hate the feeling on my eyes. I could never get used to them. Shame, because I love coloured contacts.

    Sxx
    www.daringcoco.com

    ReplyDelete
  11. Máš super blog. Veľmi sa mi páčia tvoje príspevky, len mi vadí, že ich nepises v slovenčine. :) teda aspoň mne keďže neviem dobre po AJ. Avšak ako celosvetova propagácia je to super

    Www co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. K jazyku som sa vyjadrovala už niekoľkokrát, bližšie to rozvíjať nebudem. Len dodám toľko, že pre zahraničné spoločnosti, a v dôsledku toho aj pre mňa, je táto možnosť výhodnejšia.

      Delete
  12. Zaujímavý članok! Nikdy som kontaktné šošovky nepoužívala a musím sa priznať, že farebné sa mi veľmi nepáčia. :)

    ReplyDelete
  13. wooow
    great post! I love it♥ Follow each other? ☺ write me on my blog♥
    Wendys lookbook

    ReplyDelete
  14. Vypadaji suprove, ale za tu cenu je daji sehnat mnohem levnej, rekla bych :)

    ReplyDelete
  15. I love it the violets circle lenses
    xx

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)