Šmolko pena a sprchový gél 2 v 1 - ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

Šmolko pena a sprchový gél 2 v 1


Rozprávky. Kto by ich nemal rád ? Či už ako malí alebo veľkí, s rozprávkami sa stretne určite väčšina z nás. Rozprávkový čas nastane zväčša v predškolskom období. Väčšinu času trávime doma, maximálne v škôlke, no rozprávky nás prenasledujú na každom rohu. Kreslené alebo hrané, vo forme knihy, animovaného seriálu, filmu či divadla. V dnešnej dobe je toľko rôznych možností. I keď je pravda, že som pred nejakým časom dovŕšila osemnásty rok života, o rozprávky som sa naďalej zaujímať neprestala. Stále si rada v televízii pozriem staré dobré kreslené rozprávky alebo staré rozprávkové filmy. Sem-tam sa stane, že mi padne do oka aj nejaká novinka, no klasiky sú klasiky.

Rozprávkové motívy sa môžu zobrazovať aj na oblečení či hračkách pre deti. Výnimkou nie je ani detska kozmetiku. Sama som si už niekoľkokrát v živote kúpila práve "rozprávkovú" kozmetiku a to hlavne preto, pretože sa mi páči dizajn daného produktu. Nejde mi až tak o účel, vôňu a ďalšie kritériá. Prvoradý je u mňa dizajn. A to nielen v oblasti kozmetiky.


Pri poslednej objednávke na Parfums.sk som si do košíka vhodila aj produkt s tématikou Šmolkov, teda The Smurfs. Pamätám si na časy, keď som bola malá a túto rozprávku som pozerala ešte nahranú na kazetách. To boli časy, to bolo čaro. Videla som aj hraný film a musím konštatovať, že bol pekný rozkošný. Avšak poďme späť ku kozmetike. Objednala som si penu do kúpeľa a zároveň aj sprchový gél za jedinečnú cenu 1,71 eur. Ani tá cena sa nedala prehliadnuť pri objeme 700 mililitrov! Rozprávkový motív + veľký objem + jedinečná cena = rozhodná kúpa. Veľa mi nechýbalo a produkt už svietil v mojom košíku.

Máte radi Šmolko tématiku? ^^~

Po obdržaní balíčka, ktorého obsah mi prišiel opäť dôkladne a pekne zabalený, som bola zvedavá, ako šmolková pena vyzerá a vonia. Veľké modré balenie s červeným uzáverom. Celé to vyzerá ako modrá muchotrávka. Na obale je pár Šmolkov. Čo sa týka sprchovania, nepení až tak veľmi, ako by som si možno predstavovala, každopádne ak si napustíte vaňu a použijete obsah daného produktu, vznikne vám vo vani hustá, nadýchaná a voňavá pena. Na hladine sa drží naozaj dlho a rozvonia celú kúpeľňu. Výdrž má niečo cez polhodinu, čo je podľa mňa u peny naozaj dosť. Má sladkastú vôňu, charakteristickú pre deti. Pripomína mi niečo ako príchuť tutti frutti.

Používate niečo z detskej kozmetiky? ^^~

Keď už sme pri detskej kozmetike, ešte o nej budem chvíľu rozprávať. Okrem tejto peny do kúpeľa a sprchového gélu som si v e-shope prezerala aj iné veci. Veci, ktoré by možno nadchli mňa alebo našich dvoch malých šmolkov, ktorých momentálne v rodine máme ♥ Tak či onak, pokiaľ máte doma aj vy malých šibalov, môžete im kúpiť nielen peny do kúpeľa a sprchové gély ale aj šampóny a pastu na zuby. Všetko s milými kreslenými postavičkami. Pokiaľ máte doma troška väčšie šibalky, môžete im zakúpiť rôzne pomády na pery, lesky na pery alebo toaletné vône. Nájdu sa tam aj sady, ktoré sú cenovo výhodnejšie a obsahujú 2 alebo 3 produkty, poprípade aj nejaký doplnok ako je kabelka a pod.


sada lip smackerov pre malé slečny
sada Macko Pu pre deti
sada Minnie Mouse pre malé slečny
lip smackery s rôznymi Disney postavičkami
šampón na vlasy pre malé slečny
telové mlieko pre malé slečny (na ktoré som okrem iného robila recenziu aj ja)
pasta na zuby Tweety

14 comments:

  1. naozaj niektoré majú krásny dizajn :) a kedže mám 22 rokov, tiež by som tým nepohrdla, pretože vo mne vždy drieme dieťa a detská fantázia. Myslím si, že by to takto malo byť :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veru tak, kúsok dieťaťa by mal ostať v každom z nás ♥

      Delete
  2. kozmetika pre deti ma asi najviac zaujala , no žiaľ ja na moju pokožku nemôžem žiadne parfumované sprchové gély, len čisto neparfumované :/
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mám práveže takýto problém už so spomínanými telovými mliekami a maslami. Máloktoré mi naozaj vyhovuje. Viac-menej tie prírodné.

      Delete
  3. Tak to je zlaté! :) nedávno som si chcela kúpiť tú sadu princess lipsmeckerov, ale nakoniec som si povedala, že ako by som to vysvetľovala kamarátom :D no nič, asi si ich nakoniec objednám aj tak.

    http://nicolsaying.blogspot.sk/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čo kamarátov po tom ? Ty si ich kupuješ ! :D Haha.

      Delete
  4. Nice photos :)

    Pls follow me back :*
    http://majaanchevska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja osobne mám len čučoriedkovú vôňu Little Princess s Oriflame. No moja sestra je veľmi zaťažená na malú morskú vílu :) Jej je jedno, čo to je hlavne nech je to Ariella

    Moja prvá GIVEAWAY momentálne som na dovolenke, v prípade, že ťa zaujímajú rôzne výlety, určite neprehliadni môj blog

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. Tyhle baby sprcháče mám ráda hrozně moc. Nejradši bych je kupovala pro sebe, ne pro mého malého! :) Posledně jsem mu koupila jeden s tučňákama z Madagaskaru.

    ReplyDelete
  8. Oh very cute product
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)