Lucia Barabas´s Paper Paradise - ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

Lucia Barabas´s Paper Paradise

Prajem pekný deň všetkým. Pred pár týždňami som obdržala zaujímavý e-mail s návrhom spolupráce,  avšak nebola to spolupráca v pravom slova zmysle. Ozvala sa mi Lucka, ktorá má vlastný web a ktorá sa venuje grafike a dizajnu. Jej pekná, originálna a minimalistická tvorba sa mi zapáčila na prvý pohľad. Tiež ma potešilo, že som mala možnosť spoznať novú talentovanú krajanku.

Prekvapenie na konci článku ^^~

Na jej webe môžete vidieť ukážky jej grafických a dizajnérskych prác. Okrem toho tam nájdete aj nádherné fotografie a príležitostné videá. Jej tvorbu si môžete zakúpiť na internetových obchodoch (*1,*2). Ak by ste túžili po niečom ešte viac originálnejšom, môžete si niektoré veci navrhnúť sami.

Prejdime ale už k vecičkám, ktoré mi Lucka poslala a ktoré ma veľmi potešili. Všetko bolo krásne zabalené v balíčku so zlatistým obalom previazaným tmavou stužkou. Až mi bolo ľúto ho otvoriť. V balíčku som našla : 2x artprint - 2x zošit - 2x slovníček - 2x planner. Veľmi pekne ti za balíček ešte raz ďakujem ♥

Čo bolo na stužke.

Artprinty. A4ky s citátmi, ktoré si môžete zarámovať. Pekná a jednoduchá dekorácia do izby.


Zošity. Klasický malý formát s pekným obalom v dvoch farbách. Vnútro tvoria čisté papiere čo ma potešilo, pretože si tam môžem aj kresliť ♥


Slovníčky. Alebo zrkadielka, ako sme to nazývali v prvých ročníkoch základnej školy. Vhodné do kabelky na rýchle poznámky opäť s čistými stranami bez linajok. Ozdobené chutnými bodkami.


Plannery. Vec, ktorú som nutne potrebovala. Po stole mám kadeaké papiere s tým, čo mám urobiť, čo nafotiť, aký článok napísať, kde sa mám s kým stretnúť a pod. I keď mám diár, cez prázdniny ho veľmi nevyužívam. Plannery preto prišli vhod. Prvý je vo forme trhacích listov, druhý ako celok.










Malú ochutnávku Luckinej tvorby ste už mali možnosť vidieť a preto prejdem rovno k spomínanému prekvapeniu. Lucka ma poprosila či by sme nemohli urobiť aj giveaway, s čím som hneď súhlasila. Nielenže takto urobila radosť mne, ale urobí ju aj niekomu z Vás. Súťaž trvá do 31.8.2015.

O čo sa súťaží ?
- artprint It´s okay to SHINE
- trhací planner
- červený zošit
- slovníček s čiernymi bodkami

Aké sú podmienky ?
- sledovať môj blog cez GFC + pripísať meno
- sledovať Luckin blog cez GFC + pripísať meno
- lajknúť fanpage + pripísať meno
- výherca sa mi bude musieť so svojou adresou ozvať na adwardd@gmail.com sám, do dvoch dní. Výhercu uverejním v článku 1.- 2.9.2015.

bonusy (komentár naviac, ku každému pripíšte aj meno)

LUCKA

55 comments:

  1. Toto si mi ani nemala ukazovať, na takéto krásne veci som ja úchyl :-D
    GFC: Sue Diamond
    FB: Sue Diamond

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. juuuj súťaž o Luckine veci juuu to je niečo pre mňa :D hahaha , GFC: ZuZu FB: ZuZu Predaj Sabo

    ReplyDelete
  4. Och, to je dokonalosť! 😄
    GFC: Sofia
    Fb: Sofia Sophy Gumanova

    ReplyDelete
  5. I love that kind of stuff, AMAZING!


    Beijos
    Brilho de Aluguel

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. júj, aké krásne :)
    GFC: Gabriela Staňová
    FB: Gabriela Gabča Staňová

    ReplyDelete
  8. + teba na youtube: Gabriela Staňová

    ReplyDelete
  9. + teba na google +: Gabriela Staňová

    ReplyDelete
  10. + teba na tumblr: fortunatelyshinysalad

    ReplyDelete
  11. +Lucku na youtube: Gabriela Staňová

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  13. GFC: Naomy Jakab
    FB: Noémi Jakabová

    ReplyDelete
  14. Teba na Instagram: @naomyjakab

    ReplyDelete
  15. Teba na Bloglovin: Naomy Jakab

    ReplyDelete
  16. Teba na Tumblr: naomy333 alebo NaomyJ

    ReplyDelete
  17. Lucku na Instagram: @naomyjakab

    ReplyDelete
  18. GFC (oboje): Meg Carrero
    Fb: Meg Carrero

    ReplyDelete
  19. sledovanie tvojho YTB: Sue Diamond

    ReplyDelete
  20. sledovanie tvojho bloglovinu: Sue Diamond - Sue and colours

    ReplyDelete
  21. sledovanie tvojho google+: Sue Diamond

    ReplyDelete
  22. Odber u Lucky na YTB: Sue Diamond

    ReplyDelete
  23. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá

    ReplyDelete
  24. GFC: Lenka Merkova
    FB: Lenka Lenuška Merková

    ReplyDelete
  25. Moc ti děkuju za tuto soutěž. I kdybych nevyhrála, objevila jsem naprosto okouzlující sešity, hned jsem si její eshop uložila. :)

    GFC: Mycakestyle1
    FB: Pavla Kostková

    ReplyDelete
  26. Such cool and cute notebooks !!!

    akiko

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)