random questions. - ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

random questions.

Pekný slnečný deň prajem. Asi pred troma rokmi som prišla na niečo, vďaka čomu som si povedala, že na blogu už nechcem žiadne veci týkajúce sa môjho súkromia v istom rozsahu. No človek sa mení a blog potreboval zmenu tiež, čo si budeme hovoriť. Ešte presne neviem, ako to bude vyzerať, no rozhodla som sa začať s pekne dlhým tagom. Zozbierala som otázky z kadeakých tagov a vybrala tie, ktoré sa mi najviac zapáčili. Sú rôzne poprehadzované, presne tak, ako som ich vypĺňala. Prajem príjemné čítanie ^^~

1. Máš pehy?
- Áno, predovšetkým na nose a trošku pod očami. Mohli ste si ich všimnúť vo videách alebo na fotkách. Som za ne veľmi rada a dokáže ma pobaviť, ak si ich niektorí ľudia všimli dokonca iba nedávno.

2. Čo ťa na ľuďoch dokáže naozaj nahnevať ?
- Keď nepovedia to, čo si myslia. Keď zo seba robia nasilu niečo, čím nie sú. Keď ohovárajú za chrbtom. Keď ubližujú zvieratám, prírode, ďeťom a iným ľuďom. Keď niekoho ponižujú, šikanujú. Keď klamú a ojebujú.

3. Aký je tvoj najobľúbenejší film ?
- Stalingrad. Stroskotanec. Turista. Admirál. Anna Karenina. Jumanji. Mamma Mia. Titanic.


4. Aké je tvoje znamenie v čínskom horoskope ?
- Potkan ♥

5. Si tvrdohlavá ?
- A ako veľmi.

6. Čím si chcela byť ako dieťa ?
- Upratovačkou.

7. Aké povolanie by mal mať tvoj budúci partner ?
- Jednorožec. Otaku *///*

8. Bola si už niekedy zamilovaná ?
- Možno;


9. Čaj alebo káva ?
- Nenúťte ma si vyberať.

10. Si trpezlivá ?
- Nie.

11. Chceš sa vydať ?
- Nie.

12. Obľúbená farba ?
- Fialová.

13. Prvá práca ?
- Vyrábanie obalov na diplomové práce.


14. Kam si po prvýkrát letela lietadlom ?
- Bulharsko.

15. Z čoho máš strach ?
- Opice, zvuk zvonu vo veži, výšky, bodavý hmyz, lekári, ihly (odbery krvi), voda ..

16. Obľúbené zviera ?
- Veľryby, slony, raje, vrany, jelene .. Mám rada všetky zvieratká ^^~

17. Najkrajšie pánske mená ?
- Oliver. Leonard. Viktor. Alexander.



18. Najhoršie rozhodnutie života ?
- Škola a bývalý priateľ.

19. Najlepšie rozhodnutie života ?
- Zabudnúť na minulosť a ísť ďalej. Mať v istom pohlavnom orgáne to, čo si myslia ostatní. Vlastne, ani tam.


20. Najhoršia spomienka ?
- Keď som mala 6 rokov. Opýtala som sa svojho darcu spermií, kam sa s tými taškami chystá. Povedal mi, že ide len do roboty a hneď sa vráti. Dala som si pred dvere svoje malé,
plastové, červené kresielko, sadla si a čakala. Nikdy tými dverami nevošiel späť.

- Keď som mala asi 5 rokov, šla som s maminou na nákup. Niečo mi hovorila, no ja som ju nepočúvala. Vzápätí, keď som sa otočila, už som ju nevidela. Bežala som s plačom späť až
napokon vyšla z jedného obchodu a poriadne mi vyčistila žalúdok. Bolo to hrozné, ale dostala som aspoň ponaučenie.

21. Najväčší sen ?
- Ísť do Japonska a žiť tam ♥


22. Koľko meriaš ?
- 158 cm.

23. Kedy si sa narodila ?
- 20.10. a meniny mám 10.2.

24. Tvoje záľuby ?
- Fotografovanie, kreslenie a maľovanie, blog, cvičenie, anime a manga, káva/drink v meste, vysedávanie v parku, dokumenty, prechádzky lesom a na lúke, trávenie času s rodinou, priateľmi a zvieratkami, múzeá, galérie ..



