Black peplum top & burgundy clutch - ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

Black peplum top & burgundy clutch

Pekný sviatočný deň prajem. Keďže je dnes sviatok a pre väčšinu z nás aj voľný deň, rozhodla som to využiť a nafotiť nové kúsky, ktoré mi prišli z e-shopu Yolo.sk. Milé prekvapenie vo forme balíčka na mňa čakalo v piatok večer, keď som konečne prišla po práci domov. E-shop mi navrhol možnosť vyskladania si vlastného outfitu, z čoho som bola nesmierne nadšená. Po dlhom prezeraní som si napokon vybrala dve veci - čierny peplum top a korálikmi okolo krku a listovú vínovo-červenú kabelku do ruky.


Už dávnejšie som si povedala, že čiernej farby v mojom šatníku je viac než dosť a trebalo by ho konečne oživiť farebnýi kúskami. Akonáhle som však uvidela tento krásny elegantný a navyše aj peplum top, musela som ho okamžite mať. Môžete si ho vziať na seba v piatok večer, keď sa chystáte s kamarátkami na kávu či do baru. Môžete v ňom pretancovať celú noc. Vziať si ho na formálnejšie stretnutie alebo ho jednoducho nosiť vtedy, kedy naň máte chuť.

Top je z príjemného, ľahkého a vzdušného materiálu, čo je naozaj super, pretože sa v ňom nebudete potiť ani vo vyšších teplotách. Látka na sebe nesie jemný vzor, ktorý však nie je veľmi nápadný. Koráliky sú na golieri prišívané vďaka čomu sa nemusíte báť, žeby ste ich stratili.

Obvod hrudníka je 80, max 100cm, čoho som sa pri jeho vyberaní veľmi bála. Som malá a celkom útla a nechcela som, aby na mne top visel. Opak je však pravdou - top mi sedí dobre, akurát nie je príliš napasovaný, čo som ani nechcela.




Páčia sa vám topy s aplikáciami na golieri ?

Pôvodne som chcela siahnuť po nejakých nohaviciach, no s týmto druhom oblečenia mám problém a potrebujem ho pred kúpou vyskúšať. Rozhodla som sa preto pre kabelku, ktorá sa dá nosiť ako listová, no zároveň aj ako crossbody kabelka. Rozmýšľala som nad staroružovou, no nakoniec som siahla po sýtej bordovej farbe. Tento farebný kúsok sa do môjho šatníka hodí, keďže sa obliekam skôr do neutrálnych farieb, ktoré sa dajú ľahko kombinovať. Materiál má odo mňa veľké plus, pretože sa jedná o ekokožu, ktorá je príjemná na dotyk.


Preferujete listové alebo crossbody kabelky ?

Pri tejto príležitosti som predsa len vymyslela nejaký outfit. Prv som rozmýšľala nad čiernymi nohavicami a ružovým sakom, ku ktorým by som zvolila práve tento top s kabelkou. Vyhral u mňa však tento pohodlný outfit, ktorý v sebe zahŕňa jednoduché svetlé jeansy a môže byť doplnený koženou alebo riflovou bundou.


28 comments:

  1. Wow that is adorable!

    Don't forget to smile today!
    With love,
    Suzy ( ˘ ³˘)♥

    THE KAWAII PLANET

    ReplyDelete
  2. Moc pěkné kousky :) Já přes internet moc nenakupuji ale možná to někdy zkusím.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokiaľ sú tam uvedené presné miery a vieš tie svoje, nemal by byť problém. Aspoň pri väčšine oblečenia. Na topánky si teda netrúfam.

      Delete
  3. The black top and the jeans jacket suits you very well!
    Your look is adorable. By the way, I'm following your blog <3
    xx

    Blog: http://mandykodama.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  4. i'm in love with the last top <3
    xoxo,
    Sandra Color-s

    ReplyDelete
  5. Tá clutch je úžasná. :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. Such a beautiful top! Great picks <3

    www.rakhshanda-chamberofbeauty.com

    ReplyDelete
  7. cute top!
    would you like to follow each other on GFC and google+? ^__^
    Michelle | MishCheungX - UK Beauty & Fashion Blog

    ReplyDelete
  8. What a lovely top! This is perfect for an evening look :)

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    ReplyDelete
  9. that's a cute top. I love the details on the neckline... making it extra stylish :D

    cheonsadiana.wordpress.com

    ReplyDelete
  10. Vypadá to skvěle dokopy, já mám ráda crossbody kabelky, ale většinou je nosím jen na rameni :D

    nicolabaldwin.blogspot.cz

    ReplyDelete
  11. Peplum topy mám ráda, nevidí se na každém kroku a nikdy nenudí! Navíc ten kamínkový límeček je velice efektní. Těším se, až jej uvidím někdy v outfitu :).
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeden čas to bol hit, ale presne ako píšeš, nejako to z ulíc vymizlo, čo je škoda. Peplumy sú krásne ♥

      Delete
  12. I'm in love with that top! :)
    I followed your blog. Check out mine if you want :)
    xoxo, Ana

    The Insomniac Owl Blog

    ReplyDelete
  13. Skvělý příspěvek :) jen tak dál, jsem tvou novou čtenářkou :))

    Zvu tě na Dior giveaway :)
    www.stylesolution.cz

    ReplyDelete
  14. Beautiful top! Love it! <3
    have a nice day! :)

    new post on WHITE JOURNAL
    WHITE JOURNAL by Marissa Abigail

    ReplyDelete
  15. Gorgeous outfit, love the colour of that clutch

    http://whatrajwants.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  16. That's an elegant black top, and cute clutch. ◕ ◡ ◕ ♡

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)