J u l y - ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

J u l y


• Jurský svet s Mackom ♥
• Obed a vyberanie plaviek s Tímkou
• Hľadanie brigád s Kiom ~ nikdy nezabudnem
• Spoznala som Kaju a Roba ^^~
• Maďarsko - ZOO + Oceánium *kliknite na odkazy, ktoré vás presmerujú na videá* *článok*
• What I had packed for the trip ? *článok*
• {Recipe} Simple and tasty french fries
• Relax u starkej pri čítaní obľúbených magazínov
• S Gabikou na bagetke, v parku a na ružovej limonáde, mňam ♥
• Začala som si robiť poctivé zeleninové taniere, mňam ♥
• {Tips} What to do at village ?
• Vrátila som sa opäť ku kresleniu. Najlepší pocit, ak zaspávaš špinavá od farbičiek a máš posteľ od gumy *na gumovanie*



• S Evičkou v meste, jahodovo-levanduľová limonáda ♥
• Sníval sa mi sen podobný anime Attack on Titan
• Začala som piť kávu bez cukru
• Verím, že zabitie pavúka prináša smolu
• Po dlhom čase opäť dva a pol hodinový workout ♥
• Niektorí ľudia z minulosti sa opäť objavili v mojom živote
• Trošku zlomené srdiečko .. ale čo už, stáva sa ..
• Obedík s Maťkou + káva
• Leto mi opäť pripomenulo, ako nenávidím nočné horúčavy. Keď konečne zaspím, každý sa prebúdza.
• Japan Candy Box ♥
• Bielo-ružové šatičky od Yolo, ďakujem ♥ Článok očakávajte v najbližších dňoch.


• Asi dva týždne už nie som addicted to káva, ale addicted to kola T_T *but not to kouka-koula*
• 3 hrady v Maďarsku *video*
• Po dlhej dobe vstávanie pred piatou hodinou rannou
• Našla som dva štvorlístky - tesne po sebe ♥ Starká mi priniesla šťastie ^^~ ♥
• Drink, mekáč, tag lajf, ama faded, vaneky nekov s Kiom ♥ Salamalejkum huihvsjsoic salamalejkum, Mamut - Our bodies are talking, Somebody c lín on, Bitch my sme Madoooony ♥
• Po dlhej dobe čas strávený opäť s Mackom ♥
• Pochôdzky po škole, vybavovanie brigády s Kiom, obed s Kiom a nákupy s Robom, haha.
• Keďže nenávidím leto ako také, musím ďakovať všemocnému Bohu Dažďa, ktorý mi zosunul z neba tieto nádherné mračná. Milujem vôňu a zvuk dažďa.
• Bizovňe najľepši vychodňarsky song, jaký som kedy čula
• Balíčky z Návrat k prírodeDresslinku a Stardana.sk









• Ore Monogatari!! ep. 13-17
• Himouto! Umaru-chan ep. 1-3
• Gangsta ♥ ep. 1-4
• Znova som si pozrela Junjou Romantica 1. a 2. sériu
• Junjou Romantica 3 ep. 1-4
• Prison School ep. 1-3
• Bokura ga Ita ~ celé anime
• Kyoukai no Kanata ~ celé anime

• Kangoku Gakuen (Prison School)
• Bokura ga Ita ~ celá manga

28 comments:

  1. Super článok, super fotečky ♥ aj ja som si nesmierne zamilovala ranné vstávanie, ešte pred svitaním ♥

    ReplyDelete
  2. They all look delicious! The little dog is adorable ♥
    xx, Veni

    Style with Veni | Fashion Blog

    ReplyDelete
  3. lovely blog, returning your visit :)

    Sangy
    http://www.thelipstickaddict.com

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Great photos.. The burger looks yummy.. I will learn some more photography tips, thanks for sharing..

    Http://beautyasti1.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Som hladná a to som len videla fotky! :D
    Máš pekný blog a článok sa vydaril, ale to si už asi videla v komentároch veeľa krát. :) Zaujíma ma, čo si myslíš o Jurskom svete, pretože každý to hroozne chváli a mne sa to proste nepáčilo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem ♥ Parádny bol ! Až na niektoré detaily, ktorý si myslím, neboli úplne dotiahnuté. Milujem totižto dinosaurov od malička, takže ♥ Akurát toho chalana, čo bol furt s mobilom v ruke, by som hneď vyhodila tvl. Ja byť v takom parku, tak oči nespustím z tých atrakcií, haha. Čiže za mňa veľmi pekný film akurát mi tých dinov bolo ľúto. Žiť takto ako v ZOO :(

      Delete
    2. Amazing pictures! The food looks delicious :)

      www.fineclic.blogspot.com

      Delete
  7. Very cool Blog :)
    Lovely, Sylvie from Amicamia ♥
    love-love-love-lov.blogspot.de

    ReplyDelete
  8. Naozaj veľmi vydarené fotky. Jedlo vyzerá naozaj veľmi chutne, normálne mám chuť si zakusnúť :D Tento článok je fakt vydarený :)

    Budem rada, ak sa pozrieš na môj Blog by Katy :-* alebo sa zapojíš do mojej úplne prvej GIVEAWAY

    ReplyDelete
  9. No páni, je fakt vidět, že si léto užíváš a nemrháš s časem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to pravda, ale začiatok augusta bol mocne drsný :D

      Delete
  10. tie jahodovo-ľevandulové limonády vyzerajú taaak dobre! musím si aj ja pozrieť Jurský svet, ale tých dinosaurov by mi asi tiež bolo ľúto :/
    giveaway

    ReplyDelete
  11. Jej krásne fotky :) a jahodovo-levanduľová limonáda? tak to by som si hneď dala :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY Playboy - Play it Wild

    ReplyDelete
  12. Super fotečky! :)

    http://baribircak.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  13. Hello I love your blog! I just followed you, maybe you could follow back too :) Have a great day!

    Simsaddiction.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)