25. Šperk, ktorý si najviac strážiš ?
- Strieborný medailón, ktorý nosím neustále na krku a ktorý mi darovala krstná.

26. Moja obľúbená rozprávka ?
- Krídlatý kôň. Myslím, že v živote mi ju nikto nikdy neprečítal keď som bola malá, ale tú nádhernú ilustráciu na obale si pamätám dodnes.

27. Obľúbený alkohol ?
- Pivo a ružové víno.


28. Koľkokrát denne papáš ?
- 3 - 5x.

29. Najobľúbenejšie jedlo ?
- Tarhoňa. Čína. Kuracie rezne so sezamom. Tvarohové guľky. Mozzarella.

30. Najobľúbenejšie ovocie a zelenina ?
- Banán, jahody, čučoriedky.
- Červená paprika, hlávkový šalát, mrkva.


31. Najobľúbenejší kúsok oblečenia a obuvi ?
- Riflová bunda ♥
- Čierne tenisky, ktoré majú 3 alebo 4 roky ♥

32. Obľúbená príchuť zmrzliny ?
- Punčová.

33. Si spokojná so svojím životom ?
- Prežívam. Ale som vďačná za to, čo mám a čo sa mi v živote podarilo. A kurva, teraz klamem. Alebo možno nie ?

34. Veríš v posmrtný život ?
- Áno a pevne verím, že potom mi bude lepšie.

35. Čo ťa najviac desí na smrti ?
- Že neviem, kam pôjdem a neviem s kým tam budem.



36. Najobľúbenejší mužský anime charakter ?
- Sebastian : démon.
- Alucard : upír.

37. Najobľúbenejší ženský anime charakter ?
- O obľúbených postavám z anime pridám aj samostatný článok, ale je to určite Miwako-chan.

38. Najobľúbenejší anime opening ?
- Kiddy Grade, Full Metal Panic!, FMP? Fumoffu, Paradise Kiss, Kuroshitsuji I, Kuroshitsuji II.
- Vždy keď si pozriem opening k PK, mám chuť si to anime pozrieť znova a i keď som ho videla znova vo februári tohto roku, asi si ho pozriem znova.

39. Rozplakalo ťa nejaké anime ?
- Bokura ga Ita. Anime spolu s mangou som zhltla za nejaké 3 - 4 dni. A ešte Ao Haru Ride.

Link - http://lawlietisawesome.tumblr.com/

x | via Tumblr

40. Ako si sa dostala k svojej prezývke ?
- Na začiatok poviem, že som mala dokopy asi 5-7 prezýviek, odkedy blogujem. Najdlhšia a najpamätnejšia pre mňa je Gabrielle Beatorice Bone Michaelis van Dorcell. Ale prejdime k terajšej. Chcela som v nej mať niečo zo svojho mena, preto Gabrielle, páčia sa mi kryštály a mám rada anglické slovíčka crystal a rose. Napokon som to spojila, páčilo sa mi to a dodnes to používam.

41. Obľúbené kvety ?
- Všetky. Kosatce, poľné kvety ..

42. Obľúbený parfém ?
- Lolita Lempicka a Chanel N°5

43. Obľúbené ročné obdobie ?
- Jar.

44. Význam blogovej adresy ?
- Blog jednorožca ^^~

45. Interpreti alebo skupiny, ktorých/ktoré najviac počúvaš ?
- Lana del Rey, Architects, Arctic Monkeys, BMTH, Horkýže Slíže, Kabát, Lady GaGa, Marilyn Manson ♥, Nirvana, Red Hot Chili Peppers, VOCALOID ..





46. Páči sa ti tvoje meno?
- Kedysi som ho veľmi rada nemala, no za tým je troška iný príbeh. Každopádne s pribúdajúcimi rokmi takéto blbosti neriešim a svoje meno mám veľmi rada už len preto, že ho mám po mamine :)

47. Ako inak by si sa chcela volať?
- Keď som bola menšia, páčilo sa mi meno Nikola, ale to už dávno neplatí. Keby som si mala vybrať, základ môjho mena by sa pravdepodobne nemenil. Niečo ako Gabrielle alebo Gabriella.

48. Ktoré miesta (mestá) by si chcela určite v živote navštíviť?
- Japonsko, Grécko, ostrov Santorini, Prahu, Írsko ..

49. Akými jazykmi by si chcela hovoriť?
- Francúzskym, ktorý sa teda učím, ale absolútne nič z neho neviem, haha. Ale máme naň výbornú profesorku a zároveň aj triednu, naše zlatíčko ♥ A japonským.

50. Obľúbená televízna stanica?
- Prima Zoom, Discovery, Spektrum .. Viac-menej všetky s dokumentmi, zaujímavosťami a históriou. 

51. Kde by si to chcela v živote dotiahnuť?
- Chcem sa každý deň vracať niekam, čo bude moje a čo si pretvorím k obrazu svojmu. Niečo, kde sa budem vracať s radosťou. Chcela by som mať stabilnú prácu, ktorá mi bude prinášať šťastie, ale aj osoh. Urobiť mamču šťastnou a splniť jej sny .. A viac-menej veci súvisiace s maminou ♥ A chcela by som ostať v kontakte s priateľmi ♥


52. Chcela by si mať psa? Aké plemeno?
- Veľmi a dvoch. Teacup yorkieho a dobermana ♥

53. Aké zvieratá si mala?
- Rybičky, škrečkov.

54. Aké máš číslo topánok?
- 36, 36.5, 37 :D

55. Leto /zima?
- Leto.

56. Biela /čierna?
- Hm ... biela.



57. Akú osobu máš v živote najradšej a prečo práve Kia?
- Lebo ho milujem. Lebo ma dokáže vždy rozosmiať, lebo máme toľko spoločného, lebo máme rovnaký humor, lebo sa bavíme na úplných blbostiach, lebo hejtujeme rovnakých ľudí, lebo ohovárame pred hruďou, lebo sme sa narodili v ´96, lebo stačí jeden pohľad a vieme, čo si ten druhý myslí a niekedy sa nemusíme na seba ani pozrieť, lebo YOLO, lebo vieme, o čom je život, lebo rum nie je náš kamarát, lebo didžiny na biole, mimochodom najlepšia biológia v mojom živote. Lebo YOLO, lebo ma núti sa vždy smiať i keď plačem, lebo je tu pre mňa v ťažkých chvíľach, lebo je to kokot :DDD, lebo spolu tančíme aj s profesorom na informatike a následne pokračujeme u mňa doma, lebo len jeho napadne, že hrajme spitých a urobme videá, lebo mi posiela na dobrú noc kaktusy, lebo milujem jeho smiech, lebo milujem, keď všetko natáča a keď všetko prekrúti a potom je všetká vina na mne, lebo ho môžem biť po hlave, lebo keď ideme spolu do bufetu, vždy ho prinútim mi niečo kúpiť, lebo má meniny pred mojimi narodeninami, lebo je tu pre mňa v ťažkých chvíľach, lebo ma volá k  telefónu aby som dosvedčila, že sme pochovávali sliepku, lebo YOLO, lebo NOSka bola nezabudnuteľná ~ Kto? Peter. Aký? Petigrjú., lebo ma fotí, keď to najmenej čakám, lebo je tých dôvodov nespočetne veľa a nebudem tu všetko písať, lebo to nebude mať konca kraja. Čiže naposledy. LEBO :)



Pokiaľ vás ešte niečo zaujíma, kľudne sa pýtajte.

31 comments:

  1. Ty máš pehy????
    Aj ja dúfam, že môj partner bude otaku.
    A čo sa týka školy.... Už s tým nič moc nenarobíme. Musíme to len dokopať. Veď je to už len rok.
    A nemaj strach. Do japonska sa dostaneme. A ešte ako dobre nám tam bude.
    To s tvojím otcom som aji netušila. Niektorí ľudia by si mali uvedomiť, že deti sú vnímavé..
    Sebastian!!!!!
    Ja sa na smrti najviac bojím, že budem umierať dlho a bolestivo. :D

    Fakt super tag. Mám rada tento typ článkov, do ktorých autor vloží seba. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gabriela !! :D Uvidíš v škole, bude ešte času dosť, haha.
      Môj musí alebo aspoň nech to rešpektuje ^^~
      Teším sa veľmi ♥♥♥
      No jo, ja som bola jedno z tých, ale som rada no .. Všetko zlé je na niečo dobré ..

      Ďakujem ♥

      Delete
  2. Řekni mi v čem a jak upravuješ fotky, protože jsou fakt úžasné! :3 Taky mám pihy a Titanic jsem viděla jednou a to minulý rok poprvé :D
    To jsou úplně krásné citáty ! :3 Taky bych chtěla (dalšího) pejska, tentokrát buď bišonka nebo boloňského (ale nevidím v nich žádný rozdíl a proto se neumím rozhodnout! :D )
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mám to aj vo FAQ, Photoshop CS6 predovšetkým ^^~
      Ďakujem ♥ Pekný zvyšok soboty prajem :3

      Delete
  3. super príspevok ! :) ja mám takisto jemné pehy na nose a aj keď to skoro nikto nevidí, tak mne to tam strašne vadí :D
    THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  4. Super post :) docela vyčerpávající ale stálo za to si ho přečíst ^^ Cappuccino Lover

    ReplyDelete
  5. Úžasný tag! ^^ Číslo 20 ma dostalo, najmä tá prvá časť... Je mi to naozaj ľúto. V takýchto chvíľach si uvedomím, aké mám vlastne šťastie. Inak máš skvelý vkus čo sa týka hudby a celkovo si vybrala fajn otázky (s ešte lepšími odpoveďami), vďaka čomu môžem povedať že pôsobíš ako veľmi zaujímavá a sympatická osôbka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šťastie je relatívne :)
      Ďakujem veľmi pekne za komentár ♥

      Delete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. Perfektný tag! Páči sa mi, že si do toho zakomponovala aj obrázky/fotky :) .... trošku pridlhé no stálo to za to si to prečítať :)

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. to je ale pekný tag! titanik je klasika a tá kľúčenka s tým jednorožcom je dokonalá! :).

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o novú DEICHMANN KABELKU, ktorá sa práve koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  9. Veľmi pekný tag, skutočne sa mi páčia články takého typu :3
    Myslím, že najbližšie by výlet mal byť do nejakých tých miest, ktoré si tu spomenula! :D
    Veľmi pekné fotky, srsly ... jednorožec 4ever ty malý potkan :*
    Mali by sme sa pustiť do jednej zo záľub a ísť si zamakať spolu
    No a dúfam, že sa po smrti aspoň raz stretneme!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ách, Maťka ♥ Mám naozaj veľkú radosť že to oslovilo toľko ľudí, to som až nečakala.
      Môžeme! S Gabikou sme sa dohodli na Japonsku, síce na neurčito, ale rátame aj s tebou! :3
      Ďakujeem ♥ No jo, dúfam, že ďalší jednorožec bude stáť za to, nie ako ten minulý.
      Zamakať zamakáme, len čakám na výplatu, haha. A dúfam aj ja! Vtedy pochodíme všetko, celú zem *///*

      Delete
  10. Didn't understand what you wrote but loved the photos !!

    xoxo ❤
    Watermelon Clouds

    ReplyDelete
  11. máš hrozne krásne fotky♥, a zaujímavý TAG, PRAHA je inak veľmi krásne mesto tak osporúčam navštíviť ;-)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    ReplyDelete
  12. Bomba! Strašně mě to bavilo číst. :)

    ReplyDelete
  13. Cool post <3

    What do you think of us follow each other? Let me know <3
    XO, Sweet Home | BLOG

    ReplyDelete
  14. Thank u so much for the comment on my blog :D

    With Love
    Lil'Susie <3

    http://callmemisslilsusie.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  15. Krásne fotky a aj super článok! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  16. Upratovačkou! :D pobavila! Ale to s tým otcom ma mrzí, ale ty to snáď už ani neriešiš, teda dúfam. Tiež nemám s otcom najlepšie spomienky, ale je to za mnou a asi by sme mali na blogoch riešiť len pozitívne veci! Takže tíško o tom. Snáď sa ti to Japonsko podarí a budeš odtiaľ blogovať, bola by to riadna šupa a ja by som to neskutočne rada čítala! :)

    ReplyDelete
  17. Fakt som ňou chcela byť! :D
    Nie, už to naozaj neriešim. Sem-tam, z času na čas mi samozrejme príde troška smutno, keď počúvam zo všetkých strán, kde kto bol s rodinkou alebo čisto s rodičom mužského rodu. Každopádne to, čo sa stalo, už neriešim a mám svoju úplne úžasnú a najlepšiu maminu na svete, ktorá mi dala a dáva všetko ♥


    Ďakujem za veľmi pekný komentár ♥

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)